NOD 16 - 30 juni 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lindanna al nieuws??? Ben zo benieuwd!!!

ik ben hartstikke misselijk, maar dat kan ook komen doordat ik echt veel koffie op heb vandaag. Ben ook enorm emo en gewoon gaar... Heb ook heel lang gewerkt vandaag, dus durf nog niet alles op eventuele hormonen te schuiven....
    Bleegh wat kan ik slecht tegen die onzekerheid zeg!!

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Gaaf man!! Dat heeft mijn zus laatst ook gedaan. In den bosch zit schijnbaar een winkeltje waar ze al die taart benodigdheden verkopen.

Trusten en tot morgen

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He sahi!!
    Jij zit ook al vol spanning te wachten op nieuws van Lindanna!?
    Ik ook! hihihihi. Het is ook zo spannend.

Lastig he die onzekerheid. Ik ben iemand die graag grip heeft op situaties, naar dat heb je op deze situatie dus echt niet. Niks voor mij. Maar ja.
    We helpen elkaar hier wel door de moeilijke dagen heen.
    Fijn is dat!!!!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik ook!!!!

Zo irritant idd dat je pas aan het einde van 'je maand' (cyclus) weer duidelijkheid hebt over hoe en wat. Of je mogelijke symptomen nou door gewone alledaagse dingen kwamen of door een zwangerschap.. Wachten, wachten, wachten.. Jak!

Hoelang nog tot jouw NOD (raak soms even de draad kwijt, sorry!)

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He Nina4,

Maandag 28 juni is mijn NOD.
    Ik wil zondag (mits ik niet ongie wordt) samen met mijn vriendje gaan testen.

Wij lopen gelijk of niet????

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn NOD is zondag 27 juni. Al weet ik dat niet 100% zeker, aangezien mijn cyclussen ietwat wisselen wat betreft duur. Maar we lopen dus vrijwel gelijk ja! ;)

Nog maar 4 dagen.. (Als die ongesteldheid natuurlijk uitblijft..) Zenuwen! Al heb ik die eerlijk gezegd ook omdat m'n man morgen een belangrijke presentatie heeft en hij niet zo'n natuurlijk en vloeiend sprekend iemand is. Ga vast geen oog dicht doen vannacht, terwijl ik toch ontzettend moe ben.. Blegh! :(

Hopelijk liggen jullie wel allemaal al lekker te tukken!

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi Dames,

Gister helemaal kapot dus lag om 20.00 uur al in bed. Sliep geloof ik om 20.05.

Vanmorgen weer testje gedaan en weer heel licht. Snap er geen drol van. Zit nu te denken om de HA te bellen en te vragen of zij geen bloedtest kunnen doen.

Hij is net zo licht als de andere tests dus niet lichter, dat geeft dan ook weer goede moed.

Hier iig ook nog geen ongesteldheid dus da's ook weer positief. Verder zijn de steken wel weg, maar als ik te hard ga zitten doet het pijn. En ben misselijk. Ik weet het ook niet meer. Wordt er iig niet vrolijker van.....

Liefs

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    P.S. Wel leuk dat jullie toch veel aan me hebben gedacht.

Nina & Sjoelke, Voor jullie begint het wachten nu ook wel spannend te worden of niet?

Sahi: Heb hetzelfde. Moest zondag wel ff huilen toen ik weer zo'n niets zeggende test in mijn handen had, maar nu lijk ik wel een vent. Heb het idee dat het me niets doet.

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Goedemorgen dames!!!

Ik hoor vanalles over gebak. Mijn ouders hebben een brood en banketbakkerij.... mmmmmmmmmmm :D

Vanmiddag ga ik trakteren op mijn werk, ben afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn hbo opleiding.

ik heb dagen gedacht dat ik zwanger was. voelde me zo anders.....

maar sinds gisterenmiddag niks meer. heel het gevoel is weg, erg jammer.

moet nog een weekje wachten met testen, maar heb het idee dat ik het antwoord al weet :(

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Gefeliciteerd, welke opleiding heb je gedaan?

Lees hier trouwens veel dat veel dames eerst van alles voelde en ineens niet meer die toch zwanger bleken. Eigenlijk lees je meer dat ze niets voelden en toch zwanger zijn. Ach ja gewoon positief blijven denken, wel realistisch natuurlijk.

Liefs

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    lerarenopleiding Biologie,

heb afgelopen jaar op wat scholen ingevallen en op 1 school heb ik een baan aangeboden gekregen voor aankomend jaar! Dus mijn geluk kan niet op. Super school en super collega's wat wil je nog meer ;)

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Gaaf man, en zeker in deze tijd is het helemaal geweldig dat je een baan aangeboden hebt gekregen.

Je wil inderdaad niets meer.:D

Liefs Linda

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Lindanna: Wat vervelend dat je niet gewoon een knalpositieve test hebt! Misschien idd de huisarts informeren en vragen om een bloedtest, of anders toch nog wachten en iets later testen (zal je eisprong iets later zijn geweest? Dat je daarom nu heel vroeg test bijv..?)

Begint hier idd erg spannend te worden.. En begin toch te twijfelen of ik niet gewoon eerder al zal proberen te testen.. Heb ik wat eerder duidelijkheid, nu kan ik m'n hoofd niet geheel houden bij de dingen die moeten gebeuren en dat werkt niet kan ik je vertellen. Haha! :D Misschien toch vanmiddag even naar de stad.. Of niet.. Aargh!

@ Sjulie: Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! En dan meteen een baan, top zeg! Nu nog hopen op die zwangerschapstest en dan kan het helemaal niet meer stuk ;) Maak je niet te veel zorgen om het wel of niet hebben van symptomen hoor, die hoef je namelijk niet te hebben om toch zwanger te zijn!

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ben er ook echt blij mee! wordt mentor van een 3e jaars klas. Tis maar een kleine school, 3 nieuwe eerste jaars klassen dus ook niet heel veel collega's precies goed :)

ik wacht nog keurig een week af, dan kan ik testen!!

heb net een paar prikken in mijn t**ten..... tjonge wat irritant.

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @nina: ja dat is zeker een mogelijkheid, maar ik had afgelopen donderdag al de eerste posi test. Dus al bijna een week verder. En volgens mij heb ik mijn ei gevoeld op cd10 dus dat kan bijna niet anders.

Ik denk dat ik vanmiddag de ha of verloskundige eens ga bellen kijken wat zij zeggen. Hier word ik ook niet wijzer van. Heb wel nog steeds een zekerheidsgevoel dat ik wel zwanger ben, maar dat is natuurlijk geen garantie.

Als ik je een tip mag geven. Ga niet ruim voor NOD testen, want als je zulke testen krijgt als ik .....

Liefs

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Daar heb je ook wel weer gelijk in Lindanna! Hmm.. Misschien niet meer hier langskomen, dan denk ik er ook niet zo aan. Haha, zal dat de oplossing zijn tot langer wachten ;)

Zou zeker ook de ha bellen als ik jou was! Hopelijk kan je dan snel een bloedtest kregen om hopelijk gewoon een bevestiging te krijgen van je al gedane testen.

@ Sjulie: Idd leuk om te beginnen op een wat kleinere school. Lijkt me een zeer groot voordeel! Ik heb gelukkig geen last van steken in m'n borsten, maar de grootte begint vervelend te worden. Slaap er een stuk onrustiger van, aangezien mijn normale slaaphouding nu niet meer zo lekker ligt..

17. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ha, ha, heb net het boek met alle antwoorden geraadpleegd met de vraag of ik zwanger ben en eerst zei het Nee! en de keer erna JA, zeker weten. :D
    Ja zo kan ik ook een voorspelling doen.

Verder neem ik de tip van Lindanna ter harte: Niet voor NOD testen. Ik ga proberen pas maandag, heb NOD op zaterdag.

Voel wel van alles. Ben misselijk, voel steekjes onderin, heb witverlies. :(

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Goh klote joh, dat je nu nog geen positieve test heb.. idd kun je gerust de huisarts bellen gewoon uitleggen dat je wel licht posi heb maar dat het niet duidelijk streep wor. waarschijnlijk zegtie zelf wel dat je even mag komen prikken;)

weer afwachten...

heb laatste dagen verschrikkelijk rommelige darme.. en misselijkheid begint ook meer te worde:(... maar ja hebbe dr wa voor over he..
    alleen 5 juli duurt voor me zo lang, wil gewoon zien, wil nog meer zekerheid... mar ja over 1,5 week;)....

xxx

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet....
    zit even niet zo lekker in mijn vel...
    s6 allemaal!
    Liefs mij

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    #1140 rieanne, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
    Goedemorgen,

kom even gauw kijken voor de testers... hiern og steeds geen voortekenen van ongi worden alleen soms wat krampjes maar ja ik heb nog eventjes ;)
    Nu gauw even bijlezen
    liefs Rieanne

Deel Deze Pagina