Hallo meiden, De ovutesten vliegen hier overal! erg leuk om mee te lezen en duim ik voor iedereen!!! Zelf heb ik eergisteren erg last gehad van maagzuur, dit met vlagen, gisteren vrijwel niets en vanaf vanmorgen tot nu wel, gepaard met lichte misselijkheid... Wat ik al eerder las, je vraagt je af dat mocht je zwanger zijn, de verschijnselen al zo snel om de hoek komen kijken? heb me eitje afgelopen zaterdag gehad. Dus zou wel erg snel zijn. Het is allemaal zo onzeker hmpf. vanvond ff vrij, dus lekker op de bank Ik wens alle vakantiegangers fijne vakantie! Liefs
Hoi Dames, Zo, heb nu even alles bijgelegen sinds ik terug ben van vakantie. Inikkens: nog gecondoleerd met je oma. Ik kan me voorstellen dat de vermoeidheid toeslaat. Zoiets vergt gewoon heel veel energie. Ben je al wat meer uitgerust? Je kunt babyboom trouwens ook op internet terugzien. Bamjolan: Altijd fijn om een knaltest te zien he .ik heb naar je testjes gekeken. Het lijkt er op dat je eitje is geweest bij die knaltest. en dan binnen 24/48 uur. Dan zit je toch wel goed hoor met de inseminatiedagen? Roozjuh: vervelend zeg die onregelmatige cyclus. Maakt het allemaal niet makkelijker. Maar ik weet niet of je al zo vroeg symptomen kan hebben. een weekje is wel vroeg, maar ik hoop het natuurlijk voor je. En van 1x klussen kun je ook zwanger raken, dus wie weet. Revolucia: over nuchtere mannen gesproken. Die van mij komt er nu achter dat het toch allemaal niet zo makkelijk in elkaar zit dan hij dacht. Hij dacht dat ik elke dag kans had om zwanger te raken en met zijn superzaad zou dit zo gedaan zijn. Maar heb hem ook even uit moeten leggen hoe het nu in elkaar steekt. Het leuke is wel dat hij zich steeds meer is gaan interesseren en ook vragen stelt van, moeten we nu om de dag gaan klussen?? Hij heeft zelfs documentaires gedownload over het ontstaan en de ontwikkeling van een baby. Wel heel bijzonder. Hij staat er voor open om alles te begrijpen en dat is wel erg fijn. meissie2008: jij zit alweer op het wachtbankje. dan wordt je geduld weer op de proef gesteld haha. Ik had vorige maand ook nergens last van toen ik zwanger was. dus dat wil absoluut niks zeggen. positief blijven. Geniet van je vakantie!!! flippo123: nou, dat zou wel heel bijzonder zijn als het precies een jaar later raak is. hoop het voor je. Eva1983: ik wens je heel veel suc6 voor jullie 2e wondertje. ja is toch anders he en het nu "echt" wordt. spannende tijden gaan weer aanbreken. Kimmytje: pfff kim, ik vind het knap dat je nog niet getest hebt. Want ik heb vorige maand geen kwaaltjes gehad maar was toch echt zwanger.. En ik heb ook wel eens dgn voor de eisprong vruchtbaar slijm gehad en op het moment van niet meer. Gebruik je ovutestjes of temp je?? Inikkens, Soepkip, Meissie2008 : bedankt voor jullie reactie. Is zo fijn om het even kwijt te kunnen maar daarnaast ook weer even moed te krijgen. Die woorden doen me echt heel goed. Thanks Ilona: Zou het bij jou geen innesteling kunnen zijn? ik kan niks anders bedenken. Ow meid, ik hoop het voor je. Zou natuurlijk super zijn. Duim voor je. Hartje82: het is nog wel een beetje te vroeg voor verschijnselen . Maar wie weet wat een eisprong met je lijf doet. Nu zul je geduld moeten gaan hebben en dat valt niet mee. sus ermee.
Nou dames, Ik heb gewoon vannacht van 01.00 tot 04.00 de eerste 3 afleveringen van babyboom zitten kijken. Ik kon en wilde eigenlijk gewoon niet slapen. Vind dit zo interessant en ook herkenbaar. Ik voelde gewoon de teleurstelling en blijdschap van de stellen en heb geregeld met tranen zitten kijken. en dan nog het respect voor diegene die in de mmm zitten. Petje af hoor. Ik ben vanaf vandaag (dag 12 van cyclus) weer begonnen met ovutestjes. Had gisteren vruchtbaar slijm, maar ovutestje geeft nog niet het goede streepje aan. Het zou echt geweldig zijn als mijn cyclus weer zo snel op orde is. Dat geeft me dan wel weer de moed en het vertrouwen dat we weer voor de volle 100% er tegen aan kunnen gaan. Alleen mijn temp is zo aan het schommelen. Is net een wilde achtbaan. Ik ben alleen nog steeds zo ontzettend moe. Geestelijk heeft het veel gevergd en de hormonen in mijn lichaam zijn natuurlijk ook flink aan het stuiteren geweest. ik hoop dat we allemaal mogen stuiteren deze maand, in positieve zin.
Hey Troela! Ik moet me soms echt inhouden hoor, van tijd tot tijd heb ik zoooveel zin, maar we doen het bewust nog niet... Mss volgende week Ik doe het voornamelijk niet omdat ik 5 dagen voor mijn uitgerekende NOD "ongesteld" ben geworden. Was wel maar half en half... Sindsdien, geen bloed meer... Soms heb ik vage klachtjes, maar die verdwijnen dan ook weer. De laatste 2/3 dagen heb ik ongikrampjes, ongeveer, een heel vreemd gevoel in mijn buik. Mijn ei?? Voorlopig gebruiken we nog geen ovutestjes of neem ik geen temperatuur. Hoop het niet nodig te hebben (fingers crossed) maar wss volgende ronde wel als het nu niet raak is... Wij zijn van nature wel een vrij actief koppel dus klussen gebeurd meestal wel 5 van de 7 dagen Ik kruis mijn vingers voor jou dat je cyclus snel weer mooi op gang is en dat je heel snel een roze test in handen mag hebben! Grtjs
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) Lies84 (1e ronde, 1e kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) Roozjuh (1e ronde, 2e kindje) 19. Surf Meissie2008( 7e ronde, 2e kindje) Diana75 (ronde 6, 1e kindje) 1981 (3e ronde, 1e kindje) Mamakaatje (2e ronde, 2e kindje) 20. Missiemaartje (Ronde 1, 1e kindje) 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1, 1e kindje) 22. hartje82 Muisje87 Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje) 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) Mei2011 (ronde 20, 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) MupKUH (5 ronde, 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje) Jessy82 (ronde 2, 2e kindje) 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje) Arnoe (ronde 12, 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2, 2e kindje) Eva1983 (1e ronde, 2e kindje) 29. Girafje (ronde 7, 2e kindje) TV88 (MK in maart, nu ronde 3, 1e kindje) Zoetie (Ronde 1, 2e kindje) Meiski (ronde 3, 1e kindje) 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Troela, 5e ronde, 1e kindje Zwanger ,Ongesteld ,Negatieve test,Twijfeltest,MMM,Cyclus van slag,Vlindertje Niets van vernomen
@ Jessy, ik kan me ook nog herinneren dat je je erop hebt gezet. Maar er verdwijnen wel vaker namen Hier zit ik denk ik rond mijn ei. Vanmorgen eiwit. Gister niet geklust dus we moeten zo zeker even aan de slag Deze ronde geheel zonder iedere vorm van ovutest En dat bevalt me prima, er even niet zoveel mee bezit zijn
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) Lies84 (1e ronde, 1e kindje) 18. Babyproject Roozjuh (1e ronde, 2e kindje) 19. Surf Meissie2008( 7e ronde, 2e kindje) Diana75 (ronde 6, 1e kindje) 1981 (3e ronde, 1e kindje) Mamakaatje (2e ronde, 2e kindje) 20. Missiemaartje (Ronde 1, 1e kindje) 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1, 1e kindje) 22. hartje82 Muisje87 Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje) 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) Mei2011 (ronde 20, 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) MupKUH (5 ronde, 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje) Jessy82 (ronde 2, 2e kindje) Mawaikee (voorronde, 1e kindje)O 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje) Arnoe (ronde 12, 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2, 2e kindje) Eva1983 (1e ronde, 2e kindje) 29. Girafje (ronde 7, 2e kindje) TV88 (MK in maart, nu ronde 3, 1e kindje) Zoetie (Ronde 1, 2e kindje) Meiski (ronde 3, 1e kindje) 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Troela, 5e ronde, 1e kindje Zwanger ,Ongesteld ,Negatieve test,Twijfeltest,MMM,Cyclus van slag,Vlindertje Niets van vernomen ------------------------------------------ Ik heb mijn NOD even veranderd van 18 juni naar 26 juni. Had vanochtend mijn doorbraakbloeding, dus denk dat vanacht mijn eisprong was. Hopelijk genoeg geklust
Dankjewel, lief van je. Ik merk nog wel wat vermoeidheid in me, maar het gaat al stukken beter, dankje! Ja, ik zal internet ook eens afstruinen, hihi. Babyboom is wel erg leuk natuurlijk! Natuurlijk, graag gedaan. Het is ook zo fijn dat dit forum er is. Lekker je verhaal kwijt kunnen. En het is ook helemaal niet leuk, die teleurstellingen iedere maand, en jij met je vmk. Nu is het nog onzekerder allemaal. Pff, sterkte ermee! Hoe gaat het hier verder, dames? Mooi weer vandaag! Was hangt heerlijk buiten. Dat gaat straks zo lekker ruiken, vind ik. Heerlijk! Er zijn mensen die onderschatten de maandelijkse teleurstelling weleens, heb ik het idee. Die denken gewoon van; 'op naar de volgende ronde, toch?'. En de eerste paar maanden zul je dat ook denken, maar het is wel lastiger dan sommige mensen denken.
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) Lies84 (1e ronde, 1e kindje) 18. Babyproject Roozjuh (1e ronde, 2e kindje) 19. Surf Meissie2008( 7e ronde, 2e kindje) Diana75 (ronde 6, 1e kindje) 1981 (3e ronde, 1e kindje) Mamakaatje (2e ronde, 2e kindje) 20. Missiemaartje (Ronde 1, 1e kindje) 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1, 1e kindje) 22. hartje82 Muisje87 Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje) 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) Mei2011 (ronde 20, 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) MupKUH (5 ronde, 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje) 26. Flippo123 (ronde 20/maand24, 1e kindje, 3e IUI) Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje) Jessy82 (ronde 2, 2e kindje) Mawaikee (voorronde, 1e kindje)O 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje) Arnoe (ronde 12, 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2, 2e kindje) Eva1983 (1e ronde, 2e kindje) 29. Girafje (ronde 7, 2e kindje) TV88 (MK in maart, nu ronde 3, 1e kindje) Zoetie (Ronde 1, 2e kindje) Meiski (ronde 3, 1e kindje) 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Troela, 5e ronde, 1e kindje Zwanger ,Ongesteld ,Negatieve test,Twijfeltest,MMM,Cyclus van slag,Vlindertje Niets van vernomen ------------------------------------------ @All: Heb mezelf er weer ff op gezet, was er vanaf gevallen ofzo... Vandaag mn 3e IUI gehad, NOD op de datum dat we in 2009 de pil de deur uit hebben gedaan 26 juni... Pff alweer 2 jaar verder, op naar het 3e jaar dus alweer @Troela85: Niet 1 jaar maar 2 jaar is een klein verschilletje
@Troela, wat lief dat je persoonlijk op iedereen reageert . Sorry ladies, maar ik kan het niet echt bijhouden dus hap-snap reacties van mij . Ik begrijp je gevoel heel goed Troela, een mk is niet niks. Je voelt je gewoon moeder vanaf het moment dat je die tweede roze streep ziet. Nu maar hopen dat je het binnenkort weer mag meemaken en dan hopelijk met een mooie beeb als resultaat. @Flippo, jee alweer een hele tijd bezig. Het verlangen naar een kleintje wordt alleen maar groter. Vandaag je derde IUI gehad. Ik hoop op het allerbeste voor je meid. Alle andere ladies wens ik natuurlijk ook heel veel ROZE toe deze maand. Mijn cyclus doet echt raar. Het bloeden is doorgezet dus ik beschouw het nu defintief als ongi . Zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad, maar 22 dagen . Normaal tussen de 28-32 dgn. En ik dacht toch echt m'n eitje op 2/6 gevoeld te hebben Ik ga maar snel kijken wanneer ik m'n volgende NOD kan verwachten .
Kimmytje: Dat je 5 dgn voor je nod maar half half ongesteld ben geworden zouden bij mij al vraagtekens opwekken. Was het wel een menstruatie? en mbt de ongikrampen, tja het zou je ei kunnen zijn. Zou wel kunnen kloppen met je cyclus. En ik hoop ook voor je dat ovutesten en tempen niet nodig zullen. Ik gebruik het omdat ik gewoon wat meer zekerheid wilde hebben. En tenslotte vind ik het eerlijk gezegd ook wel interessant haha. En idd jullie zijn een actief koppel dus daar zal het niet aan liggen. Nog een kleine maar o zo lange 2 wkn en dan weet je (en wij ook) weer meer. Mupkuh: veel klusplezier. het zal je idd wel meer rust geven dat je nu even geen ovutestjes gebruikt. Wie weet werkt het deze maand wel. Bamjolan: halloooooo, jij ook fijne zondag. Inikkens: fijn dat het al weer wat beter gaat. Ik ben nu de babyboomafleveringen van 2007 aan het kijken. Vind het echt zo interessant. Je leeft helemaal mee met die stellen. Bij mij hangt de was ook buiten. Heb dit weekend 5 draaien gedaan en ruikt idd dan weer zo lekker. hmmmm Bedoel je mensen in het algemeen of mensen hier op het forum die de maandelijkse teleurstelling onderschatten??? Flippo123: Och, zie nu idd dat ik er een jaar langszit. Nou meid, na 2 jaar mag het onderhand wel he ik duim voor je. Ilona: het persoonlijk reageren doe ik omdat ik merk dat ik dat zelf ook heel fijn vind als anderen dat doen voor mij. Zo krijg je ook wat beter contact en blijft het niet een algemeen iets. Maar moet wel eerlijk toegeven dat ik niet alles kan onthouden waar nu waarbij hoort. moet altijd even teruglezen welk verhaal ook alweer bij desbetreffende persoon hoort. Balen meid dat je ongi nu door heeft gezet. Idd raar om plots een cyclus van 22 dgn te hebben. als je eitje is geweets op 2/6 heb je een luttele fase van 10 dgn. Bij mijn vorige cyclus was deze echter maar 9 dgn. Wat ik me nu afvraag. Zou zo'n korte luteale fase ervoor kunnen zorgen dat een bevrucht eitje zich niet goed in kan nestelen. Dat vroeg ik me nu af na mij vmk. Hebben hier mensen ervaring mee???? Mij ovutestje was vandaag ook negatief. er staat wel een tweede streepje zoals ik deze vorige keren heb gehad een dag voor mij knaltest. dus we wachten af. Ik heb er nog 3 liggen, dus hoop dat ik nog een knaltestje krijgen in deze 3 dgn. Anders ga ik ook geen nieuwe bestellen en laat het op zijn beloop voor deze ronde. Misschien volgende cyclus wel weer. Tempen doe ik nog wel en wil ik wel blijven doen. Mijn weekend zit er helaas op. Moet morgenvroeg weer gaan werken na mijn weekje vakantie. Voor de rest, geniet nog maar lekker van de vrije dag(en).
hey meiden ik ben nieuw hier ben nu met mijn 6e ronden bezig. mijn nod is de 19e,ik hoop zo dat ik t niet word begin me soms toch stiekem wel af te vragen of t wel allemaal lukt. kan iemand mij op de lijst zetten? gr en succes iedereen
kom net tot de conclusie dat ik zaterdag kan testen en het zondag vaderdag is. zou wel leuk zijn als ik zwanger ben, mooie manier om het hem te vertellen op vaderdag
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) Lies84 (1e ronde, 1e kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) Roozjuh (1e ronde, 2e kindje) 19. Surf Meissie2008( 7e ronde, 2e kindje) Diana75 (ronde 6, 1e kindje) 1981 (3e ronde, 1e kindje) Mamakaatje (2e ronde, 2e kindje) Melovekane (2e ronde, 1e kindje) 20. Missiemaartje (Ronde 1, 1e kindje) 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1, 1e kindje) 22. hartje82 Muisje87 Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje) 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) Mei2011 (ronde 20, 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) MupKUH (5 ronde, 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje) Jessy82 (ronde 2, 2e kindje) 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje) Arnoe (ronde 12, 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2, 2e kindje) Eva1983 (1e ronde, 2e kindje) 29. Girafje (ronde 7, 2e kindje) TV88 (MK in maart, nu ronde 3, 1e kindje) Zoetie (Ronde 1, 2e kindje) Meiski (ronde 3, 1e kindje) 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Troela, 5e ronde, 1e kindje Zwanger ,Ongesteld ,Negatieve test,Twijfeltest,MMM,Cyclus van slag,Vlindertje Niets van vernomen Melovekane: ik heb je er bij gezet. Heel veel suc6.
Nog 4 nachtjes slapen en dan gaat alweer jullie lijst in! Hopelijk veel roze deze maand! Voor degene die mij kennen, ik volg jullie en duim voor jullie! Liefs!
@Roozjuh: Ik op vaderdag, zou idd erg leuk zijn!!! Cyclus is iets korter dan banner aangeeft! jij veel succes, duim voor je! en laat het weten!!!!!
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) Lies84 (1e ronde, 1e kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) Roozjuh (1e ronde, 2e kindje) 19. Surf Meissie2008( 7e ronde, 2e kindje) Diana75 (ronde 6, 1e kindje) 1981 (3e ronde, 1e kindje) Mamakaatje (2e ronde, 2e kindje) Maike 1000 (6e ronde, ? kindje) Melovekane (2e ronde, 1e kindje) 20. Missiemaartje (Ronde 1, 1e kindje) 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1, 1e kindje) 22. hartje82 Muisje87 Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje) 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) Mei2011 (ronde 20, 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) MupKUH (5 ronde, 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje) Jessy82 (ronde 2, 2e kindje) 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje) Arnoe (ronde 12, 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2, 2e kindje) Eva1983 (1e ronde, 2e kindje) 29. Girafje (ronde 7, 2e kindje) TV88 (MK in maart, nu ronde 3, 1e kindje) Zoetie (Ronde 1, 2e kindje) Meiski (ronde 3, 1e kindje) 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Troela, 5e ronde, 1e kindje Zwanger ,Ongesteld ,Negatieve test,Twijfeltest,MMM,Cyclus van slag,Vlindertje Niets van vernomen Maike 1000: Welkom!!! ik heb je erbij gezet. Weet alleen niet hoeveelste kindje dit voor je wordt!!! Heel veel suc6 in ieder geval en leuk dat je mee komt kletsen.
Hoi iedereen Ook ik ben nieuw Al sinds sept 2009 bezig.... NOD is 20-06 1na laatste kans voor IUI behandeling Ik hoop voor een ieder dat Juni een feestelijke maand wordt Wil iemand me op de lijst zetten?