Veel succes met wachten Hendrika! En idd, dan ben je echt zeker hé Weet er iemand hier hoe een innesteling voelt? Of je dit daadwerkelijk voelt? Lijkt het op menstruatiepijntjes? En ik heb nog iets, had ik enkel dagen geleden heel hard, en vandaag weer maar iets minder, steken in mijn poep! (sorry hoor )
Ik vind het vreemd, het voelt als een soort drukkend gevoel daar hehe... En mijn pipi die zit precies ook iets lager... Moeilijk uit te leggen allemaal hoor...
Heej Kim, wat ik altijd lees is dat een innesteling net als menstruatiepijntjes voelt... Maar voor iedereen is dat volgens mij weer anders. Je kan wel last krijgen van je darmen en obstipatie maar dat zijn ook weer kwaaltjes die je kan krijgen bij ongi dus tja... Ik heb dinsdag of woensdag mijn ei gehad en heb nu al weer last van rommelende darmen, echt vaag want het is nog te vroeg voor verschijnselen pff....
Hey Naliey, inderdaad verkeerd gedrukt haha Nog steeds geen geluk?? Balen zeg.......... nog iets gehoord over je vriend zijn auditie?
Hey Meiski, het kan idd bij iedereen anders lopen. En ik had me voorgenomen om weer niet bij elk gevoel direct iets te denken. Maar je ziet hé...
Hahaha dat herken ik goed en denk de rest van de dames ook. Bewust of onbewust hou je toch alles in de gaten ....
@kwaaltjes, je kan jezelf er behoorlijk gek mee maken! We willen het allemaal zo graag. Zo hier heb ik me lekker op de bank geïnstalleerd....kopje thee erbij, filmpje aan......
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher (ronde 2 - 1e kindje) Pandorabeads 17. Ellaa (ronde 3 - 2e kindje) Leiff (ronde 2 - 3e kindje) Lies84 (ronde 1 - 1e kindje) Steffie1904 (ronde 2) 18. Babyproject Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) Jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) Molky (ronde 2) 19. Surf (ronde 3) Meissie2008( ronde 7 - 2e kindje) Diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) Mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) Maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) Melovekane (ronde 2 - 1e kindje) 20. Missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) Hendrika (ronde 21) 21. sterre21 Fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1 - 1e kindje) Pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) 22. hartje82 (ronde 3) Muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) Prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1 - 2e kindje) 24. Djori (ronde 9 - 1e kindje) Mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) Kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) Mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) Hamstertje (ronde 7) Tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) Flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e IUI) Mawaikee (voorronde - 1e kindje) Girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. Priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) Roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) Aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) Gertje08 (1e ronde 2e kindje0 28. Marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) Eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) Diana75 29. TV88 (ronde 3 na MK maart - 1e kindje) Zoetie (ronde 1 - 2e kindje) Meiski (ronde 3 - 1e kindje) 30. iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) Troela (ronde 5 - 1e kindje) Aantal: 57 1 Zwanger, 4 Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Vlindertje, Niets van vernom Heb mezelf ook nog effe op het lijstje gezet ben nieuw hier en heb jullie verhalen allemaal een beetje gelezen .
Zou het liever wat van me af zetten hoor. Meestal lukt dat goed maar je kan toch niet rond de dingen die je voelt? Roosje, zaaaaalig! Geniet ervan hoor Hier @work. Heb een heleboel administratie te doen... Dat het maar snel 17u is
NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher (ronde 2 - 1e kindje) Pandorabeads 17. Ellaa (ronde 3 - 2e kindje) Leiff (ronde 2 - 3e kindje) Lies84 (ronde 1 - 1e kindje) Steffie1904 (ronde 2) 18. Babyproject Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) Jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) Molky (ronde 2) 19. Surf (ronde 3) Meissie2008( ronde 7 - 2e kindje) Diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) Mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) Maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) Melovekane (ronde 2 - 1e kindje) 20. Missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) Hendrika (ronde 21) 21. sterre21 Fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) Ilona PS LiveLife (ronde 1 - 1e kindje) Pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) Nut 22. hartje82 (ronde 3) Muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) Prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje) 23. Revolucia (ronde 1 - 2e kindje) 24. Djori (ronde 9 - 1e kindje) Mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) Snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) Kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) Mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) Bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) Hamstertje (ronde 7) Tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) Elselz (ronde 1 - 3e kindje) 26. Puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) Flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e IUI) Mawaikee (voorronde - 1e kindje) Girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. Priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) Roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) Aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) Hanna Mom Roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) Gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. Marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) Eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) Diana75 29. TV88 (ronde 3 na MK maart - 1e kindje) Zoetie (ronde 1 - 2e kindje) Meiski (ronde 3 - 1e kindje) 30. iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) Troela (ronde 5 - 1e kindje) Aantal: 60 1 Zwanger, 4 Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, 2 MMM, 3 Cyclus van slag, Vlindertje, Niets van vernomen Gertje even op de juiste lijst gezet en aantallen aangepast Welkom trouwens Gertje!
@ Bloempjuh: Heel herkenbaar gevoel meid, dikke knuffel! Hoop dat jij straks ook een mooie posi test in je handen hebt! (En ik ook, dan zijn we gezellig samen zwanger ) @ Roosje: Welkom meid! Hoop dat deze maand voor jou ook roze mag worden! Baal van die regen!!! Zaterdag wordt mijn kleine meid alweer 2 en ik had zo graag buiten willen zitten......
Inikkens: nou meid, we gaan er gewoon allebei tegenaan. En we proberen ons allebei gewoon te houden aan de 30e, tenzij we eerder bezoek gehad hebben van de duvel. Strak plan? Heb je een goed gevoel bij deze maand? ik verwacht vandaag mijn eitje. Meiski: 2 dgn posittesten heb ik nog nooit gehad. En denk wel dat je je eitje vanaf de 2e test binnen 24-48 kan verwacht. hoelaat had je getest?? als ie negatief is is hij denk ik geweest. En had hij nog zin kunnen maken??? ow lees het al. Hahahha meiske, hoe je dat ook opschrijft. Maar leg me eens uit. Hoe moet ik dat half klussen zien? hahahaha ik lees het al. Ik zit hier ook lachend achter mijn laptop. echt grappig. Welja, je kunt hier alles opschrijven. Blijft anoniem he. ach en je hebt er toch lol in. Kimmytje: van die ongikrampen heb ik een keer 2 wkn last gehad na mijn ei. Vervelend. Ik heb een keer of tien gevoeld dat er een soort speldenpunt in mijn onderbuik werd geprikt. dit achter elkaar met tussenpoos van 1 sec. Maar ja, kan vanalles zijn, want je let nu ook op alles. dat steken in je poep haha herken ik niet.Klinkt zo leuk Tyndall: je kan je ei toch binnen 24-48 verwachten na een posttest. Bedoelen ze dan niet vanaf 24 tot max 48 uur?? nu begin ik te twijfelen. Nou, die zwakte ken ik hoor mbt testen. en ook nog meteen 25!! wat ben ij van plan haha. Hanna Mom: welkom en suc6. Molky: he jammer meid. Wel fijn dat je cyclus stabiel is. Fijne korte cyclus zeg. Meer kansen in het jaar wens je veel sus in de volgende ronde. Leiff: spannend lief!!!! wel jammer an je witte test. mamakaatje: beterschap!!! en dat voor NOD testen en omowit, geeft je nog steeds geen zekerheid he. Nu ga je alsnog twijfelen. In principe kan het nog alle kanten op. Stelletje ongeduldige dat we zijn haha. Eva1983: gevaarlijk hoor zwangerschapstesten in huis. Velen bezwijken aan testdrang. haha Pandorabeads: Heel veel sus morgen met testen. Nut: welkom!!! Nou meis, dat is ook niet niks 3 miskramen zeg. Ik heb er 1 gehad en was er al kapot van, laat staan 3. Was je al ver?? het word je gegund en eens moet het toch goed gaan he. suc6 Mei2011: hoe gek kunnen we onszelf maken he met tempen. Maar ik hoop dat het een goed teken is bij je. Boempjuh23: ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. En het is helemaal niet kinderachtig. Als je eenmaal een kinderwens hebt dan wil je niks liever dan meteen zwanger raken. Ook al ga je nu pas je 3e ronde in. Hoelang heeft je zus erover gedaan? Julie tijd komt ook wel. Maar ik begrijp je gevoel helemaal hoor. Knuf. Snelly: goh das ook niet niks snelly. Je blijft wel positief denken en id je bent als gezegend met een wondertje, maar kan me ook voorstellen dat de wens voor een tweede heel groot is en het dan ook niet altijd even makkelijk is. duim voor je. Roosje31: de kans is er zeker wel hoor roosje. Hoe groot zou de verrassing zijn als het juist nu raak is. Toch heel veel sus!! Roozjuh: we houden hoop. Kan alle kanten op. Hendrika: ik vind het knap en verstandig om nog niet te testen.Suc6 Grtje08: welkom!! suc6
Volgens mij is hier de helft van de maand ingegaan!!!! Jeetje, heb vanaf gisteren 15.15 uur 10 pagina's bij moeten lezen. Stelletje kletskousen Ik heb babyboom gisteren gemist. Ga deze nu ff kijken. Heb nu al hele dag steekjes en krampjes in mijn onderbuik Mijn eitje komt vandaag als het goed is. Strakjes nog even aan de klus
Hey Troela, (haha klinkt ook leuk ) Je bent actief geweest Ik had maandagavond rond 19:30 uur en dinsdagavond dezelfde tijd getest, allebei hartstikke positief dus tja maandagavond geklust en dinsdagavond dan half hahaha . Gisteravond was het weer een licht streepje dus heb niet geklust, voor ik wist lag manlief al te slapen dus ga hem daar ook niet voor wakker maken !! Het moet maar genoeg zijn en anders jammerdebammer, volgende ronde weer nieuwe kansen..... Succes met klussen en ik duim voor je dat je gauw positief mag testen