gok dat mn eisprong rond de 4de was(kan ook zo 3dagen eerder of later zijn) maar dit is puur op gok want mijn cyclus klopt voor geen meter. eisprong voel ik overigens nooit. en beginnend menstruatie voelt normaal heel anders
@Roosjuh: Ik heb hetzelfde als jij! Al een paar dagen kramp met een soort steken in mijn onderbuik, rond mijn schaambeen (met name links). Ik heb ook geen idee wat dit zou kunnen betekenen, want normaal heb ik hier nooit last van. Ik moet rond donderdag ongesteld worden... Vandaag de hele dag alleen thuis geweest en 'stiekem' een testje gedaan, 2-3 dgn voor NOD. Helaas negatief... Ik reken er dus maar niet op dat ik zwanger ben, hoewel ik niet met ochtendurine heb getest en misschien heb ik ook wel te vroeg getest? Maar goed, had wel vreemde klachten en als die door een zwangerschap komen dan had ik zeker volgende hormonen moeten aanmaken in mijn lichaam lijkt me. Dus ik ben bang dat ik 'gewoon' door mag naar de volgende ronde, maar zolang ik nog niet ongesteld ben laat ik me nog even op deze lijst staan, wie weet... Ik merk aan de ene kant dat ik het wel prettig vind dat ik een test gedaan heb, is de meeste druk van de ketel voor deze maand. Maar stiekem blijf je toch hopen tot het tegendeel bewezen is. Verder nog een vraagje: Krijgen jullie ook wel eens de klacht van je man/ vriend dat je teveel bezig bent met zwanger worden? Volgens mijn man zou ik daar zelfs een mogelijke zwangerschap mee in de weg staan! Denken jullie dat dit mogelijk is? Mijn man is meer van het motto lang leve de lol en we zien wel wanneer het raak is...
Ik kreeg dat vorige maand te horen van mijn vriend. Was er teveel mee bezig zei hij en maakte me helemaal gek richting NOD. Hij merkte dat aan me. Deze maand dus geen temp, geen ovu en geen ZP. Voel me wel rustiger, maar toch ongi geworden en de afgelopen dagen toch van alles gaan zien, voelen en denken dat t mis toch raak kan zijn. T kan best dat wanneer er teveel druk op gelegd wordt dat t niet lukt. Ken een aantal in mn omgeving waarbij t niet vlotte en toen ze stapje terug deden waren ze wel zwanger. Dus ik denk dat t wel zou kunnen.
nog even afwachten dus laat je het weten? ben benieuwd! Over je vraag: nee mijn man hoor ik juist over het tegenover gestelde Ik zit in de fase: ach het komt vanzelf wel en is het deze maand niet, hebben we volgende maand weer nieuwe kansen. en hij is meer de stress kip die om de 10min vraagt hoe ik me voel enzo maar het teveel bezig zijn met zwanger worden kan soms wel eens het proces hinderen heb ik het idee. bij vorige zwangerschap dacht ik zelfde als nu, komt wel, go with the flow. en was 1ste ronde al zwanger. of dat wat ermee te maken had zal ik nooit weten. maar ik heb ook niet zoveel zin om te gaan stressen erover en te veel erover nadenken dan maak ik mezelf alleen maar gek en ga ik testen kopen en te vroeg testen. zonde van mn tijd en zonde van mn geld
Ja, als ik logisch nadenk kom ik ook tot die conclusie, maar naar mate mijn NOD dichterbij komt wordt het wel spannend. Ik heb inderdaad nog wel die instelling van als het deze maand niet raak is dan misschien volgende maand wel, maar ben wel een beetje ongeduldig, haha!
Mijn vorige zwangerschap was echt een verassing voor ons! Toen we hoorde dat het niet goed zat en ik gecurreteerd moest worden, waren we ook echt wel heel verdrietig! Na die tijd hadden we ook zoiets van; we zien wel wat er gebeurd! En dat lukte de eerste paar maanden ook, maar nu het wat langer duurt denk ik ook wel van! Pff jeetje.....wanneer ben ik nou eens aan de beurt? Ben er toch steeds meer mee bezig! Zie een heleboel in mijn omgeving zwanger zijn, waarvan een de eerste ronde meteen al! Vind het best lastig om er niet ''teveel'' mee bezig te zijn hoor! Het is niet zo dat ik tempratuur en een hele voorraad ovu testen in huis haal! Maar in mn hoofd ben ik er wel steeds mee bezig!
Heel herkenbaar wat jullie allemaal schrijven. Ben er mijn idee ook veel te veel mee bezig. Via zp uitrekenen wanneer de vruchtbare dgn zijn en elk dingetje wat ik een beetje voel gelijk denken/hopen dat t raak is. Nu denk ik dat het nog niet raak zal zijn. Voel me niet fit, maar dat komt omdat ik denk ik een buikgriepje heb opgelopen. Wat jullie schrijven over het loslaten klopt denk ik wel. Als je er te gestrest mee bezig bent, dan komt het ook niet op de een of andere manier. Via deze weg wil ik toch iedereen heel veel succes wensen deze maand! Ik lees in ieder geval goed mee met julle. Duim duim duim duim....
Meiden ik heb sterk t gevoel dat ik zwanger ben. Mn boobs doen vreselijke pijn, mn darmen zijn van slag, ben 3/4de van de nacht wakker geweest omdat ik misselijk was en ben duizelig. Deze symptomen heb ik al aantal dagen maar nu is het wel heel erg hoor. Ik ga straks een testje kopen, so wish me luck hoop de eerste te zijn die hier kan melden dat er een posi test is hehe
De test is negatief. Maar misschien ben ik te vroeg nog met testen. Maar kon t niet laten zaterdag even afwachten of de rode duivels komen en anders gooi ik er nog een testje tegen aan int weekend
@Roozjuh:Misschien idd te vroeg met testen.... Zaterdag is mijn dochter jarig, ik ga denk ik zondag maar testen. Als ik niet daarvoor al mijn ongi krijg.
Goedemorgen allemaal, Jaa de eerste testers komen weer in zicht .. ik ga voor veel roze en geen rood !! Ik gebruik voor het eers ovu testjes en gister kreeg ik een positieve test dus druk aan de klus. Zit ik toch goed met me eitje en me berekeningen ............. Ik heb NOD pas 29 juni maar mijn vorige NOD was 5 juni, werd 1 juni ongi dus eigenlijk heb ik gewoon een extra kansje deze maand Ik hoop dat er gauw positieve berichten op het forum komen....
Hey @ Tyndall: wat zullen jullie blij geweest zijn als jullie zoveel jaar hebben gedacht dat het nooit zou kunnen! Mooi verhaal om de moed erin te houden @ Jeskejes: balen zeg dat je ongie bent geworden. Elke keer weer een dal waar je uit moet klimmen he! Sterkte ermee! @ Roosjuh jammer dat ie nog negatief was, maar het kan nog!! Succes met geduld hebben Mijn man vindt soms ook wel eens dat ik er teveel mee bezig ben. Je merkt daarin gewoon echt een verschil tussen mannen en vrouwen. Mede daarom heb ik me hier ook aangemeld. Kan ik er gezellig met medestanders over kletsen, zonder dat m'n man er gek van wordt Maar ik denk sowieso ook al zou ik stoppen met temperaturen, dan weet ik nog wel wanneer ik m'n ei heb (temperatuur al 8 maanden..dus dan weet je ondertussen wel wanneer je moet klussen) Fertilityfriend heeft opeens het rode kruis van m'n eisprong verschoven van dag 15 naar 17, dus ik hou er rekening mee dat m'n cyclus eventueel ook 2 dagen langer zou kunnen duren, maar dat zien we dan wel weer! Fijne dag allemaal!
Pff wat is wachten toch vreselijk.. Mijn man is er elke maand van overtuigd dat het raak is. Mijn kleine meid is ziek. Echt zo vervelend en zielig. Ze wil alleen maar bij mij hangen. Liefs bloempjuh
De 1ste testers zijn al in zicht. Wat spannend allemaal! Hoe gaat het hier verder, dames? Pff, het idee dat ik nog tot 30 Juni moet wachten, haha. Best wel erg! Nja, het is niet anders.
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa (ronde 3 - 2e kindje) Leiff (ronde 2 - 3e kindje) Lies84 (ronde 1 - 1e kindje) Steffie1904 (ronde 2) 18. Babyproject Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) Jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) Molky (ronde 2) 19. Surf (ronde 3) Meissie2008( ronde 7 - 2e kindje) Diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) Mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) Maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) Melovekane (ronde 2 - 1e kindje) 20. Missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) Hendrika (ronde 21) 21. sterre21 Fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1 - 1e kindje) Pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) 22. hartje82 (ronde 3) Muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) Prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1 - 2e kindje) 24. Djori (ronde 9 - 1e kindje) Mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) Kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) Mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) Hamstertje (ronde 7) Tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) Flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e IUI) Mawaikee (voorronde - 1e kindje) 27. Priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) Roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) Eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) Diana75 29. Girafje (ronde 7 - 2e kindje) TV88 (ronde 3 na MK maart - 1e kindje) Zoetie (ronde 1 - 2e kindje) Meiski (ronde 3 - 1e kindje) 30. iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) Troela (ronde 5 - 1e kindje) Aantal: 56 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje, Niets van vernomen