Meid je hoeft je niet lullig te voelen, ik zou het juist leuk vinden als het positief voor je was. 2 jaar terug zou ik er niet mee om kunnen gaan, maar na 2,5 jaar leer je daar toch mee om te gaan. Mijn tijd komt nog wel, me cyclus heeft het nog nooit zo goed gedaan en ben elke ronde weer in medicijnverlaging.. dus
klinkt goed meid!!!! ja in 2half jaar tijd leer je dat, maar had liever gezien dat je het niet hoefde te leren Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!
Ja klopt Ilse, had ik liever ook, maar heb er ook weer veel van geleerd We zien het wel, tot nu toe hier geen ongi.. maar heb zelf gevoel een deze dagen wel ongesteld te worden.
Hey Paloe, Kun je voor volgende ronde wat HCG'tjes over de Ijssel strooien in het Twentekanaal ofzo!? Heb banner aangepast. Zal me zo even rood melden op de lijst en opschuiven naar volgende maand. @Renieta: Hoop ook dat t volgende ronde voor jullie raak is (of deze natuurlijk, want het kan nog!) Vind 2 1/2 jaar wel lang genoeg!
goedemorgen! rustig geweest gisterenavond toen er onderhoud gepleegd werd nog 2 dagen te gaan voor me!!!
Hoeveel dames hebben we nog over op de juni bus? Ik heb zo bedacht dat mijn NOD de 30e is... Gisteren had ik wel wat lichtroze afscheiding, maar dat is nu ook niet meer... Sterkte aan alle meiden die nog deze laatse daagjes wachten! En succes voor de meiden die de juli bus pakken.
ik vind het ook wel heel spannend worden voor mezelf. Voel allerlei kwaaltjes, maar durf niet te geloven dat het raak zal zijn. vanmorgen een gevoel in mn buik alsof ik echt direct ongesteld zou worden, dus ik loop al heel de dag naar de wc. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar dat is echt heel moeilijk!! Ik moet me ook inhouden om niet alvast te testen, ik wil echt wachten tot woensdag. blegghh, laat die dagen maar snel voorbij vliegen!!!
Spannend meiden. Hier nog niks aan de hand, maar denk zelf eind van de week me NOD. Vanmorgen was me temp nog 36.8 ( gister ook) Was vanmorgen al vroeg wakker.. moest om kwart voor zeven eruit maar vanaf 5 uur liggen dommelen en draaien, ben nog zo moe..
het is ook zo onbehoorlijk warm! vind er niet veel aan, dit weer zo. Doe mij maar lekker graadje of 24 dan is het ideaal! ik heb wel allemaal last van mijn onderbuik dus ik denk dat ik op rood ga heel snel.....
pff word gek van de zenuwen.. ben nu 2 dagen overtijd.af en toe krampen maar ook gevoelige tepels en was vanochtend toen ik opstond misselijk... ga nog niet testen ik weet toch dat daar niets uitkomt toen ik zwanger was van mn zoontje had ik pas na 9 dagen overtijd een posi test...dus ik wacht geduldig af en als ik zaterdag nog niet ongi ben doe ik een test...