waar blijft dat roze!!!!!! meiden, ik zie echt teveel rood!! voor de meiden die op rood staan dikke knuff
@ Tyndall, ja ik geef Hendrika helemaal gelijk, haha heerlijk!!! maar nee is niet belangrijk, maar was erg nieuwsgierig nou geniet lekker van het weer zou ik zeggen
florida o florida, wat mis ik jou toch, florida! prachtig daar. meid ik ben jaloers op je! ben er 2x geweest en heb er alles voor over om er nog een keer heen te gaan woehoeee
Hi meiden. De verjaardag van dochterlief hebben we gelukkig weer overleefd. Het was vanmorgen om tien uur al volle bak met 18 volwassenen en 5 kids in huis, pffff. Vanm wat rustiger gelukkig. Net alles wer schoongemaakt en nu met de voetjes omhoog op de bank. Voel me alleen een beetje rot. Wil zo graag zwanger worden, voel alleen al lichte krampjes links onderin, denk dat de rode duivels eraan komen. Snik snik. Vandaag waren twee vriendinnen met dikke buik op visite en een derde vriendin vertelde dat ze zwanger zijn....ben echt superblij voor ze, maar stiekem ook een klein beetje jaloers. Verder nog steeds weinig roze hier. Ga dus ff heeeeel hard duimen voor jullie.
Mamakaatje- Fijn dat de verjaardag goed verlopen is. En het is heel normaal dat je jaloers bent hoor. Ik zou ook jaloers zijn als er nog een vriendin me komt vertellen dat ze zwanger is. Maar dat neemt niet weg dat ik ok ontzettend blij zal zijn en het ze van harte en met mijn hele hart gun. Hier- ik kan nog niks zeggen wbt of ik me zwanger voel. Tot op heden niet dat "YES" gevoel. Hopenlijk komt het nog.
Hey dames! Mamakaatje, leuk te horen dat de verjaardag fijn verlopen is Ik snap je compleet, heb een aantal zwangeren in mijn omgeving. Ik gun het hen allemaal, met heel mijn hart maar ik wil zo graag ook! Hier nog steeds dat vreemde gevoel in mijn onderbuik, voelt als menstruatiekrampjes, heb ik al bijna een week op en af. Ook vandaag pijn in mijn onderrug...
Hoi kimmytje, Hier dezelfde klachten! Gisterenavond werd ik er gewoon misselijk van. Vandaag met de oudste even naar de ikea geweest en op de terugweg moest ik de auto even aan de kant zetten omdat ik zoveel kramp in mijn buik had die uitstraalde naar mijn rug!! Heb er niet echt een positief gevoel aan over gehouden denk dat de rode duivels eraan komen! Nog maar even afwachten! Grtjes
Bij mij is het dat ik het al sinds het begin van de week heb, en dat lijkt me wel vroeg voor ongikrampen?
Krampjes links onderin zijn toch ws wel van de aankomende ongi??? Wat denken jullie? En na het eten van frietjes een borrelde buik en windjes laten??? Ik wacht maar rustig en geduldig af
Waar ik gister nog heel stoer scheef dat ik niet zo'n moeite had met wachten, begin in het nu ook heel spannend te vinden. En dat met dank aan vriend-lief: Ben al paar keer wat misselijk, en beetje somber, afgewisseld met extreem vrolijk. Waar ik het wijt aan het stoppen met de pil, veranderde hormoonhuishouding, vroeg meneer net "ben je niet stiekem zwanger?" Hoewel ik nog steeds denk dat t aan het stoppen met de pil ligt, vindt ik nu opeens alles spannend... Lees dat meerdere meiden klachten hebben, vooral lichamelijk. Laten we hopen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn, de lijst moet echt een beetje meer roze krijgen. @ mamakaatje Gelukkig dat de verjaardag goed is gegaan. Had je al wel alles voor binnen gepland, of het je het feest van buiten naar binnen moeten verplaatsen? Dat jaloers zijn begrijp ik wel hoor, en herken het ook wel. Ondanks dat je blij bent voor de ander, wil je het zelf ook zo graag, en gun je het vooral jezelf ook... @ roozjuh BALEN! Hopelijk volgende maand wel raak. @ Tyndall Hopen dat dat yes gevoel nog komt inderdaad. Ben toch wel jaloers hoor. Niet dat ik nou zo graag uit Nederland weg wil, maar al die zon.... *kijkt naar buiten en ziet het keihard regenen*
Dames, tijdje niet geweest. Ik kan niet alles terug lezen, want dat kan ik heel moeilijk allemaal onthouden. Ik zie dat er veel rood is op de NOD-lijst. Hé, wat vervelend nou zeg. Met goede moed naar de volgende ronde! Zijn er dames met een goed voorgevoel? Hoe is het weer bij jullie? Hier is het gewoon continu nat. Al een aantal dagen lang alleen maar keiharde regen. Zonet was er ook weer onweer. Dat vind ik dan wel weer fijn. Alle dames een prettig weekend!
Alle meiden die ongi zijn geworden: jammer meiden heel veel geluk gewenst voor de volgende ronde Alle meiden in spanning; mijn duimen draaien Zwangeren: gefeliciteerd Volgens mij mag ik bij de laatste. Ik heb posi getest Bekijk bijlage 160518
Hier nog geen ongi en de krampjes zijn ook weer weg. Snap er niks van. Gister een huilbui gehad om helemaal niks. Durf nu alleen niet te testen, wil niet weer teleurgesteld zijn...
@ Nut: gefeliciteerd meid! Voorgevoel, heb ik niet. Maar dat wil niets zeggen, want dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoon ook niet Ik voel wel af en toe wat steekjes onderin mijn buik, maarja dat kan van alles zijn. Ondanks dat ik er erg mee bezig ben, kan ik het ook nog wel vrij nuchter bekijken. Maar goed, het is dan ook pas mijn eerste ronde
hey meiden, gefeliciteerd met de posi testjes! Ik sprak gister een vriendin van me en zij testte ook posi. t was alleen een ongelukje maar het kindje is meer dan welkom. ze voelt zich schuldig omdat wij het wel in de planning hebben en ik deze maand niet zwanger ben geworden. Ik gun hun (en jullie zwangeren) alle geluk van de wereld toe Moest haar meerdere keren uitleggen dat ze zich helemaal niet schuldig hoeft te voelen. Het is hun 3de kindje
Gefeliciteerd meiden met een positieve test!! Mamakaatje spannend zeg! Ik heb inmiddels ook al 2x getest en ik meen wel wat te zien maar dat kan ook komen omdat ik dat graag wil haha! Vrijdag moet ik ongie worden, nog 5 dagen....ben benieuwd! Heb een redelijk drukke week dus die kom ik hopelijk wel door! Ik wil woensdag denk ik alvast een testje doen!