jane heb je niet rond 5 juni je eisprong gehad? ik heb deze ronde ook licht posi getest rond de dag van mn eisprong met de kvtest.. komt waarschijnlijk doordat de kvtest zo gevoelig is en de lh piek dan op zn hoogst is. En dat streepje dat onder t stripje zat, dat zit daar standaard meis.. Ik hoop natuurlijk dat je straks gewoon een vet posi test hebt hoor!
Ik denk dat je nog wel kans heb op een eventuele zwangerschap, maar als je het toch zeker wil weten, over twee weken testen! Succes! Liefs,
Uhmmm als je zwanger wilt worden, waarom dan voor t zingen de kerk uit? Er is een kleine kans, maar die is wel heeeel klein..
Nee eisprong eerder gehad, eerder zo'n test gedaan en geen streepje onder die pijltjes, er zat daar ook geen plakrand..
Hoi allemaal, ook ik in afwachting van NOD... alleen geen idee wanneer deze is. Heb bijna 5 weken geleden een miskraam gehad bij 15 weken. Geen pretje en nu dus weer hoop! Maar een negatieve test. Ik wacht dus nog vrolijk even af samen met jullie
Omdat heel lullig gezegd.. me vriend niet kon komen zeg maar.. presteerd niet goed onder "druk".................:x
aiii, das vervelend meis.. niet zeggen wanneer je ei is, misschien dat ie dan minder de druk voelt om te presteren?
Ja dat ga ik nu de volgende x ook doen.. we wachten gewoon af, heb namelijk wel gelezen dat je van voorvocht zwanger kunt raken, maar niet dat ik er vanuit ga hoor. Reken gewoon op een menstruatie volgende week zondag
@Jane, welke test van eergisteren dan? Die andere zien er echt wel positief uit... misschien een keer na weinig drinken testen zodat concentratie HCG hoger is in urine?
@Renieta, das heel lastig als het zo stressie wordt. Maar ja, als de zaadjes het voorvocht halen zwemmen ze wel lekker hard
De test van 05-06 was kv, de andere is van test point, streepje is nu nog steeds zichtbaar, vreemde is dus dat waar dat 2e streepje staat geen plakrand zat, pijltjes "hangen" over t streepje en bovenste deel zat meer naar rechts geplakt dan onderste deel, scheef dus.. Maar ja om hier nou veel hoop door te krijgen?
@Mom: haha.. tja.. k weet het allemaal niet.. probeer mezelf nks in me hoofd te halen. Als ik na a.s weekend niet meer kan slapen, erg moe en vreemde eetgewoonte krijg.. dan ben ik zwanger. Krijg ik 2 dagen voor me NOD enorme schoonmaakbuien.. dan is het mis Haha
@Jane, snap die test niet zo goed, ken dat soort niet. Zou toch nog ns met een duurdere testen, wanneer was je NOD ook alweer? @Renieta, zo is het nou eenmaal ja... afwachten geblazen, de zinnen verzetten
hey meiden, ook ik meld mij hier ik heb helaas pco.. dus is even afwachten wanneer mijn NOD daadwerkelijk is of hij wel gaat komen. 2de ronde Clomid hier... 23 juni mijn nod... Ik duim voor jullie dames!
welkom wendy en me duimen draaien. Gaan jullie voor 1e kindje? Ja geduld is een schone zaak zeggen ze...
Deze test was ca 10 voor 1 stuk dus erg goedkoop vond ik hem niet Tsja normaal is mijn cyclus 28 dagen, vorige maand in 1x 32 dus deze maand ga ik ook maar van 32 uit dus NOD zou met 28 dagen op 12-06 zijn en nu met 32 morgen 16-06 dus spannend..
Pfff dat jij kan wachten vind ik wel knap. Laatste test is eergisteren toch? Ik was allang naar drogisterij gerend En Hen... zelfde geldt voor jou, 2 dagen rustig wachten 8) Ik heb negatief getest maar weet dan ook helemaal niet hoe of wat. Na een miskraam kan het wel eens 8 weken duren voor je weer ongi wordt. Eigenlijk wel relaxed om het helemaal niet te weten, maar ook errug onhandig