en het ergste is dat ik echt gevoel had zwanger te zijn, licht misselijk, vanmorgen met zwemmen duizelig... maar helaas!
Dank je, wij zijn er ook erg blij mee, onddanks onze jonge leeftijd wel mensen die t druk vinden als er een 3e zou komen, maar wij vinden t echt te gek...zijn zo dankbaar en blij;
dat is raar, dan zou je dus nu een vele langere cyclus hebben! goed dat je ovu gedaan hebt!! toitoitoi
@Ilse, is dit je eerste cyclus na je vmk? Kan zijn natuurlijk dat het dan daardoor komt. Kan me voorstellen dat je baalt, maar je hebt wel een positieve ovultest nu. Dus je hebt wel een ei. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Go for it girl!
Hoi dames, Zie dat er weer vanalles gebeurt hier. @Ilse, nou goed klussen dan vanavond..... Of nu. Kan natuurlijk ook. Hier raar gevoel in mijn buik. Dacht net even dat ik ongesteld ging worden. Snel naar de wc, maar helemaal niets te zien..... Gister had ik ook rond deze tijd dat gevoel. Oooh de spanning.
tja En ik dus nog weer 2wk erbij met wachten! maar manlief is vanavond overwerken! bah rond 9uur thuis dus dan meteen klussen!
Misschien is je lf wel korter dan 14 dagen wie weet. Maar wel balen inderdaad dat je nog langer moet wachten!! Lopen we ook niet meer gelijk...snif hahaha... hoop dat het wachten word beloond!! ik zag hcgtjes langskomen dus ga even mijn zakken vullen liefs
Ik ga vanavond na het sporten alvast weer een keertje testen. kan het toch niet laten. Tenzij ik natuurlijk ongesteld wordt. Eigenlijk zou je het zo moeten zien dat je 2 weken korter hoeft te wachten. Anders was je al ongesteld geworden en had je een maand moeten wachten en nu mag je nu alweer dus hoef je maar 2 weken te wachten toch? Of zie ik het nu helemaal niet goed... Nou ik hoop iig dat het dan ook meteen weer goed raak is. Liefs linda.
nou mensen ik moet gaan...hoop dat ik vanavond nog even op zp kan, maar tis afwachten, moet zo ook nog naar een verjaardag en kijken hoe de rest verloopt. groetjes en ijg voor de testers heel veel s6!!!!
Ja ik weet het maar ik kan me toch niet inhouden. Morgenochtend doe ik er dan nog 1. Heb die KV 2v5 gehaald dus..... Schijnt ook dat je na het sporten een geconcentreerde urine hebt. Omdat het gewone vocht uitgezweet word. Maar bedankt voor je tip. Liefs.
lindanne, heb t ook nietmet ochtendurine gedaan hoor...en zie de banner haha.. maar het is wel naukeuriger...