Mijn man is er ook met bezig hoor, hij is zo enthousiast! Wij vinden dit namelijk het mooiste kado dat je elkaar kan geven... Ik hoop dat ik hem snel blij kan maken!
Ik heb trouwens ook een aantal nachten gehad dat ik heel stom en veel droomde. Herkennen sommigen dat?
Hey Hanna Mom, jep hier nog een maar ik denk als ik alle kwaaltjes hier nu ga opnoemen dat iedereen er overtuigd van is dat ik zwanger ben wat kan een mens zichzelf gek maken he!!! Pff.... Denk dat ik er zaterdag al een testje aan waag aangezien dat NOD van mijn laatste cyclus is....
Ik herken dat wel Hanna.....maar ik heb sowieso altijd een beetje rare dromen hahahaha.... Maar sommige lijken zo echt....dan word je wakker en dan moet je echt even bij jezelf nagaan van huh is het echt of heb ik gedroomd...
Haha, wel herkenning dus begrijp ik. Idd, we kunnen onszelf wel gek maken, maar normaal droom ik niet zo. Ach, nog een paar daagjes en dan hebben we zekerheid . Hoop dat ik het zo lang volhoudt .
@Roosje. Thanx! Hij stijgt mooi he. Maar ik heb ontdekt dat hij altijd op 9dpo stijgt, maar hij is nu wel erg hoog, zo hoog is hij niet vaak. Ben nu al benieuwd naar mijn temp van morgenochtend. Hebben jullie dat ook altijd?
Haha hanna Ik kan ook niet wachtten tot morgenochtend Hier nog steeds geen ongi te bekennen op 15 DPO en mn temp zelfs weer licht gestegen....
Heerlijk met zijn allen op het wachtbankje! Ik wil zo graag testen. Vrijdag studeer ik af (heb de afgelopen 4 jaar een avondstudie gedaan), en vrijdagavond of zaterdag heb ik mijn NOD, zou zo'n mooi afstudeercadeau zijn! Slaap sinds vorige week erg slecht, of beter gezegd weinig. Ik slaap wel door en droom veel. Maak maximaal 6 uur per nacht . Verder niet veel last van dingen. 't Zal wel niet dat ik zw. ben, maar het is toch leuk te hopen!
Gister teste ik negatief...heb dus ook weinig hoop maar als mn temp morgen nog hoog is doe ik er denk ik nog wel 1
Het blijft spannend.. Al wordt ik liever gewoon ongi ipv negatieve testen terwijl het er zo goed uitziet
@ Hendrika - al 15DPO en stijgen, spannend! Ik hoop op een mooie 2e streep voor je! @ Kimmytje - mooi onderschrift!
Hier hetzelfde, ben sowieso een heel slechte slaper maar de laatste dagen slaat werkelijk alles... Als ik dan toch slaap droom ik enorm! Hopen is sowieso leuk, en you never know