NOD 16 - 30 juni 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier ook een gelderse;) ik heb gewoon een hele hoop hcgtjes in het water gedaan, allemaal voor jullie!;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ook apeldoorn toch?
    thanks ik grijp wat mee!

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja ik dacht al. Het water kwam hier op een gegeven moment zelfs roze uit de kraan. Toen wist ik dat het raak was....HIhihi;)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ lindanna: blaasontsteking, had ik natuurlijk kunnen gebruiken ja. Hmm, nu er maar een draai aangegeven.

9maandenboek:[URL="http://www.geboortewinkel.nl/zwangerschap_9-maanden-dagboek.html[/URL] Zoiets? Ik had een hele leuke mijn 1e zwangerschap. Zal hem eens opzoeken en kijken of het nog te koop is..

@ Tara: wat herkenbaar! Ik had dus die familiebbq en vooraf even langs mijn ouders gefietst, om zo samen te fietsen. Zijn we daar binnen ziet dochterlief boven van die speelgoedsleutels liggen en zegt:"Ikke hebben voor baby in mama buik". Uhh! HELP! Hoe kan ze dat nu weten?! Niets laten vallen.. M'n moeder:"Moet je me wat vertellen?" Ik:"Nee joh, we hadden het laatst over baby's (zij kwam uit mijn buik etc.)". Nu was dat ook wel zo, maar wat moeilijk dan! Had het eigenlijk willen zeggen.. Maar toch nog maar niet.. En dan kom je op die bbq ook nog een nicht tegen die 6 maanden zwanger is, dan heb je toch echt de neiging om te zeggen: ikke ook!

Lastig hoor!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Trouwens.. Heb flink last van wat 'kwaaltjes'.. Totaal geen energie, echt moeeeeeee! En een rommelende buik.. Jemig!

Proberen met dit warme weer vannacht even lekker te slapen, want heb echt wat meer slaap nodig..

6. Lisa01

Lisa01 Lid

22 mei 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames,

helaas hier naar de 10e ronde alweer... toch wel beetje teleurgesteld, eigenlijk beetje boel. had echt het idee dat we goed geklust hadden... misschien reken ik het dan toch verkeerd uit ofzo...

blegh wat vervelend (zijn mijn ongie hormonen denk ikdat ik zo chagie ben) Goed, vooruit kijken en met goede moet op naar de volgende ronde...

nu toch maar poging doen om te gaan slapen...

trusten voor ne en waarschijnlijk tot straks :)

groetjes

Lisa

7. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Ik heb tabletjes gekregen die je gewoon mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Dus er is hoop voor je ;)
    liefs

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Balen meis, hier net nega getest dus laat die ongi nu ook maar komen :x
    gaan we samen door naar de volgende ronde... jij bent nu wel in een kortere cyclus ongi geworden of zit ik nu helemaal verkeerd??
    liefs

9. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hier vannacht hele heftige krampen gehad, werd er gewoon wakker van. Pff ik schrok echt ff, dacht echt dat ik ongi ging worden:(

Maar goed, ik moet gewoon vertrouwen hebben dat het allemaal normaal is. Hebben jullie dat ook dat je bij elk pijntje je druk maakt om de zwangerschap? :)
    Zal wel komen omdat dit mijn 1e keer is en alles nieuw en eng is...

Het gaat weer een mooie dag worden vandaag, ga er lekker van genieten.

Fijne dag ook voor de dames :D

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    ik zie dat er weer wat zwangeren zijn! Gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!!!!

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Tara: Ik heb dat stiekem toch ook wel een beetje hoor.. En dan is het voor mij de 2e zwangerschap. Alleen is het nu 'gepland' en toen een complete verrassing. Sta er dus totaal anders is!

Heb ook heel wat krampjes.. En hongerrrrrrrrrrrrrrr! (Terwijl ik normaal geen grote eter ben: werd nu om 7 uur wakker van de honger..)

Nou geniet voor zover dat gaat van het mooie weer!

@ lisa en rieanne: Balen zeg! Hoop dat jullie wat van al het roze met jullie meenemen en de komende ronde meer geluk hebben!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Helaas, ik kan op rood, helaas,

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo dames;)

daar ben ik weer..en pff om alles terug te lezen heb weinig puf voor eigenlijk...heb ik iets gemist? nog roze bij gekomen?

Lindanna ng cb getest?
    wie nog meer aan t testen geweest??

xxx

14. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Nou dames, poetswoede is idd een slecht voorteken!
    Hoewel ik nog niet ongi ben, wel een test gedaan en negatief. Ik sluit me dus bij Lisa en Rieanne aan.

Ben wel benieuwd wanneer ik nu ongi word, want dan weet ik mijn volgende NOD. Hoop eigenlijk vandaag, want dat zou betekenen dat ik regelmatig ben, scheelt een hoop spanning.

Groetjes en geniet van het mooie weer!

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Nina.. die handtekening klopt die wel??
    haha zat zo te kijken naar 16 februari, aangezien ik voor de 17e uitgerekend ben en de mijne geeft nu ruim 6 weke aan.. of de mijne klopt niet:(... k zal nog s goed kijken...

16. Lisa01

Lisa01 Lid

22 mei 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL

dat is ook minder. Kan me voorstellen dat je nu ook gewoon ongie wilt worden...

klopt, ben nu na 23 dagen ongie geworden... vroeger kon ik de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moest worden maar nu.... geen idee.. ach ja volgende week maar weer ovu sticks kopen en kijken hoe we het nu weer gaan doen.

ga nu eerst maar ff van het zonnetje genieten...

fijne dag allemaal

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi hoi,

Hier lekker in de tuin onder de parasol met de laptop op de knieen. Heerlijk, heb niet meer getest, ga ik in de loop van de week misschien pas weer doen. Volgens mij test ik zo licht omdat ik niet zo lang geleden een blaasontsteking heb gehad en daardoor in mijn ochtendurine nog te veel eiwitten heb zitten. Vond het al zo gek dat de testen die ik in de middag deed duidelijker waren dan de ochtend tests. Dacht ga eens op onderzoek uit en het blijkt dus dat als je teveel eiwitten in je urine hebt de test zelfs helemaal negatief kan uitslaan en dat terwijl je dus wel zwanger bent.

Zouden ze toch beter even op die test kunnen gaan vermelden of niet?

Verder is het hier goed. Neefje is vannacht hier blijven slapen en nu net weer weg. Ooohh wat een scheetje. Ben nu wel blij dat hij weg is, want heb weer een partij last van misselijkheid, niet normaal. Heb alleen nog maar van die haust snack cups gegeten. Van de rest werd ik bij de gedachte al naar.

Heb daarstraks bijgelezen op mijn telefoon en heb nu geen idee meer wat er ook al weer stond. Is ook lekker, vergeet zelfs na 5 minuten al dat ik wat verteld heb. Schoonmoeder zei dat dat er ook bij hoort. En man is nu weg op de motor. Toen hij ging moest ik gewoon huilen. Pff wat doen die hormonen toch allemaal????

Nou meiden ga nu ff kijken of ik nog ff ergens op wil of moet reageren.

Liefs

18. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Volgens mij ben ik buiten de tests om ook nog een laatbloeier, lees hier dat jullie allemaal al veel last hadden van witte afscheiding. Ik dacht dat heb ik ook, maar sinds net naar het toilet te zijn geweest weet ik wat jullie bedoelen. Goeie middag, da's wat anders dan dat ik tot nu toe heb gehad. Begin ook nu pas last van mijn tepels te krijgen. Nog steeds niet heel erg, maar ze doen wel meer pijn dan hiervoor.

Nou ga nu echt ff lezen. Was alweer vergeten dat ik dat ging doen.:(;)

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Klote meid, hoop dat de volgende ronde raak is.

Liefs

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    #1520 lindanna, 27 jun 2010
    Laatst bewerkt: 27 jun 2010
    Ik heb deze gekocht, is wel een leuk boekje, staat van alles in over alle weken. En ik vind hem leuk vormgegeven.

Nu zoek ik er dan nog een voor mijn Man, lijkt me wel leuk.

Wat heb je nu gezegd dan? Dat je nog moest fietsen?? hahaha.

Ooh knap hoor dat je het nog niet hebt verteld. Wij hebben meteen toen we het wisten de hele fam gebeld. Dus ouders en broers en zussen. Kan mijn mond toch niet houden....

Liefs

Deel Deze Pagina