NOD-LIJST 16 T/M 30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17.Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) 19. Surf Meissie2008 20. 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS 22. hartje82 23. 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. Diana75 29. 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Zwanger,Ongesteld,Negatieve test,Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag,Vlindertje Om de lijst aan te passen plaats je cursor aan het begin van de lijst (voor de titel) en sleep helemaal tot het einde (inclusief dit bericht). Kopieer dan de tekst (rechtermuisklik kopieer / control C / cmd c) plaats (rechtermuisklik plaats / control V / cmd V) de tekst dan in het bericht venster en pas hem aan. Als je een naam toevoegt denk er dan aan om het totaal aantal ook aan te passen. Wanneer nodig zitten de kleurtjes onder de extra opties.
hallo allemaal, Ik heb mezelf toegevoegd op de lijst dit is mijn eerste ronde voor mijn 3e kindje!! heb er zin in hopelijk een hele roze lijst deze maand!!
16. Kessher Pandorabeads 17.Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) 19. Surf Meissie2008 20. 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS 22. hartje82, Muisje87 23. 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. Diana75 29. 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Hallo, ik heb mezelf op de lijst gezet! Gaan voor ons 1e kindje en 1e ronde!
Ja nog al he?! zal wel eens wat vertellen...onze dag was gisteren erg gezellig! gisteren waren we 1 jaar getrouwd! lekker gegeten en visite gehad dus erg gezellig gehad! net ff naar de markt geweest, verse groente en fruit gehaald...jammie jammie!! Moet weer nodig op dieet...Bah geen zin in maar moet wel echt! misschien dat door me lichtelijke overgewicht het zwanger worden moeilijker gaat! na de 1e zwangerschap zijn de meeste kilo's helaas blijven zitten , was toen in totaal 23 kg aagekomen ! zit nu nog ruim 10 kg ervan aan...je moet er wat voor over hebben he?! Zooo nu staat er weer ff wat op! Zijn er al meiden die binnenkort hun ei hebben? Nog niet denk ik he?! Hier ook nog 11 dagen wachten ongeveer! fijne dag allemaal!
@ meissie, fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. En veel succes met dieten! discipline he haha nooit makkelijk!!! Ik weet nit hoe het bij jou zit, maar ALS ik het voor elkaar krijg om 3x daags goed te eten, dan heb ik meestal geen trek in andere dingen en gaat het goed, drink veel thee en als tussendoortje dan fruit of iets lichts. misschien heb je er wat aan Duurt nog ff voordat ik me ei heb. Ik ga ook deze maand beginnen met ovu testen, heeft iemand trouwens een idee wanneer ik daarmee zou moeten beginnen??? heb er geen ervaring mee! @ muisje: Welkom en veel plezier met klussen hopend op heel veel roze Liefs
Dankje! Hoop hier veel te kunnen delen en natuurlijk op VEEL ROZE! Ben gisteren voor het eerst weer natuurlijk ongi geworden *bleh* wat veel ineens.... Maar mijn cyclus was wel normaal 28 dagen. Liefs
@meissie, klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad! Overgewicht heb ik ook maar ieder lichaam is anders denk ik dan. Het kan lastig zwanger zijn maar ik heb hetzelfde postuur en bouw als een goede vriendin en die is zo vruchtbaar als wat. Laten we maar het tegendeel bewijzen en samen op roze gaan deze maand! @Hartje82, ik heb een tijdje ovutesten gedaan maar ben weer gestopt. Ik heb een regelmatige cyclus en kan het ongeveer wel uittellen. Ik denk dat het beste je cyclus kan berekenen en voor je ovulatie gaan testen, te vroeg testen heeft volgens mij weinig zin en ze kosten nogal wat. @Muisje87, welkom op het forum en heel veel succes!!!
@ djori: klopt te vroeg heeft geen zin, maar ik had eerst een cyclus van 35 en afgelopen keer 39, denk dat ik nu maar even van 37 uitga dan zit ik redelijk goed. Maar wat ik graag zou willen weten is, hoelang van te voren ik zou moeten beginnen?over een week? (zie handtekening) heb er echt geen idee van. Ik bestel ze op zwanger en kids en daar zijn ze goed betaalbaar... ik hoop dat ik ze niet lang nodig heb jij ook succes
Hallo dames, Hier ook snel een berichtje van mij. Ik heb het erg druk deze week, dus zit weinig op het forum, helaas. Hier gaat alles goed, en kan nu al niet wachten tot m'n NOD, haha. ERG! Hoe gaat het hier verder met jullie? Ik wens jullie alvast een super fijn weekend. Ik hoop natuurlijk dit weekend nog even om het hoekje te kunnen kijken. Morgen naar 'Pirates of the Caribean' 4 3D! Dat is wel even gezellig. Samen met de 2 schoonzusjes en een "zwager" (vriend van schoonzusje). Veel liefs, iNikkens!
Hee, ik miste je al ff hier Hoe is ie meid? Leuk leuk naar Pirates! ben dol op alle film daarvan maar nog niet naar de nieuwe geweest....dus laat je ff weten of ie leuk was ja waren onze NOD's er maar weer he?! Schiet niet op! Wij zijn weer aan de klus hier maar verwacht me ei pas volgend weekend...maar kan geen kwaad om alvast te oefenen hihi Nu weer zonder ovu testen...we zien wel en hopen het beste ervan! Fijne weekend!! Kus
Hoi Hartje82, dat is een lastige, mischien 4 dagen voor je ovulatie een testje wagen, bij omowit 2 daagjes later nog eens testen??? Mijn cyclus varieert tussen 29 en 30 dagen, wij oefenen vanaf 5 dagen voor de ovulatie tot minimaal om de dag en rond de ovulatie dagelijks, dan kunnen we het eitje niet missen. Helaas zijn mijn eitjes of zijn celletjes goed in elkaar ontwijken want we zijn nog niet zwanger @INikkens, Meissie2008, ik ben vorig weekend naar Pirates 4 gegaan, mooie film en leuk als 3d! Persoonlijk vond ik 1-2-3 leuker maar Hubbie vond juist 4 leuker. In ieder geval een leuke film, veel plezier met kijken! Ik weet niet zo zeer of ik naar NOD toe leef, zit het beste in mijn vel rond ovulatie. Dan is er veel klus plezier en veel minder spanning. Vind de teleurstelling best lastig een plaatsje te geven en zie er telkens weer tegenop. Allemaal alvast een heel fijn weekend!
@djori, ja erg frustrerend!!! zie ook dat je in de 9e ronde zit, nou ik duim voor je dat je volgende maand erg blij wordt!!! Bedankt voor de tips, ik ga me er eens verder in verdiepen @inikkens, Veel plezier bij de film, he hem zelf nog niet gezien, hoor graag van je wat je er van vond. @ meissie, veel klusplezier haha liefs
Ik mag ook op de lijst van juni... Wie wil mij op 26 juni neerzetten, ronde 5 eerste kindje. Hopelijk deze maand veel roze! Zal mijn banner straks aanpassen op de pc. Deze ronde een cyclus van 30 dagen. Ik kijk uit naar de vakantieperiode en het zomerse weer. Fijne dag allemaal!
16. Kessher Pandorabeads 17.Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) 19. Surf Meissie2008 20. 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS 22. hartje82, Muisje87 23. 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) 25. 26. 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) 28. Diana75 29. 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Zwanger , Ongesteld , Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Niets van vernomen Mezelf weer toegevoegd, en wat aanpassingen gedaan aan de lijst.. Hoop dat jullie het niet erg vinden !
16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) 19. Surf Meissie2008 20. 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS 22. hartje82, Muisje87 23. 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) 26. 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) 28. Diana75 29. 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Zwanger , Ongesteld , Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Niets van vernomen Hoi meiden heb mezelf er even bij gezet.ik schrijf niet veel mee,maar lees wel elke dag mee hahaha een stille meelezer zeg ik maar.iedereen veel sucses deze ronde en ik hoop op veel rose!!!
Hoi dames, ik voeg me hier ook toe. Zat in de NOD lijst van 1-15 juni maar ben vandaag ongesteld geworden. Veel succes hier aan iedereen! Liefs NOD LIJST 16-30 JUNI 2011 16. Kessher Pandorabeads 17. Ellaa Leiff (2de ronde, 3de kindje) 18. Babyproject Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje) 19. Surf Meissie2008 20. 21. sterre21 Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje) Ilona PS 22. hartje82, Muisje87 23. 24. Djori (ronde 9, 1e kindje) 25. Semmy26 (ronde 4,2e kindje) Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje) 26. 27. Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje) 28. Diana75 29. 30. iNikkens, 3e ronde, 1e kindje Zwanger , Ongesteld , Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Niets van vernomen
Wie wil mij op NOD 26 juni zetten? Ronde 5 , eerste kindje. Hopen dat de maand juni veel roze laat zien! Fijn weekend allemaal! Liefs Puck