Nee had wel gekeken of er een uit de buurt was, maar kon die niet vinden. Zal straks eens verder kijken..... Liefs
Ook gelders..... Misschien hebben doen ze hier wel wat in het water en zijn we straks allemaal ongeveer tegelijk zwanger.... Zou wel een bak zijn. Liefs
Slaap lekker. Ik ga ff vi oranje kijken. Heerlijk gelul over voetbal zonder dat je er naar hoeft te kijken. Tot morgen, Liefs
We hebben wel flink van ons af getypt vanavond he.... Geloof nu al 10 pagina's erbij sinds vanmiddag..... Doen we goed. Maar wat doen we als het 1 juli is?
Ga jullie voor vanavond verlaten. Ben moe en moet mijn haar nog verven en douchen en slapen en ik moet nog zoveel en ik heb nergens zin in. Denk dat ik morgen mijn haar maar verf en zo wel ff ga douchen. Nou tot morgen en slaap lekker. Liefs Linda
He Meiden, Slaap lekker vanacht!!! Tot morgen. Ik ben er morgen denk ik niet zo veel, want ik heb m'n nichtje als logees. Trusten
Jullie zijn idd lekker bezig geweest, ook in dat ruime uurtje dat ik hier niet meer gekeken heb Als het 1 juli is moeten we maar een onderwerp maken voor alle NOD'ers van 16-30 juni 2010 deel II Haha, nee geen idee. Ook wel weer jammer om dan in een hele nieuwe 'groep' te moeten stappen. Net nu je iedereen wat beter 'leert kennen'. Ik ga zo ook naar bed.. Sliep net al op de bank..