Hallo Dames, Mijn Nod is 28 juni. Ik zit op de wachtbank op het moment. Altijd spannend. Ik zat eindelijk helemaal in een ander forum, maar ja. Regels zijn regels en hier is het vast ook erg gezellig. Ik hoop dat ik er snel weer helemaal in zit. Succes allemaal. Liefs Sjoelke
@Antartes: Wat een naar bericht, heel veel sterkte. @Mispoes, van harte! @Janne1981, De test lijkt mij positief. Heb je ochtenduringe gebruikt? Daar zit de meerst geconcentreerde hcc in. Ik heb je verhaal gelezen over stefanie, wat een nachtmerrie. @Trishka, Wat mooi vertel je over Elisa, je kleine meisje. Wat een groot verlies. Verder wens ik iedereen die een kleintje verloren hebben sterkte met het verlies van hun kleintje. Helaas komt dit voor en word ik wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ga wachten tot vaderdag, wil dan een vroege Zw-test doen. Maar waarom duurt wachten zo lang??????
Djuuzie, is met ochtendurine gedaan echter zit er een verhaal achter deze test wat op een pagina of wat hiervoor vermeld staat, daarom twijfel ik zo ontzettend..
Janne1981, Er zijn zoveel berichtjes in een korte tijd gepost dat het me waarschijnlijk ontschoten is waarom je twijffel zo groot is. Maar succes verder!
Echter zat dit streepje naast/onder het pijltjes stukje, test was wel scheef geplakt en zat ook niet vastgeplakt op het plekje waar 2e streep staat Bekijk bijlage 79061 Niet onder de pijltjes maar stuk ernaast waar t blauwe stukje los zit....
Meiden wat een ellende en droevige dingen hoor ik.. pff dan "zeur" ik met me 3 miskramen.. Heel veel sterkte meiden en een dikke knuffel, weet even niet wat ik moet zeggen
Hallo allemaal. Mijn NOD is ergens deze week (ben beetje onregelmatig) Heb de laatste 2 dagen steken in mijn buik! Voelt een beetje als een volle blaas maar moet niet vaak plassen ofzo. In de week van mijn NOD ben ik altijd mega gefocest op elk pijntje...erg irritant
Mijn berichtje in 1-15 juni topic: @all, pijnlijke borsten worden minder dus ik vermoed dat het gewoon toch niet raak gaat zijn.. wachten duurt lang lang lang.. *ben ik de enige die nu het gevoel heeft dit in 2 topics te moeten zetten*