Wat een super lieve foto Het klinkt idd allemaal goed..en dat vind ik ook het moeilijke... des te groter zal de teleurstelling namelijk zijn als het niet zo is..... Maar zolang er geen bloed is heb ik hoop T is ook maar goed dat ik geen testen in huis heb anders had ik ze waarschijnlijk allemaal al gebruikt 2x de kruidvat ingelopen vandaag maar kon me inhouden
Ik wacht tot me NOD, voor het eerst denk ook dat ik weer door mag naar juli. Hwb al lichte krampjes, soms vraag ik me af of ik me het niet verbeeld haha @snelly, nee hoe ik ook kijk, ik zie ook niks...maar wie weet geef de moed niet op! Over 2dgn ff opnieuw!!! @ girafje, veel plezier morgen @ allen, FIJN WEEKEND!!!!! Ben dit weekend erg druk om klusspullen te halen en vaderdag natuurlijk... Volgend weekend d day... beide dagen volop schilderen... Het gaat om het resultaat he Meiden, Tot gauw! Liefs
Ik moet trouwens mijn NOD veranderen want volgens mijn gyn is mijn lutheale fase maar 12 dagen. Dat wil zeggen dat ik dus 23 juni mijn NOD hopenlijk al heb. Hoewel ik zelf in mijn hoofd toch van 25 uitga hoor. Ga ik het nu eerst even veranderen. Dan mag ik dus ook al 2 dagen eerder op een test mikken Maar doe dat waarschijnlijk niet.
Haha ja tyndall vervelend he wachten, maar die 2dagen eerder is een leuke bijkomstigheid! Ben benieuwd of het je lukt
NOD lijst 16-30 juni 2011 16. kessher (ronde 2 - 1e kindje) pandorabeads (ronde 3 - 1e kindje) 17. ellaa (ronde 3 - 2e kindje) leiff (ronde 2 - 3e kindje) lies84 (ronde 1 - 1e kindje) steffie1904 (ronde 2) 18. babyproject jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) molky (ronde 2) 19. Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) surf (ronde 3) meissie2008( ronde 7 - 2e kindje) diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) melovekane (ronde 2 - 1e kindje) hartje (ronde 3) 20. missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) hendrika (ronde 21) ram (ronde 1 - 3e kindje) 21. sterre21 (ronde 2 - 1e kindje) fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) ilona ps livelife (ronde 1 - 1e kindje) pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) nut Hellow86 (ronde 1 na mk - 1e kindje) 22. muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje) 23. revolucia (ronde 1 - 2e kindje) mmuisje (ronde 1 - 2e kindje) Silly84 (ronde 7) tyndall (ronde 1 - 2e kindje) 24. djori (ronde 9 - 1e kindje) mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) hamstertje (ronde 7) naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) elselz (ronde 1 - 3e kindje) dees (ronde 5 na mk - 1e kindje) 26. puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e iui) mawaikee (voorronde - 1e kindje) girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) arnoe (ronde 12 - 1e kindje) roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) hanna mom roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) diana75 29. tv88 (ronde 3 na mk maart - 1e kindje) zoetie (ronde 1 - 2e kindje) meiski (ronde 3 - 1e kindje) 30. inikkens (ronde 3 - 1e kindje) troela (ronde 5 - 1e kindje) aantal: 66 2 zwanger, 7 ongesteld, 1 negatieve test, 1 twijfeltest, 2 mmm, 2 cyclus van slag, vlindertje, niets van vernomen Mezelf opgeschoven naar 23 juni.
Ik ben nogsteeds niet van plan om eerder dan 22 juni te testen hoor Van de gyn (zag ik vandaag in het zh toen ik op kraamvisite was) hoorde ik dat ik pas laat positief test. Ik maak blijkbaar niet veel hormonen aan terwijl ik dan wel zwanger ben. Zij is ook wel beniewd zegt ze. Lieve schat dat het is. Bleh ik heb ineens wel erge steken net boven mijn schaambeen dat naar beide kanten richting mijn heupen wegtrekt en voel mijn maag een beetje opspelen. Spannend!!!
herkenbaar gevoel Ik heb ook steeds kort daarna zo'n dood gevoel net boven mn "doos" in mn buik Bijna hetzelfde gevoel alsof je voet slaapt erg raar........
Haha hendrika je beschrijft het wel leuk, nee heb ik geen last van, wel vaak steken links en dan is het ineens over. Erg spannend nog 2 dgn!
Het voelt alsof het heel erg warm word. Doen jouw boobs ook pijn? opgezette buik? Ha ha ik noem "doos" een foef. Maar die lijkt wel op te zwellen ofzo! Lekker persoonlijk hier he lol
Smakelijke praatjes haha Ja het gloeit van binnen Mn borsten doen met vlage zeer/beurs gevoel mn buik is ook opgezet..en ook wel moeite met naar de WC gaan terwijl dat normaal voor mn menstruatie altijd erg makkelijk gaat (te makkelijk om het nog smakelijker te maken) Ik heb vooral het idee dat het tussen mn liezen en mn "foef" wat opgezet is... Soms denk ik..dat ik het me allemaal maar verbeeld....
Hahaha tja al die kwaaltjes, is het wat? Heb ik het goed gevoeld?soms zou je willen dat je als vrouw zijnde al meteen weet dat je zwanger bent ipv 2 weken wachten.... Ik test zondag, idd op me nod. Ik blijf mezelf dwingen het niet eerder te doen haha samen met manlief. Anyway ik ga slapen, goed weekend allen! Liefs
Ze zeggen wel eens dat je als vrouw zijnde weet wanneer je zwanger bent.. Nou t zal wel dan was ik minstens al 3x zwanger geweest en is mn ex-schoonzus helemaal in de war want die kwam er pas achter met 6 cm ontsluiting Slaap lekker en hopelijk een hele fijne zondag
Slaap lekker hartje. Hendrika- die dingen klinken allemaal precies zoals ik het in april voelde. Ik kan niks zeggen over onze zoon want toen dacht ik niet zwanger te kunnen raken. Maar in april had ik op vrijdag avond ineens 2 hele erge steken in mijn baarmoeder en werd er onpasselijk van. Dat weekend moe en chago. En toen van zondag op maandag nacht vreselijk diaree! Wij sliepen bij mijn broer op zolder omdat het wat laat geworden was. En ik heb wel 10x moeten rennen om maar op tijd op de pot te zitten. Die ochtend ineens vreselijk misselijk en heb toen een digitale test gedaan. De volgende dag was het alweer mis. Maar dat was toen dus 12 DPO dat ik begon te bloeden als ik mijn gyn mag geloven.
Ha ha 6 cm ontsluiting? OMG! Dat soort dingen kan ik dus nogsteeds niet geloven he. Waarschijnlijk omdat ik iemand ben die als ze zwanger is dat ze het gewoon weet. Ik wist het in april ook, maar durfde er niet aan toe te geven want het was niet gepland ivm met medicatie die ik nam. Ik heb in het verleden meerdere mk gehad en na de eerste geplande zwangerschap wist ik hoe het voelde om zwanger te raken. Vanaf dat moment heb ik het ELKE keer gevoeld vanaf de innesteling.
Tot maandag was er eigenlijk niet veel aan de hand.. maar toen kreeg ik vreselijke menstruatiekramp..ik ging er gewoon krom van staan... Sindsdien blijf ik van alles voelen..... Heb je al een kindje en nu bezig voor de 2e? Kon het ff niet terug vinden
ik geloofde zulke verhalen dus ook echt ooit! Totdat ik het van heel dichtbij mee maakte... Is echt erg hoor...ze had niets..nog geen luier
Ja wij hebben een zoon van 2. Ik heb in 1998 te horen gekregen dat ik geen eisprong had en zonder hulp nooit een eigen kindje op de wereld zou zetten. Lang verhaal kort, mijn toenmalige vent vond dat geen doen en heeft me verlaten. In 2006 mijn huidige schatje tegen het lijf gelopen en hem vanaf het begin duidelijk gemaakt niet op kinderen van ons samen te rekenen. 2008 getrouwd en een maand later bleek ik spontaan zwanger te zijn!
Who Wat zal jij stralen als je met je ukkie in de stad loopt en die ex van je tegen komt Wat een vent zeg..................