Nou ik ben naar bed dames! Ogen vallen bijna dicht.. En morgen aardig wat te doen, dus kan wel een extra uurtje slaap gebruiken. Slaap lekker allemaal!
He dames, Gisteren was ik niet zo actief op zp. zodadelijk moet ik weer gaan werken. Vanavond ben ik weer van de pary!!!!! Voor de dames die moeten werken vandaag werkse!!! Andere dames geniet van het weer mooie weertje. Liefs Sjoelke
Hoi Dames, Ben me een partij moe. Niet te geloven. Zit al weer hard te werken. Hmhm. Heb vandaag mijn NOD volgens mij en nog niets te bespeuren. Hou goede moed. Hier nog nieuwtjes? Liefs Linda
Goedemorgen dames, Hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen Ik wel werd vanmorgen alleen wakker met enorme kramp in mijn onderbuik en deed echt pijn nu heb ik het ook nog maar dan met vlage En had vanmorgen lichtroze met afvegen Ik zal wel ongi. worden denk ik @ mamenzo: Ik vind het zeker een raar gevoel dat nieuweschierigheid, bij ieder gevoel denk ik, van hoort dit erbij zou ik nu dan toch ongi. worden @ Sjullie: Ik vind gewoon dat ze op de zwangerschapstesten dik verdienen. Ik denk als ze goedkoper zouden zijn geweest dat ze er ook veel meer verkochten @ elba: Welkom, veel kletsplezier @ Djuuzie: Ik hoop dat het er iets mee te maken heeft dat het eten daarom gisteren niet smaakte @ lindanna: Spannend meis, hoop het voor je !!
Goedemorgen, kom even mn koppie om het hoekje steken en blijf duimen voor de twijfeltesters!! Hier zijn de krampjes nagenoeg weg ..... grmbl word zo moe van die onzekerheid!! Maar meiden geen bloed geeft moed dus we houden hoop. Ga gauw hier aan de slag want loop ontzettend achter met de was haha heel weekend feest vieren helpt daar niet echt bij natuurlijk. Liefs
Hoi hoi, Heb nog geen nieuwe test gedaan. Ben erg trots op mijzelf. Ik ben ook nog niet ongesteld, dus das ook fijn. Voelt ook niet alsof het er aan zit te komen. Ga vanmiddag maar weer test kopen en vanavond na het sporten ff testen..... Heb nu wel dat als ik op mijn buik lig dat ik een soort bal voel in mijn buik waar mijn baarmoeder zit. Ik heb nog steeds goede hoop...... En bij jou?? Liefs Linda
hey.. oke, dat klinkt wel positief idd.. haha... k ben zo benieuwd, laat me maar snel horen hoor haha.. soms moet ik zo lang terug zoeken waar je reactie geschreven heb.. duurt mij te lang haha zo nieuwsgierig.. Ja hier super.... tenminste de kwaaltjes komen misselijk, veel boeren enz... mar ja voor t goede doel. kan niet wachten tot 5 juli is.... dan kan ik het wondertje zien, en weet ik zeker dat t goed zit.. je heb toch altijd wel twijfels he of t allemaal wel goed blijft gaan de eerst 12 weken... weet jij dat of bijv miskramen o i d erfelijk is? xxx
Vanmorgen ongi geworden....... Ondanks dat ik het verwacht had na de negatieve test van zondag, baal ik wel verschrikkelijk. Op naar ronde 4!
Ja die kwaaltjes zijn wel beetje jammer, maar je hebt ze voor een goed doel idd. Ja die twijfels pfff zou er ook helemaal gek van worden, maar het is dan nog niet zover bij mij. Volgens mij is het niet erfelijk miskramen, volgens mij heeft het te maken met of de ontwikkeling wel goed gaat. Heb het snel ff opgezocht. Miskramen zijn niet erfelijk. Het heeft idd. te maken met de ontwikkeling van de vrucht. Er kunnen 1000den oorzaken zijn. Liefs Linda
@ Djuuzie: Wat erg voor je meis kan me goed voorstellen dat je er toch van baalt je houdt toch stiekem een kleine hoop.. Duim voor je dat ronde 4 je wens in vervulling mag gaan
@Djuuzie, balen meis, en ook al hield je er al rekening mee dat neemt je gevoel voor nu niet weg!! Knuffel!!