NOD 16-30 juni 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door babyproject, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melovekane, ik zou ook een testje doen meid!!!

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    rooooooosje! mijn duimen draaien overuren!!!

3. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je lieverd!!! Over 5 dagen mag ik testen....denk deze ronde ook niet ivm met niet echt gericht geklust. Had 12/13 juni me ei heb alleen niet geklust die dagen, wel de 11e dus er is een kleine kans.... Mis jullie wel hoor!!!

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja het erge is nog dat het lekker was ook!! heb maar iets bewaard voor als alohaman straks thuiskomt.. mag hij het proeven als hij het uitkotst ga ik er wat van denken want hij vreet alles hahaha

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet me echt inhouden dames om niet te testen!!! Heb nog 1 test liggen...

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het belangrijkste aloha!!! Dat het lekker smaakt.... Maar wel vreemde combi....ik zie je al helemaal zitten hahaha....nou ben benieuwd wat alohaman ervan vind hihihi

7. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Geweldig!! Hahaha... eet ze!

(ik zal maar niet vertellen dat ik vanmiddag zo uit het knuistje een halve pot augurken opgegeten heb, onder het mom ze moeten op want we gaan zaterdag op vakantie... :))

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ja Roosje31 dat kan ik me voorstellen, zeker als je er nog eentje in huis hebt!

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arnoe jij ook al??? Hihi gekke dames.... Ik had bij de zwangerschap van Lisanne een verslaving aan krentenbollen met kaas, en echt elke dag 6 stuks!!! En de laatste 3 mnd was ik verslaafd aan ijsblokjes!!! Hele zakken gingen erdoor heen....

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    IJSBLOKJES!!! haha grappig zeg, die kende ik nog niet!
    Dat in in ieder geval geen dikmakertje, scheelt weer :p

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh hoe kom je erop ijsblokjes....

Meiden ik ga me instaleren op de bank.... Zo BB kijken.... 1e keer hoor er echt iedereen over, keek eigenlijk de bachelor.

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    wat is bb??

maarehm ijsblokjes is ook wel geniaal gevonden van je ja!
    ik vrat me klem aan smintjes toen ik zwanger was en aan bosbessen maar dat is dan wel weer erg gezond haha ;)

we zullen het meemaken als dit een nieuwe tik word haha sleep de potten olijven maar vast aan en ik ben tevree ;)

Maarehm 27 juni nod he.. ik zou nog even wachten met testen dan.. ikzelf zou dan denk ik zaterdag de 25e gaan testen... alhoewel het meestal al eerder word haha maar op zijn minst 4 dagen voor nod dan..

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk idd dat ik 25e een testje ga doen.

BB is babyboom...op Ned. 1 om half 9

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik ga duimen!!!!!!!!!!!!

15. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Ahola... BB is babyboom
    Volgt ik ook maar dan op uitzendingemist. We hebben geen kabelaansluiting, dus ik struin het hele inernet af naar leuke uitzendingen gemist ;)

bosbessen en smintjes.... lekker!

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jamjam bosbessen....mijn dochtertje is daar ook gek op!!!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    owww babyboom!! jaa ik heb de 1e afleveringen gezien heel dapper na mijn miskraam daarna kon ik het even niet meer aan.. maar ik denk dat ik het vandaag wel aankan! heb vanmorgen me emobui al gehad en me vrienden ben & jerry willen me vast erdoorheen slepen!!

18. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje- Ik zou nog heel eventjes wachten met testen. Jammer van je testje als de kans maar 10% is dat je "iets" ziet op je testje als je zwanger zou zijn nu. Even volhouden.
    Aloha- Grappig dat je het over olijven hebt want ik heb net wat olijven zitten eten en ansjovis pasta erin en olijfjes ernaast :) Gekke is alleen dat ik geen olijven OF onsjovis lust. Ha ha.
    Toen ik zwanger was van onze kleine man moest ik midden in de nacht vaak een milkshake hebben en stuurde mijn man er dan op uit. Die arme schat heeft het te verduren gehad hoor.

19. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was trouwens net aan het kijken op fertility friend naar wanneer mensen begonnen testen en wanneer ze dan eindelijk positief getest hebben. Vaak op 10/11 dpo nog negatief en dan 12 /13 vaag positief. Sommigen pas met 16 dpo. Dus geef de moed nog niet op als je negatief getest hebt maar niet ongesteld word. Echt waar, geen bloed geeft moed!

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid hier! Ik zit nu ook voor bb. Leuk leuk!
    Iedereen klachtjes en testdrang. Het is hier nu wel ff te overzien, ben eerst benieuwd wat mijn temp gaat doen.
    Morgen mag ik weer tempen!

@testen. Iedereen succes met niet-testen!! Hihi.

Deel Deze Pagina