NOD 16 - 30 juni 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ja dit weet ik zeker. Ben erg regelmatig.

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Goed om te horen. Geniet maar van het weer en nogmaals jezelf goed verwennen.

Doe ik ook altijd als ik me beroerd voel. Kan me dan ook echt zielig voelen. Heb zelfs een keer extra zacht toilet papier gekocht omdat ik mezelf zo zielig vond. Viel achteraf nogal tegen, maar ja...... Je voelt je toch zeker 5 minuten wat beter...

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Da's wel knap hoor wachten tot maandag. Petje af. Ik kan niet eens wachten tot de volgende dag.....

Heb je al veel testen gedaan dan?

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    dat kan idd heel goed rond die tijd hoorde ik van de gyn.

jij bent bijna door de spannende periode heen! hier in de buurt zeggen echt veel mensen het vort met 7 a 8 weken. helemaal gek zijn ze!

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik ga even mijn nagels laten doen :D

6. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ik heb vandaag 1 test gedaan halverwege de ochtend, deze was negatief.

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

ja op zich kan ok wel begrijpen, je bent zo blij en glukkig dat je t met je fam of vriende wil delen, mocht t verkeerd gaan kun je wel steun verwachten.. andere kant eerst wachte tot 2,5 maand/ 3mnd voorbij zijn.. tja.. wij wete nog niet wat we doen. we gaan namelijk met mn schoonfam op vakantie. aangezien ik meestal behoorlijk overgeef smorgens, weten zij t tdirect natuurlijk. als ik mar 1 x misselijk ben is het al van ow ben je zwanger.. dus ja.. vind het dan ook weer lullig als hun er achter komen dat mn eigen moeder t nog niet weet. dus vertel k het liever voor we op vakantie gaan, waarschijnlijk bne ik dan zo.n 8 a 9 weken.. maar wel net zo leuk voor mn ma, dan dat ze t van andere moet horen. ze is zelf de 19e juli jarig de 23 gaan we weg, dus misschien ok een leuk idee om echofototje te vragen en op dr verjaardag te geven;)... maar dan dikke kans dat t zo de straat op is en dat vind k dan minder... we hebbe gelukkig nog wat nachtjes om erover te slapen. eerst die echo dan weten we meer natuurlijk.. maar best moeilijk verder...
    xxx

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Net ff de vage test van vanmorgen bekeken. Hij is nu opgedroogd en net zo duidelijk als die van vorige week donderdag. Heb weer helemaal goede hoop. Net nog 2 testen gedaan, testpoint en de van etos. Die van etos dacht ik ff leuk open te breken om zo beter te kunnen zien of het streepje dat ik zag er ook echt is. Blijkt dat met die apparaten niet zo goed te kunnen. Beetje jammer.

Zie hier de foto's van donderdag 20.00 uur zondag 14.00 uur en van vanmorgen. 8.00 uur.

Van beneden naar boven dus...

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oke had hem opgeslagen als gif dus nu is hij vlgs mij niet zo duidelijk hier negatief jpg en gewone jpg

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Goed en nu dus de gewone foto....

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Je zal het vast al 100 keer gehoord hebben, maar je kan het beste testen met ochtendurine. Zie mijn testen. Die van zondag is heel licht hij is er wel, maar duidelijk is het niet. Moet zeggen dat ze na het opdrogen wel duidelijker worden.

Hoop dat je snel een posi test in je handen mag houden zodat je duidelijkheid hebt. Anders ff huisarts bellen. Ga ik morgen ook doen als die morgen ochtend niet duidelijker is.

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    wat een gedoe allemaal!
    Hier net kotsmisselijk van de stress, ben blij als mannetje zo thuis komt en ik het goed kan maken!

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Groot gelijk gwoon even de huisarts bellen:D... wie weet heb je snel zekerheid joh..

14. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Lindanna: He wat verevelend van die test. Ik zou echt de huisarts bellen voor een bloedtest. Dan heb je tenminste duidelijkheid. Jammer van je auto! Maar er zijn nog veel meer mooie!

@Sjulie: gefeliciteerd met je diploma. en Geen bloed houdt moed! Dus het blijft afwachten.

@Ilse85: Neem de tijd voor jezelf meid !!!! Denk aan je!

@Rianne88: Welkom!!

@Djuuzi: Ik hoop niet mee te gaan naar de NOD lijst van Juli, maar als het deze maand niet raak is dan ga ik zeker mee. En als het wel raak is dan kom ik jullie daar nog moed in spreken.
    Sorry, maar nu snap ik er even niet zoveel meer van. De ene zegt dat je wel vanalles kan voelen. De andere niet. Waarom zijn er dan heel veel mensen die symptomen hebben voor NOD?? Zie topic.

Ik ben vanavond pas wat later weer even hier!!
    Moet nog een paar uurtjes gaan werken.

Liefs Sjoelke

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    als heel het dorp met 7 weken weet en het gaat achteraf nog mis dan kun je wel 100x vertellen dat je niet meer zwanger bent.

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja hoop dat de huisarts er in mee gaat. Zal wel niet.... Mannen ;)

Over de symptomen. Er zijn er idd een heleboel die wat merken voor NOD maar ook een heleboel die niets merken. Mijn stiefmoeder bijvoorbeeld wist alleen maar dat ze zwanger was, maar voelde niets. Mijn schoonzusje nu zwanger van haar 2e had bij de eerste niet eens door dat ze zwanger was totdat ze 7 weken ver was. En mijn andere schoonzus had zelfs pas door nadat ze al 10 weken ver was, dus het verschilt nogal per persoon.

Werkse nog even en tot vanavond, man is er niet dus ik zal me met jullie gaan vermaken,
    Liefs

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    waarschijnlijk niet, dat word dan vanzelf ook rond vertelt...
    dus hoef je t ok maar tegen de mense te zegge tege wie je vertelt had zwnager te zijn lijkt mij.. je gaat ook niet te koop lopen met je verdriet toch?

18. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Wij hebben het toen we zwanger waren van onze zoon wel gelijk aan mijn ouders en zussen verteld, vooral omdat we het niet delen niet prettig vonden aanvoelen.

En laten we eerlijk zijn, je hoopt toch altijd op een goede afloop??
    Ik zou zeggen doen wat je hart je ingeeft en misschien kan je wel even tegen je mams vertellen dat je het voorlopig stil wil houden.

Wij hadden het bij ons het blije nieuws verpakt in twee pakken met muisjes (rose en blauw) en daarbij de boodschap.... je moet het nog even muisstil houden maar over een paar maandjes mogen jullie komen helpen smeren.
    Opa en oma en soms op hun tong moeten bijten maar het is ze gelukt!!

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Klote man. Kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken, maar daar heb je niets aan. Hoe is het trouwens afgelopen bij de tandarts. Nog een nieuwe gevonden??

20. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ja ik weet dat het het beste is met ochtend urine. Maar wij zijn nu op vakantie en we zouden eerst nog wachten met testen maar dat konden we al niet meer. Ik heb na die tijd de test nog wel bekeken. Ong 15 min na die tijd er is wel een lichte streep te zien maar niet echt duidelijk. Was van de etos. Maandag of dinsdag nog maar 1 doen. En anders naar de HA toe.

Deel Deze Pagina