Alle meiden die op rood staan!.....Balen! Het zijn er idd nogal wat deze maand! Hier nog steeds erg gevoelige (.)(.) maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ongi erdoor zit te komen! Mijn kwaaltjes van mn vorige zwangerschap waren hetzelfde als een aankomende ongesteldheid! Ik durf er nix van te zeggen!..........
Er moet meer roze komen!!! Ga heel hard duimen. hier wordt ik weer eens gek van de kwaaltjes. Had me zo voorgenomen deze maand er niet aan te denken, maar wat wil je als je lichaam ineens raar doet. Vaker plassen, midden in de nacht klaarwakker zijn en honger hebben, misselijk, hoofdpijn, lage rugpijn en lichte steekjes richting mijn lies........aaaahahhhh ik word echt gek. Wou dat het zaterdag was. Ik durf gewoon niet eerder te testen, want het zal toch wel weer niet zo zijn.
Oh wat is het toch allemaal spannend. We moeten ook echt wat gaan doen aan al die rode namen op de lijst van juni hoor! Dus we gaan voor allemaal roze dit weekend .
@Dees. Je hebt dan ook 2 pendels voor in juni! Dus dat lijkt me ook spannend (hoewel ik het zelf allemaal toeval noem hoor ).
Flippo- Balen. Heel veel succes in deze ronde! Hier een kleine update- Mijn boobs doen minder pijn. Ik heb dus het vermoeden dat ik op korte termijn op rood mag Ik zal het nog wel laten weten. Waar ik trouwens om een of andere reden wel heel erg benieuwd naar ben is of Bamjolan nog getest heeft. Zij had toch een vaag streepje op een CB test?
Hier nog niks... nog niet ongesteld en ook geen kwaaltjes... dus misschien laat mijn cyclus me weer in de steek... | heb ook nog niet getest.
@ Melovekane: waarom heb je nog niet getest dan? Als ik 3 dagen overtijd zou zijn zou ik het wel weten haha!
3 dagen overtijd = bij mij al heel wat testen... Succes hopelijk dat je snel een positieve test in handen hebt!
@ Kimmetje, denk ook dat dat pas echt wat later erger gaat worden Nou laten we hopen op heel veel borstauwtjes
haha ja leuke banners he! ik vind ze fijn aftellen en ik vind de eventuele klachten wel leuk haha ben elke dag weer benieuwd wat er staat!! en 3 dagen overtijd en nog niet getest?! wow!!! ik had echt al minstens 6 testen gedaan hahaha
ik besef me net dat ik wel iets heel vreemd eet... ik heb olijven inclusief olie een half blok pestokaas ( chemisch spul van de lidl) een pot kappertjes en een half flesje citroenaroma in de blender gegooid daarna zout erdoor en zit dat nu op toastjes naar binnen te werken.... hmmmz.... word nu best misselijk van de gedachte hahahaha