NOD 16 - 30 juni 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    hahah.. heb je t al verteld??
    haha wij nog steeds niet.. effe afwachten hoever k precies ben want meestal vrage ze wanneer je uitgerekend ben kun j e t nog niet exact zeggen dus ff wachte op de echo en daarna kijken we wel:D
    liefs

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Mijn goeie vriendinnen weten het al, en mijn ouders krijgen het komende week te horen. Ik kan het gewoon niet voor me houden :D

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Er staat bij mij 26 februari ;) Dus die van jouw klopt ook hoor! :)

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ow whahaha... dacht all. helemaal verkeerd gekeken:p en mn bril niet op gehad.. hihi gefeliciteerd he... geniet ervan:D

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ lindanna: Ik heb er maar een draai aangegeven.. Niet geheel overtuigd verhaal denk ik. Uiteindelijk een klein rood wijntje gehad.. (Bij mijn vorige zwangerschap vertelde de verloskundige dat het geen kwaad kon om dat af en toe eens te doen, aangezien ik normaal elke avond een glas rode wijn drink) Vond het wel lastig hoor om niets te zeggen! Wil het zo graag verklappen, hihi!

Denk dat m'n smoesje wel voldoende was om ze te overtuigen en anders zullen ze zelf wel denken dat ze gek zijn, want afgelopen donderdag had ik op m'n vaders verjaardag gewoon nog best wel wat borreltjes gehad. Dus denk dat ze er niet echt aan gedacht hebben.. (We zullen het wel horen over een paar weekjes, of ze het toch niet stiekem door hadden ;))

Jullie een zonnige ochtend/middag gehad? Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten.. Al is het zonnetje nu al eventjes weg. Eigenlijk wel jammer, geniet er erg van!

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi meiden.
    Vandaag is me NOD, maar zover ik merk nog geen rode duivels te bekennen. Voel eigenlijk ook niks.

@Tara: Zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Zo'n 9 maanden boek lijkt mij ook erg leuk.

@Koeky: Bah meis dat is balen, op naar de volgende ronde.

@Kalfje: Lijkt mij errug duidelijk, gefeliciteerd:D

@MissSporty: Ik begin altijd zo erg te poetsen als ik ongesteld word.. maar hoeft niks te betekenen;). Spannend meid.

@Babyroos: En al rode duivels? Spannend meid. Succes

@Lisa01: Balen meid.. op naar de volgende ronde:D

@Rieanne: Balen meid ook op naar de volgende ronde.

7. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Nou Renieta, je hebt gelijk hoor! Ben ongi geworden. Ik vind het op zich niet erg, want ik heb nu weer cyclus van precies 31 dagen.

Mss kunnen we ook beter even wachten. Klein meisje is pas 9 maanden. We proberen dus ook nog niet echt, maar doen het wel onveilig.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik had dat tenminste de vorige ronde wel.. hele woonkamer op de kop gezet.. ramen gedaan, gordijnen gewassen, kasten van de muur.. niet best haha:D

Wie weet is het straks zomaar zo ver ;)
    mijn duimen draaien voor je.

@All: Klopt het dat je altijd 14 dagen na de dag van je eisprong ongesteld word? 13 juni is me eisprong geweest...

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Renieta: volgens mij hoeft dat niet.. Mijn eisprong was bijv. 9 juni en ik moest 27 juni pas ongesteld worden.. Mijn cyclus duurde dan ook gem. zo'n 36 dagen ipv 28.

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm owkee.. ja de vorige keer had ik een cyclus van 34 dagen meende ik.. nou ja, wacht wel af. ga me er niet druk om maken... althans proberen

11. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Ben ik weer.
    Ik heb alles bij gelezen, maar ik heb geen puf om op alles en iedereen te reageren. Sorry.

Ik had afgelopen weekend een logeetje. Kreeg de kans niet op ZP te komen.

Bij mijn zijn de kwaaltjes echt aanwezig:
    - Pijnlijke (.)(.)
    - Moe.
    - Misselijk.
    - Honger. (Kan de hele dag wel eten hihihhii)
    - Chagie
    - Rommelende darmen.

Dus!!!!!!!!!!!!!!!

Lindanna, we hebben hetzelfde boekje gekocht. Ik heb deze gisteren ook gehaald. HIhihi. Vind het zo'n vrolijk boekje!!

Liefs Sjoelke

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zo ben ik even...
    ik ben bij het dolfinarium geweest daar lekker op het strans gezeten bij het veluwemeer en knettersverbrand!
    oja test vanmorgen was negatief, op naar me ongi!
    Liefs mij

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Balen Ilse

Sjoelke, dat zijn duidelijke symptomen inderdaad. Ik heb echt nergens last van, af en toe zere tepels.. maar verder....

14. Zeepaardje

ja idd maar ja op naar de volgende ronde, zit niks anders op he?

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nee klopt, nieuwe ronde nieuwe kansen ;) Maar leuk is het niet.. ik ben nu aan wachten of ronde 15 gelukt is en anders op naar ronde 16.. al sinds jan.2007 bezig..

16. Zeepaardje

maar ik mag niet klagen, zit nu in de 4de ronde...jij bent eerst nog aan de beurt!
    Maar helaas gaat dat niet zo in zijn werk!
    s6 meid

17. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Nee inderdaad! Eigenlijk is dat heel lullig. Ik merkte ook toen ik getes had dat je natuurlijk heel erg blij bent, maar het op een forum gaat zetten waar sommige mensen al heel lang bezig zijn. Voelt wel raar!
    Maar ja, niets aan te doen.

18. Zeepaardje

nee idd niks aan te doen, maar ik vind gewoon dat ik dan in vergelijking met anderen niet mag klagen (en toch doe ik het)

had het gewoon liever anders gezien!

19. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Klinkt heel egoistisch inderdaad, maar dat is het niet. Het is voor jou ook heel erg, al wacht je nog niet zo lang!!

20. Zeepaardje

ja voor mezelf vind ik het ook naar, maar ja je wilt ook een ander niet ermee kwetsen...pff
    voel nog geen ongi aankomen wie weet langere cyclus...

Deel Deze Pagina