Oooh spannend termijnecho, lijkt me zooooooo gaaf om het leventje in je te bewonderen. Je kan zeker niet wachten.. Hoop dat het net zo gaat als bij jou. Ik heb nu wel last van mijn buik en mijn liezen. (Heb even opgezocht of de plek waar ik de pijn voel ook mijn liezen zijn (niet zo goed opgelet bij biologie blijkbaar) Ben ook beetje dizzie. Ik hoop maar dat het allemaal goede tekens zijn. Liefs
Zo te lezen heb je nog vanalles te doen deze week. Proefritje, wat voor auto ga je voor? Voor mij gaat het een lange week worden. Ik zit op t moment in de ziektewet met een slijmbeursontsteking in mijn schouder. Kan niet zoveel dus. En dan ook nog niet zo'n lekker weertje.....
dat kan goed hoor. ik had dus vorige week ook erg veel pijn in liezen en onderin zeg maar (schijnt dus de rekkingen van baarmoeder te zijn)... ja idd. kan niet meer wachten, en dat ondanks t de 3e is maar iedere keer is het weer spannend, en o zo wonderlijk... duurt voor mij erg lang tot die 5e juli.. heb je even als vriend toegevoegd.. xxx
Het wordt een Volvo V40, heb nu een golf IV die is ook helemaal super, maar het is een 3 deurs en ik heb wat problemen met mijn rug dus is het geen handige auto. Het weer wordt toch vanaf morgen beter? Morgen wordt het al 20 graden met een beetje regen. Rest van de week droog en rond de 20 graden dus valt best mee toch Lijkt me erg beroerd om een slijmbeursontsteking te hebben. Ken het zelf niet, maar heb heel lang met pijn gelopen en weet dat dat verschrikkelijk is. B eterschap en liefs linda
Spannend spannend spannend. Mij lijkt dat ook zo mooi! Ik ben één keer met mijn vriendin mee geweest naar een echo! Ik kon wel huilen zo mooi! hihihihihi. Ga er van genieten ook al duurt het nog even. Liefs
Hai, Zag het heb je meteen geaccepteerd, gezellig. Ja als ik al die symptomen lees die ik vorige maand niet had denk ik dat het wel raak is, gevoel zegt ook zoiets en mijn schoonzus was gister hier en die zag de test en die zei ook dat die eerste test toch echt zwanger aangaf, maar ja die onzekerheid he....
jammer meis... maargoed, het is je derde ronde? wie weet wordt je cyclus wel wat langer? zou kunnen...
jaj, ik had ook die onzekerheid hoor.. dat hoort erbij,, wel grappig ik had ok zo'n gevoel dat t raak was.. nou ik ben morge weer op forum mar ik speur je wel ergens op, of een prive bericht kan natuurlijk ook liefs
lindanna, meis ik zie ook streepjes, alleen dat je streepje niet echt duidelijker is geworden blijft me vraagtekens geven.. Ik hoop geen vals posi voor je.. Ik ga natuurlijk ontzettend voor je duimen dat je morgen of overmorgen een vet posi test in handen hebt !
Klinkt goed een Volvo V40! Zijn hele mooie,degelijke auto's. En met rugproblemen is een 4 deurs echt veel fijner. Ook als je strax een kindje achterin gaat zetten, kan je er nu veel beter bij. T weer wordt wel beter ja gelukkig. Maar mijn schouder gelukkig ook. Ik hoop 2 halve dagen te werken aankomende week. Maar morgen eerst naar de fysiotherapie en dan weet ik meer. T is een hele scherpe pijn die constand aanwezig is. Doet zo zeer, ik wens het niemand toe. Liefsxxx