Zo heb ik op mijn iPhone een 8 ball zitten. Die moet je dan vragen stellen en dan geeft hij antwoord. Daar komt iedere keer uit dat hij zeker weet dat ik zwanger ben. Dus dat schiet ook niet op. Heb de zelfde symptomen als jij. Pfff ben nu ook misselijk de hele morgen al en ook duizelig. Ach ik bel vanmiddag als ik thuis ben de HA of de Verloskundige wel even......
He meid, Snap het hoor. Hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt. Verwen jezelf maar goed komende tijd. Liefs Linda
Hoi dames, @ lindanna: Wat vervelend zeg dat je nog geen zekerheid hebt @ Sahi: Spannend.. Weet je al iets meer? @ Sjullie: Gefeliciteerd met het behalen van je diploma Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt @ ilse85: Sterkte meis, kus knuff.. Hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit @ Rieanne: Hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt. @ Rianne: Welkom, Veel kletsplezier! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (Hoop dat ik niemand ben vergeten)
Lindaaatje, Moet altijd even kijken als er een reactie voor jou staat. Hihi had eerst ook die naam nl. Hoe is het met jou nu dan? Liefs
Dan is je cyclus inmiddels wel bekend denk ik. Ben je vaker zo ver overtijd geweest of niet? Als je geen duidelijkheid hebt zou ik de HA bellen hoor. Is niets om zo lang te wachten. Hoop dat je snel een positieve test in je handen mag houden. Liefs
Wat is het rustig vandaag trouwens. Iedereen aan het uitslapen of genieten van het weer? Ik zit weer hard te ploeteren. Ahm, ben aan het uitzoeken wat het te betekenen heeft dat ik steeds die hele lichte testen heb.....
@Lindanna, ik ben ook op ZP. Maar Lindaatje1986 post zo nel in het toppic puzzels en raadsels en dat ik het allemaal niet bij kan houden
Gelukkig ik voelde me al zo allenig hier. Gister was het nog zo druk.... Ach misschien ook maar beter voor mijn baas. Dan werk ik tenminste nog een beetje door.....
Dat is toevallig Goed eigelijk heerlijk van het weer aan het genieten gisterenavond erg veel last gehad van enorme krampen pff echt heftig soms ongi. zijn Hoe is het eigelijk met de auto afgelopen?
Ik ben ook nog in de buurt Ben wel aan het werk, dus spiek af en toe even.. Ga zo denk even lekker pauzeren in de tuin (een beetje kleur opdoen 8) ).
Balen van die krampen. Met de auto is het niet zo goed afgelopen. Werd gister gebeld, hij wou niet 1 op 1 ruilen. Wilde hem wel inruilen, maar dan moest ik er 1250 euro bij doen. En dat terwijl die verkoper meteen zei dat mijn auto meer waard is dan die Volvo. Heb meteen gezegd dat dat niet doorging. Toen vroeg hij of ik nog wel interesse had in de Volvo. Ik heb hem maar meteen verteld dat ik die nu zeker niet meer wil. Dus weer op zoek naar een volgend project. Hihi....
Ooh lekker. Ga zo denk ik ff stad in. Werk in het centrum dus.... Misschien maar ff etos test halen of zo. Misschien dat ik daar meer duidelijkheid uit krijg. En dan ff op dakterras zitten kleuren..... Hmmmmm gelukkig ben ik om 15.00 uur vrij. Man is 2 dagen weg dus rijk lekker alleen.
Oké.. dat is wel jammer zeg, maar wie weet wordt de volgende auto die je tegenkomt wel mooier en fijner Dames, Ik ga er weer vandoor! Kom snel weer ff spieken.
Allereerst: wat balen van de auto. Beetje vreemd dat hij eerst zegt dat jouw auto meer waard is en vervolgens 1250,- erbij wil Raar! Nou ja, dan maar op zoek naar wat anders idd. Ook wel lekker he het rijk soms even alleen hebben! Kan daar soms ontzettend van genieten! Heerlijk lekker zelf rommelen.. Werkze nog even en geniet van het zonnetje!
Ohhh ja heerlijk. lekker in de tuin naar onze jonge kipjes kijken. En lekker kijken waar ik zelf zin in heb. Dus geen voetbal....... Ja ga vanavond het internet weer eens op zoeken naar een andere auto. Komt wel goed denk ik..... Nou net even 2 verschillende tests gehaald. Die van testpoint en die van etos huismerk. Nu eens kijken of die uitsluitsel willen geven. Hoop het zo he. En anders moet ik maar snel ongesteld worden want hier word ik ook niet goed van. Ben nog wel misselijk. Ach ja hoop van de gedachte denk ik... Jij ook werkse en we lezen elkaar weer.