Ja laatste test was eergisteren, tsja weinig moeite momenteel om niet te testen... Wat ik trouwens vreemd vind us dat ik aan alle kanten te horen krijg dat die test van eergisteren toch wel heel erg posi eruit ziet, kan op internet ook niets vinden van een 2e streepje onder pijltjes (niet de plakstrip want die zat daar niet)
Even een foto bewerkt, ik weet het ziet er raar uit maar als je links kijkt zie je dus goed dat de test niet geplakt is waar het 2e streepje zit, je ziet volgens mij het 2e streepje al behoorlijk oplichten? Bekijk bijlage 79016
Denk je? Pff ik hoop het, weet niet of ik morgen al durf te testen.. Denk dat als er de komende dagen geen bloed gespot word pas van het weekend ga testen, bij Stefanie duurde het 2,5 mnd voordat ik een posi test in handen had..
Tjee Jane, ik lees net je verhaal over Stefanie. Verschrikkelijk en ongelooflijk... ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent met geloven. Waarom duurde het 2,5 maand dan, had je weinig HCG?
10 april was ik 16 weken en 2 dagen zwanger, we gingen voor geslachtbepaling en toen kwamen we erachter dat het niet goed was met ons meisje, ze had anencepahlie.. wat een open schedeltje betekent en niet met leven verenigbaar is.. met 17 weken en 1 dag hebben ze de ween opgewekt en ben ik van ons mooie meisje bevallen, waar we jammer genoeg ook meteen afscheid van hebben moeten nemen.. De pijn van t verlies van Eliza zit er nog steeds, maar daarnaast is de kinderwens ook alleen maar groter geworden.. Ik hoop dat t ons gegund is om een mooi broertje of zusje te maken voor Kai(stiefzoon), Jessey en *Eliza. Zou wel bijzonder zijn om in de eerste ronde al zwanger te raken!
jane wat stom van me.. heb eigenlijk nooit de link aangeklikt.. zit hier met tranen.. Ook al is t al zo een tijd geleden, ik weet dat je dit altijd met je mee draagt.. ik gun je echt dat je een knalstreep hebt meid!
@Trishka, wat erg zeg... zeker ook om het allemaal zo bewust mee te maken. Weet hoe het voelt, heb het meegemaakt bij 15 weken maar tot op vandaag niet waar het aan lag, bij mij is de mini-bevalling vanzelf gekomen. Dus jij bent ook nog niet ongi geweest erna of al wel?
Ja inderdaad heel weinig HCG, te weinig voor thuistesten, bij de ha een posi test en bij echo was ik al 12 weken zwanger.. Thrishka en Mom dank jullie, het blijft pijn doen en iedere dag mis ik mijn kleine meisje.. Daarna nog een vlindertje van 13 weken dus ja durf niet meer te geloven...
Heb net test-point een mail gestuurd met de vraag of het überhaupt mogelijk is om een 2e streep op de test te krijgen waar dan ook zonder een zwangerschap.. Ik ben benieuwd..
jane ben benieuwd wat ze terug schrijven! Mom, ja ben al wel ongi geweest, maar toen gingen we er bewust niet voor, was allemaal nog een beetje te snel na t verlies.. Dit is mn tweede cylus en van de gyn mochten we er weer voor gaan en wij zelf waren ook al zover dat we t weer wilden proberen dus spannendddd!
Antares allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen... Wat een verdriet kom je toch vaak tegen op dit forum @Jane, ik denk ook dat je zwanger bent hoor!! Ben benieuwd wat voor reactie je terugkrijgt! En wat wordt hier veel gekletst zeg, kan het nu al niet meer bijhouden
Tsja ik wacht het af wat ze gaan antwoorden, de testen van de 13e staan inmiddels in mijn album.. Wat net best raar was, ik dacht echt ongi te zijn geworden, voelt helemaal nat down under maar geen bloed alleen melkachtig slijm
Tja, tijdens een zwangerschap kun je van alles voelen he.. Ook dingen die lijken op een ongi. Hopelijk blijkt het helemaal niks te zijn!!
Jane, ik heb net ook het verhaal van je meisje gelezen.. Ook ik ben mijn eerste dochtertje verloren, met 23 weken. Heel veel sterkte, dit zal altijd bij je blijven! Hoop op een mooie, gezonde zwangerschap voor jou!
Tsja zou uiterlijk morgen ongi horen te worden dus wel vreemd dit gevoel maar ja we wachten af.. Dank je wel meis, voor jou wens ik hetzelfde
Ik hoop ook voor je dat er morgen helemaal niks aan de hand is (en daarna natuurlijk ook niet!) En dank je wel!
Hey meiden, ik meld me hier ook even met een vermoedelijke nod van 27 juni. laatste ongi kwam wel heel laat dus weet niet zo goed wat aan te houden dus de banner een paar dagen opgeschoven. duimend voor een roze juni!! liefs