ow dat wachten is echt vreselijk!! Mijn NOD is 30-6. Ik werd vorige week op dinsdagmiddag ongesteld, maar voor mijn eigen rust heb ik het even op 30-6 gehouden. Weet niet of mijn cyclus ook netjes op gang is na de mk. Ik voel van alles, steeds denk ik zeker te weten dat het raak is, maar zodra ik dat denk, voel ik niks meer. Ik denk er veel te veel over na en ben al een paar dagen zenuwachtig. Mede door het weer slaap ik voor geen meter. Wel net als bij de vorige zwangerschap steeds vroeg wakker en een afternoon dip, maar dat kan ook door het weer komen. Vanmorgen was ik overtuigd dat ik ongesteld werd, maar op de wc helemaal niks, vanmiddag veel slijm, maar verder ook niks. Ben nu even thuis tussen het werk door, probeer zo min mogelijk naar de wc te gaan. Als ik woensdag niet ongesteld ben, ga ik 's avonds testen, vorige keer ook zo gedaan en die test was superduidelijk!! Dus als het raak is, merk ik dat snel genoeg.
blegh me buik voelt opgeblazen, ben erg moe.. en ook ik heb wel veel wit slijm.. soms iets doorzichtig.. Net met douchen ook zere tepels bij aanraking..
Hallo allemaal! Ik ben dr ook nog hoor! Niet echt veel tijd voor ZP op t moment. Maar ik lees en duim iedere dag mee voor positieve tests hier! Zelf ga ik vanaf morgen weer ovu-testen........en dan gaan met die banaan
Mijn temp is vandaag (en gister ook al, maar nog boven de lijn) zwaar gekelderd, dus verwacht ongi morgen... Zo is het vorige maand ook gegaan Ben eigenlijk voor het eerst een beetje teleurgesteld, had er zo'n goede hoop in... Nja, op naar de volgende ronde! Ilse, jammer van je nega test... Djuuzie, veel plezier 8)
Marilou wat balen meid! Hoop dat nu ook voor je dat je nieuwe ronde snel begint, hoop ik zelf ook op... nieuwe ronde nieuwe kansen... ik had zelf ook echt het idee dat het raak was, zo vervelend! NOu ik ga me ventje uit bed halen en dan lekker zwemmen! Liefs mij
goedemorgen!!!! voor mij nog 1 dagje wachten, maar ik heb het idee vandaag op rood te gaan. Heb zo'n vervelend gevoel in mijn onderbuik!
ik ben ongesteld geworden Had het echt zooo niet verwacht. En al helemaal niet vandaag al, had het morgen pas verwacht, maar werd er vannacht wakker van...
Wat spijtig Sahi!! Ik ben er zelf ook bang voor, zo'n raar gevoel in me onderbuik, alsof er iets afgestoten wordt.