Flexgirl: Gefeliciteerd!!!! eindelijk weer roze op de lijst Hier nog steeds geen ongi te bekennen.... Alle andere die nog aan het wachtten zijn...Susses...het is zo lastig dat wachtten.. Dames op rood; Balen!!! Hopen op veel geluk in Juli
Ik denk ook maar dat ik w8! (zolang het lukt) Alleen als mijn cyclus weer 28 dagen zou zijn, net als de vorige keer, dan zou gister mijn NOD zijn! Mja....mn lichaam kan me ook goed voor de gek houden dus ik wacht wel tot zaterdag! Wanneer ga jij testen? Ik ga nu maar es mn bedje opzoeken! Het is de hoogste tijd!
Hey meiden, In allerlei vroegte heb ik me aan een test gewaagd.. Nu achteraf baal ik omdat ie negatief is!! Mijn cyclus zal wel langer duren deze maand! Ik denk dat ik nog een weekje moet wachten voordat ik weer ga testen.. Helaas.. Wil iemand mij op blauw zetten.. Ik kan dat niet zo via de mobiel.. Nou ik ga nog een klein uurtje liggen..
Ik wil eigenlijk niet eerder dan maandag testen. Mits de rode duivels nog niet op bezoek zijn natuurlijk. Gaat ook we lukken denk ik, heb nl geen testen in huis. Allebei nog ff geduld dus. Was het maar zover!
Goedemorgen ladies! En weer zijn we een dagje dichterbij!!! Ik ontzettend beroerd geslapen al heel vroeg wakker ..... Dus ontzettend moe, nu ff kopje koffie om wakker te worden, haha nou dat was ik al heel vroeg. Spring maar onder de douche en dan ha en werken. Gelukkig werk ik vandaag maar tot 13.00 uur..... Ik hoop dat er vandaag toch wat roze gaat aandienen!!! Voor de testers succes!! Hellow, balen meid
Goedemorgen dames! @Meow. Haha, als je testjes in huis hebt, kun je je dan nog wel inhouden??? @Roosje. Mijn borsten doen idd ook zeer, maar dat heb ik wel altijd tussen ei en ongi. Wel zijn ze ook warm, dat viel mij ook op. Raar... @Hekate. Oh wat spannend! Sommige mensen zeggen idd dat ze het kunnen zien. Dus je gaat uhm dinsdag testen? Ow wat duurt dat nog lang! @Hellow. Oh that sucks... Kan natuurlijk best zijn dat je cyclus langer is! Houdt moed zonder bloed! @Testen. Nog meer mensen een testje gewaagd? Mijn temp is wel weer wat gezakt, maar nog steeds mooi hoog, dus morgen moet hij maar weer even naar de 36,70 ofzo. En dan daar blijven . Had vannacht wel echt krampen zeg, voelde echt als mijn ongi, maar dat kan nog niet. En mijn borsten doen zeer, maar dat doen ze altijd, ze zijn alleen ook warm. Weird. Nou, ik moet zo gaan, kan vanmiddag pas weer komen kijken, dus gedraag jullie!!
Meiden ik denk toch dat het deze maand niet raak is.... Op een of andere manier zakt altijd mijn weerstand als mijn mens eraan komt, tijdje gehad dat ik elke maand ziek was en ik heb dat ook altijd schrale plekjes in mijn mondhoekjes, en sinds vanochtend zijn mijn mondhoekjes weer schraal, voor mij zijn dat altijd kleine tekenen dat me mens eraan komt....
16. kessher (ronde 2 - 1e kindje) pandorabeads (ronde 3 - 1e kindje) 17. ellaa (ronde 3 - 2e kindje) leiff (ronde 2 - 3e kindje) lies84 (ronde 1 - 1e kindje) steffie1904 (ronde 2) 18. babyproject jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) molky (ronde 2) 19. Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) surf (ronde 3) meissie2008 (ronde 7 - 2e kindje) diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) melovekane (ronde 2 - 1e kindje) hartje (ronde 3) 20. missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) ram (ronde 1 - 3e kindje) Lievefamke (ronde 1 na mk - 2de kindje) 21. sterre21 (ronde 2 - 1e kindje) fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) ilona ps livelife (ronde 1 - 1e kindje) pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) nut Hellow86 (ronde 1 na mk - 1e kindje) 22. muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje), 23. revolucia (ronde 1 - 2e kindje) mmuisje (ronde 1 - 2e kindje) Silly84 (ronde 7) tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Hendrika (ronde 21 - 1e kindje) 24. djori (ronde 9 - 1e kindje) mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) hamstertje (ronde 7) naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) elselz (ronde 1 - 3e kindje) dees (ronde 5 na mk - 1e kindje) MySuNsHiNe (ronde 3 - 2e kindje) meow (ronde 1 -2e kindje) 26. puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e iui) mawaikee (voorronde - 1e kindje) girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) arnoe (ronde 12 - 1e kindje) roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) hanna mom roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) diana75 hekate (ronde 3 - 3e kindje) 29. tv88 (ronde 3 na mk maart - 1e kindje) zoetie (ronde 1 - 2e kindje) meiski (ronde 3 - 1e kindje) mamaDD (ronde 21 - 2e kindje) Missy86 (ronde 2 - 2e kindje) iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) 30. troela (ronde 5 - 1e kindje) aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) aantal: 74 5 zwanger, 20 ongesteld, 2 negatieve test, twijfeltest, 2 mmm, 2 cyclus van slag, vlindertje, niets van vernomen Ik ga helaas op rood 1e cyclus zonder pil was dus 27, nog nooit zo kort gehad. Volgende maand gaat t m ook niet worden, want mn man is net in mn vruchtbare periode een week op kamp
@Helow; balen zeg @hannamom; hoef geen testen meer te kopen, zie boven @Roosje; ook al balen ik ga door naar de NOD van juli en kan eigenlijk ook gelijk door naar die van augustus, hoop voor jullie dat er hier nog heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel roze bij komt
@ meow, jeetje wat balen!! Ook dat je weet dat in juli het ook niet gaat worden wachten tot augustus is dan erg lang.. Ik heb hetzelfde ik ben volgende maand 2 weken van huis en dan precies met mijn eisprong dus bij mij gaat het hem ook niet worden volgende maand!! Ben namelijk militair en ga op heumersoord werken 2 weken lang met de 4 daagse!! Ondanks die negatieve test blijf ik hoop hebben.. Is toch raar.. Zolang er geen bloed is, is er hoop!!
Ai dames... Waarom dat rood? Ik vind dit niet leuk Dikke knuffels hoor voor jullie allemaal en ik wens jullie veel succes + roze in de nieuwe ronde! Hier weer slecht geslapen, veel gedroomd, en ook vies gedroomd... Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik me licht misselijk (gisteren ook) maar tja, mss van de zenuwen? Mijn man vertelde me gisterenavond dat toen we wat gaan wandelen waren kwamen we een vriendin tegen waar ik mee aan het tetteren was. Mijn man was me in de gaten aan het houden en zag "iets anders" aan mijn buik, weet ook niet wat. Nog steeds geen hoofdpijn, voel me wel slaperig in mijn benen en met momenten voel ik precies mijn eierstokken werken, voelt als SPIERPIJN? Allemaal een leuke dag! xoxox
Pfffffffff.... nog veel te weinig roze hiero. Wie kan er even met HCG strooien????? Hier nog geen ongi tekenen... we wacchten af!
Ja.... hoe kan dat nou?? @ Kimmytje... wel erg leuk dat je man "iets anders zag", dat hoor je wel vaker dat iemand anders het eerder doorheeft dan jezelf! Spannend! Jij mag maandag testen toch?
ik ga ff weg... vriendin op zoeken in het ziekenhuis vanwege... jaja... .... zwangerschapsmisselijkheid. Ik denk dat we even mogen genieten dat we dat (nog) niet hebben
lijkt me wel tof, werken op de 4daagse, leuke sfeer enzo. Wilde vroeger altijd t leger in En ja, hoop houden, zolang er geen bloed is
@kimmytje; ja soms zien anderen het eerder dan jijzelf. Ik had dat ook, een leerling (!!! en nog wel een jongen!!!) zag eerder dat ik zwanger was dan ik t wist Vond ik wel bijzonder
Juni lijkt een slechte maand! Hopelijk deze laatste dagen wat meer roze hoor! Mja, mijn buikje is wel wat ronder, en boobs ook, maar dat kan natuurlijk ook met ongi te maken hebben. Vond het wel leuk dat hij dat zei Hopelijk heeft ie gelijk!