Hey meissie, Hoop dat ik ook 1 van je dinnetjes ben...maar wens je veel sterkte hoor. Het is moeilijk idd om die MMM stap te maken, en misschien is eerst lekker nog met je mannetje genieten wel een heel goeie stap, en wie weet over een tijd komt het gewoon vanzelf, of als je toch de MMM in gaat....dan wens ik je heeel veeel sterkte!! Dikke knuffel, en hopelijk lezen we toch nog wel eens van je! Groetjes, Miranda
Lieve Kubus, Wat een domper moet die ongi voor je zijn! En dan nu een jaar bezig, wat dan ook nog eens extra gevoel met zich mee brengt. Je hebt groot gelijk dat je gaat genieten van je mannetje, want door het zwanger willen worden kan je een grote druk voelen op je relatie. Ik wens je heel veel succes en een fijne tijd met je mannetje. Samen komen je er wel uit, met wat de volgende stap zal zijn. Wij kennen elkaar wel niet, want ik ben pas op ZP. Maar je berichtje grijpt me wel aan. Ik geef je een hele dikke knuff! *knuffknuffknuffknuffknuff* Liefs, Djuuzie
hoi dames, ik ga ook op naar de volgende ronde helaas.. Vanmiddag ongi geworden. succes allemaal en ik hoop voor de andere dames dat ze een positieve test in hun handen mogen hebben deze week! liefs
En dat is zeker gelukt hihi, wat gaat dat snel hier! Je weet niet precies natuurlijk wanneer je ei gesprongen is en hoe lang je lf is. Uitgaande van een eisprong op 16 juni, en een lf van 14 dagen kom ik uit op een nod van 30 juni. Succes met w88, ik duim voor je mee dat het raak is! Ik heb werkelijk geen idee hoe het zit met innesteling......... Je bent twee dagen overtijd zie ik! Of klopt je banner niet? Balen van je ongi meid! Met het gebruik van ovulatietesten geeft men het advies om uit te gaan van je kortste cyclus. Ook ik gebruik menstruatiekalender.net vind het een fijn programma. Wat balen joh! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Ik zou proberen om nog even een paar dagen te w88 met testen. Dan heb je als je zwanger bent meer hcg in je urine. Balen, dikke knuff meid Jammer! Succes en veel klusplezier de volgende ronde!
vanmorgen opgestaan met hele lage rugpijn, daarna werd dat hele lage onderbuik pijn/trekkend gevoel en nu na het douchen weer in me onderrug.... hopelijk een goed teken!
@ Djuuzie: Banner klopt idd niet geheel. Zal er eens naar kijken of dat goed aan te passen is. NOD is 27 juni. Dus nog 6 dagen.. Kan vanaf 24 juni testen, maar wil eigenlijk afwachten tot volgende week maandag. @ alle dames bij wie deze ronde geen positief nieuws bracht: Balen zeg! Knuffel voor jullie allemaal! Hopelijk krijgen jullie de volgende ronde wel positief nieuws! @ Kubus: Wat ontzettend rot voor jullie! Kan me niet goed voorstellen hoe het moet zijn om al een jaar te hopen op een wondertje en dat dit dan telkens maar uitblijft.. Maar begrijp dat elke ongestelheid dan een fikse dreun is. Goed dat je besluit tijd voor jullie relatie te nemen! Heel veel succes en geluk!
Hoi Dames, Ff snel een berichtje van mij. Ik had zulke goede hoop voor deze maand. Jammer dat er toch weer een aantal afvallen. Hopen dat het volgende maand beter gaat. Ik durf me nog niet af te melden hier. Ik heb morgen mijn ongesteldheid als het "fout" is, maar merk nu nog helemaal niets. Ben wel de hele middag wat weeïg en duizelig. Ook loop ik de hele tijd naar de WC voor een klein beetje. Heb wel het gevoel dat ik verstopt zit, maar dat kan ook gewoon echt zo zijn door mijn rare darmen. Ach je zoekt overal wat achter he. Ik heb vandaag geen nieuwe testen gekocht. Heb ook geen kans meer om nog een test te kopen vandaag. Ik ga nu morgen weer nieuwe test kopen als ik niet ongesteld word en dan overmorgen ochtend pas weer testen.... Liefs Linda
Thanx fijn om te horen. Denk ook aan jou, moeilijk man met zo'n rare cyclus... en lange ongesteldheid. Pfff. Ik zit zelf ook de hele dag al te draaien, met mijn hele lijf... Hihi En daarnaast ook nog in mijn hoofd, dus het moet eigenlijk wel goedkomen..... Maar ja....
ik werd vanmiddag in de stad ineens zo weeig ook raar... maar was maar ff toen weer voorbij dus ik ga ongi worden rond de 28ste!
hey meiden hier gister ochtend een hele duidelijke positieve sensitest..2 keurig strepen alleen na het wegleggen van deze test kwam ik er later op de dag achter dat de streep weg was!! en ik ben (geloof ik) niet gek man zag t ook! lekker vaag he
Wel positief blijven he. Ik heb het ook niet de hele dag, maar zo ineens zit ik ergens en dan begint de boel te draaien. Dus kan nog maar zo. En als je niets voelt kan het ook nog gewoon zo zijn he......
Hoi Had je net ook al bij de andere hoofdstuk geantwoord. Als je een paar (heleboel) pagina's terug leest, dan zie je dat ik hetzelfde heb gehad. Hij stond er en ff later was hij weg. Raar..... Nu heb ik inmiddels aantal tests gehad die heel licht waren (2) en een aantal die negatief waren. Dus ik snap er helemaal niets meer van. Hoop dat jij wel snel duidelijkheid hebt. Liefs
@ilse ik hoop t ook! jij bent ook aan t afwachten?duurd lang he laatste weken @lindanna ik kan t hier vaak niet bijhouden dus had t hier niet gelezen ..ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt maar ik zie dat toch wel rooskleurig in hoor!