Nou laat ik hier dan de aftrap maar nemen . Vandaag is mijn NOD.... (dus 15 juni) nog geen duivels gezien. Maar heb met Hopmanneke afgesproken dat we wachten met testen tot het weekend.
Oke..ik ga nu sporten en daarna komt mijn zus...zij en haar 'verloofde' zijn nu definitief uit elkaar dus ze heeft mn steun hard nodig... Vanavond komt mijn vriendin om mn zus dr trouwjurk te passen en mooi op de foto te zetten voor de verkoop! Fijne dag ladies!
Hope so too! Volgens Miran dr voorspellingen ben ik waarsch nog samen zwanger met jou, dus zou het binnen 14 weken raak moeten zijn! 8) Zou leuk zijn! Eerst maar de hsg!
hoor officieel bij de andere lijst , maar wilde heitje toch ff een knuf geven! maar nog geen ongi toch?
Wilde even laten weten dat ik geen HCG kan strooien. Ons wondertje heeft ons verlaten, geen kloppend hartje helaas vanmorgen. Ik neem even afscheid van hier, ik kom ter zijner tijd als ik weer de MMM inga wel terug....kom af en toe wel lezen hoor.... Ik ben gewoon heel even compleet gebroken.
@ Anteres: heel veel sterkte meid! @Paloe: lees anders even de discussie in "over het forum". en dan "allerlei losse NOD topics" De teugels zijn weer even wat strakker aangetrokken. edit: OEPS anderen waren me al voor