@Kimmy. Yep is mogelijk. Je hoort het wel vaker van meiden dat ze juist in die ronde dat ze niks voelden, zwanger waren... Succes!
@ Kimmytje bij mij waren vorige week overduidelijk de ongi symptomen aanwezig. Ik heb standaard vanaf anderhalve week voor de ongi mega zere tieten en een opgezette buik. Sinds zondag zijn die symptomen verdwenen!! Heel raar. ZOu mijn cyclus nog steeds in de war zijn? Heb nu geen zere borsten meer en ook geen opgezette onderbuik gehad. Heel vreemd. Hoop voor je dat je op roze mag!!
Aankomend weekend word het druk met testen..... De tijd mag van mij lekker snel gaan, krijg hier al weer enorme testdrang.....ik mag nog 6 dagen wachten..... Ik moet zeggen dat de "kwaaltjes" deze maand wel meevallen. Normaal voel ik dit en dan weer een steekje hier. Nog even voor de goede orde dames, ik heb geen afspraak bij ha gemaakt om te praten over dat ik nog niet zwanger ben. Ik ga voor heel iets anders maar wil wel aangeven dat we 8 mndjes bezig zijn, misschien heeft ze nog tips en misschien worden we even gerustgesteld dat het eigenlijk helemaal nog niet lang is....we weten het eigenlijk wel maar misschien als een ha het tegen ons zegt worden we misschien wel wat ontspannender erin. En dat onze ha weet van onze kinderwens.
Kimmytje....je had toch ook pukkeltjes op je rug en witte bultjes op tepelhof? Dat zijn ook echt symptomen.....kan me voorstellen dat het begint te kriebelen en dat je nu ineens niks voelt.....meid over paar dagen weet je meer!!!!
Hey leuk een forum waar ik ook even mee kan kwaken. Ik ben helemaal een beetje nerveus. Wij gaan voor ons 2de kindje, ons dochterje is 2. Ik heb de 28ste mijn NOD. Ik heb gister beetje ongi gevoel gehad en steekjes. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap maar ja we willen ook heel graag dus ik kan het me net zo goed inbeelden. Ik ga het hier van af nu allemaal even volgen erg leuk en spannend en zo voel ik me ook dus.....
Even een vraagje, zijn jullie mannen er ook zo mee bezig? Die van mij wel hoor tot het schattige af eigenlijk.....mijn liefje is soms nog terleurgestelder dan mij..... Toen we besloten hadden om ervoor te gaan was hij echt al van heel veel dingen op de hoogte....hij wist nog meer dan mij. Ik moest afgelopen september mijn implanon verwijderen en toen kwam hij in juli al thuis met een potje foliumzuur echt zo schattig....
Hallo, Ja de kogel is door de kerk, ik ga op rood @ roosje: ja, mijn man is er ook mee bezig, het verbaast hem steeds weer hoe het allemaal moet verlopen, hij noemt het zelf een scheikundig rekenproces haha
Nee de mijne is er niet zo druk mee, wel op zijn manier maar niet zoals mij. Hij word er ook helemaal onrustig van vandaar voor mij ook dat ik hier een beetje van me af praat. Als ik mijn gevoel van gister tegen hem had gezegd word hij al weer helemaal nerveus, ik wil hem daar voor behoeden. Wel erg schattig dat jouw mannetje er zo druk mee is.
NOD 16 - 30 juni 2011 16. kessher (ronde 2 - 1e kindje) pandorabeads (ronde 3 - 1e kindje) 17. ellaa (ronde 3 - 2e kindje) leiff (ronde 2 - 3e kindje) lies84 (ronde 1 - 1e kindje) steffie1904 (ronde 2) 18. babyproject jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) molky (ronde 2) 19. Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) surf (ronde 3) meissie2008 (ronde 7 - 2e kindje) diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) melovekane (ronde 2 - 1e kindje) hartje (ronde 3) 20. missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) ram (ronde 1 - 3e kindje) Lievefamke (ronde 1 na mk - 2de kindje) 21. sterre21 (ronde 2 - 1e kindje) fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) ilona ps livelife (ronde 1 - 1e kindje) pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) nut Hellow86 (ronde 1 na mk - 1e kindje) 22. muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje), 23. revolucia (ronde 1 - 2e kindje) mmuisje (ronde 1 - 2e kindje) Silly84 (ronde 7) tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Hendrika (ronde 21 - 1e kindje) 24. djori (ronde 9 - 1e kindje) mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) hamstertje (ronde 7) naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) elselz (ronde 1 - 3e kindje) dees (ronde 5 na mk - 1e kindje) MySuNsHiNe (ronde 3 - 2e kindje) meow (ronde 1 -2e kindje) 26. puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e iui) mawaikee (voorronde - 1e kindje) girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) arnoe (ronde 12 - 1e kindje) roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) hanna mom roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) diana75 hekate (ronde 3 - 3e kindje) 29. tv88 (ronde 3 na mk maart - 1e kindje) zoetie (ronde 1 - 2e kindje) meiski (ronde 3 - 1e kindje) mamaDD (ronde 21 - 2e kindje) Missy86 (ronde 2 - 2e kindje) 30. inikkens (ronde 3 - 1e kindje) troela (ronde 5 - 1e kindje) aantal: 74 4 zwanger, 18 ongesteld, negatieve test, twijfeltest, 2 mmm, 2 cyclus van slag, vlindertje, niets van vernomen
Had ik ook vanaf vlak na mij eisprong enorm veel ongikrampen, hebben ongeveer een week aangehouden en nu niks meer als soms héél lichtjes... We duimen hoor!
Pukkeltjes heb ik nog steeds. Die bultjes zijn er nog maar iets minder. Vreemd hoor! Net of ik helemaal niets meer heb! Ben benieuwd!