dank je gaan naar de huttenheugte ofzo iets Hahaah lachen! nee geen pijn, wel bloed 2 dagen en daarvoor bruinslijm maar zal het in de gaten houden! ja samen op roze he?!
Net was even de buurvrouw hier en vraagt ze aan mij ben je zwanger ik zo niet dat ik weet.. hoezo? ze zegt lijkt net of ik iets aan je ogen zie ?¿? Heel raar, hoop dat het waar is
Nog maar een paar uurtjes voor het testen Spannend!! Behoorlijk rommelig in mijn buik ondertussen aan de diarree van de zenuwen denk ik (sorry voor detail)
Ik hoop dat de buurvrouw gelijk heeft! Ik heb zelf ook wat kwaaltjes. Heb al een paar dagen erg veel eetlust, gespannen borsten, kleine ongi-krampjes in mijn buik en verschrikkelijk verstrooid. Mijn man zei vanmiddag, volgens mij ben je hardstikke zwanger! Ik hoop het zo!
ik hoop met je mee...! s6 ik heb geen gevoelige borsten, let daar ook niet op omdat ik daar bij de 1ste zw geen last van had,maar ja dat zegt ook niks...
ooh ik kan nauwelijks op me rechterbeen staan... echt mega spierpijn... wordt steeds slimmer... morgen is het water zakt het vast wel weer af!
@Lindaaatje1986 Toen eerst 2 weken naar Kreta en vervolgens nog een weekend Texel. Mijn man zijn oma woont daar, dus we zijn daar nog weleens te vinden @ Sjoelke: Wat een grapjas! Haha! @ alle testers één dezer dagen: Ik ben jaloers! Wil ook testen.. Niet dat wij zo lang bezig zijn, of zoveel pech hebben gehad, maar gewoon om duidelijkheid te hebben. (Vorige zwangerschap pas na 6 weken achter gekomen: door de pil heen) Nu er zo bewust mee bezig zijn is echt compleet anders.. Die 'spanning' is nieuw voor me. Jullie zullen de uren en/of dagen ook wel weg proberen te kijken.. (I'll keep my fingers crossed!)
thanks meid... maar die been...snap er niks van kan zekers niet met zwangerschap oid te maken hebben, maar vind het gewoon raar...normaal nooit last van en nu dit hahah morgen relax dag, dus dan kan ik het lekker even loslaten allemaal!
ik heb nu ook meer spanning hoor... bij de eerste kwam ik er met 9wk achter... dus ik let nu dan ook echt overal op!
Dames, Ik ga er weer vandoor voor vandaag ga gezellig een filmpje kijken met mijn vriend! Fijne avond iedereen, de mede testers morgen ook erg succes en slaap lekker voor strakjes.. Doeg
@jessie: Ik had het straks ook gelezen. Werd er gewoon misselijk van. Ik denk dat ik ook beter niet reageer! Heb jij met haar op het forum gezeten??? @lindaatje1986: Er zijn mensen die het inderdaad heel snel aan iemand merken dat ze zwanger zijn. Nu maar hopen dat jou buurvrouw die gave heeft. Wat is het toch allemaal spannend voor je. Ik ga voor je duimen. @Djuuzie: Spannend meid!! Ik hoop het echt voor je. @Ilse: Jaja, samen op ROZE!! Raar van je been. Hoop dat het snel over is. @Nina4: Lief van je. Dank je wel. Ik hoop dat jij ook heet snel een positieve test in handen hebt Slaap lekker voor de dames die nu voor vandaag het forum verlaten. En veel plezier met de film. Wij zouden vanavond lekker naar de kroeg gaan, maar we zijn allebei moe moe moe! Dus we gaan niet. Lekker op de bank hangen dan maar!! Heerlijk!!! Mijn bazin zei laats dat ik 8 maart 2011 een baby krijg. Nou ik hoop het van harte, maar dan moet ik deze ronde wel zwanger raken. Dat zou wel geweldig zijn!! Liefs Sjoelke