hey dames ook weer een berichtje van mij ook al zijn er veel nieuwe die ik nog niet echt ken. heb helemaal geen posi ovutest gehad. maar denk dat ei wel geweest is aangezien mijn steken in de buik weg zijn. dit keer ook niet erg gehad. maar goed tot op heden gelukkig geen zere boobs, das me heel wat waard... en zijn er nog zwangeren bij gekomen
Thanx voor de lieve reacties girls, ik blijf hier wel gewoon hoor. Vind het zo raar dat ik dan nu ineens weg moet.....
Jaja hier een zwangere bij gekomen Hopen dat alles goed mag gaan natuurlijk kan niet wachten tot 5 juli..de termijnechoo..
pff meiden, ik moet nog een week wachten, minstens. was afgelopen maand op dinsdag ergens in de middag ongi geworden, dus ik ga even van de 30e uit. Mits mn cyclus weer net zo netjes is als voor de mk... heb wel wat kwaaltjes, maar durf nog niets te hopen... Wat zal dit weer een lange week worden zeg!
Hey, ik ben hier nieuw (zie voorstel topic) mijn dag dat ik ongi moet worden is 25 juni... aangezien we deze maand voor het eerst zonder voorbehoudsmiddel hebben gevreeen zal het heus nog niet raak zijn, maar ja, iedereen kent het brein van een zwanger-willende-worden-vrouw dus tsja ik hoop er wel op... succes allemaal....
Hen30 trouwens onwijs gefeliciteerd natuurlijk! ik zie dat je zwanger bent vanje 3e, daar ga ik ook voor
komt even hcg strooien hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghc hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg ghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg kom op meide geef de moed niet op!!!!!!! ik denk aan jullie! VOOR ALLE MEIDE OP ROZE GEFELICITEERD!
balen van ongi meiden! knuffel van mij! Hier veel onzekerheid, kan dus niet op mijn lichaam vertrouwen... al sinds afgelopen zaterdag steekjes in me buik...heel raar... denk miss ei en dus ovu test gedaan vet positief! dus vanavond maar klussen!!! terwijl ik dacht dat de 28ste me nod zou zijn! bah
zou best kunnen meis, in je temp lijst is ook nog geen stijging te zien wat duid op je ei.... goed klussen en heel hard duimen