hoi hoi! ff mn hart luchten.. ik mag er van mijn man niet zo mee bezig zijn, met zwanger worden. dus toen ik vanochtend ongi was geworden, heb ik maar heel positief gereageerd dat mijn cyclus al snel na het stoppen van de pil goed op gang is. maar ik kon eigenlijk wel een traantje laten dat er nog geen wondertje in mn buik zit.... liefs
Och meissie. Ik weet wat het is als je man er anders mee bezig is... Respect voor jouw reactie zeg! Hier mag je je teleurstelling wel kwijt hoor. Op naar de volgende ronde joh!
dank je hanna mom. ik dacht dat mijn man de enige was die zoooo nuchter is en het gewoon maar op zijn beloop wil laten. het is erg fijn om hier open over de teleurstelling te 'praten'. best vervelend om het voor je te houden.
Dat is heel vervelend. Jouw diepste gevoel hierover kun je dan niet met hem delen en hij snapt gewoon niet hoe belangrijk het voor jou is en hoe diep het jou raakt... Ik snap het .
Ik heb een vraagje voor jou hanna- wat betekenen de nummers in de rij van stats op ff? Helemaal onderaan dus
Hier nog steeds geen ongi...ik snap er niets van... Ik ben ook wel benieuwd naar de stats van FF want heb ze nu ook ineens???
@Tyndall. Je bedoelt de dagen? Dat zijn gewoon de dagen van mijn cyclus. Ik zit nu dus op dag 23 en op 10dpo. Snappie? Oh bij stats ja. Hij telt terug tot de dag dat ik mag testen zeg maar. Dus nog 4 dagen .
Aha! thanks. Nou die van mij zegt dat ik 30 juni pas kan testen dan... hmm vaag. Ik temp niet en houd het eigenlijk alleen bij voor tijdverdrijf.
Volgens mij betekent het ook gewoon dat je dan ongesteld kunt worden ofzo. Haha, ik weet ook niet alles .
Ik zet erop wanneer ik een positieve ovu heb gehad, wanneer we geklust hebben, welke symptomen ik voel
Dit zegt ff over de rode vakken bij statts: Predicted Period Days En het witte vakje met een T: Recommended Test Date En wanneer ze groen zijn: Predicted Ovulation Days
Dan zou ik vrijdag dus ongesteld kunnen worden.. lol. We zien wel. En ook enig idee wat de groene vlakjes kunnen betekenen? Heb er 1 maar ag dat jij er meer ebt hanna
Hey allemaal! Werken jullie allemaal achter de computer overdag ofzo Hoef geen abonnement meer te nemen op een blad ofzo, er valt hier genoeg te lezen Ik wilde eigenlijk babyboom kijken..maar onze tv doet nogal stom:x we hebben van die interactieve tv van kpn en nu is dat ding al een uur de elektronische programmagids aan het ophalen...rotding. Zelfs de stekker er opnieuw indoen helpt niet... Balen meiden die op rood moesten..had gehoopt wat meer roze te zien vandaag.. Jammer Flippo123 jij bent ook al zo lang bezig..moeilijk he om geduld te hebben en goede hoop te blijven houden. Ik duim voor je voor de volgende ronde!! Welkom voor de nieuwe meiden, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen! Veel succes nog deze ronde, hopelijk maken jullie de lijst ook wat rozer!! Mijn temperatuur ging vanmorgen opeens als een baksteen naar beneden van 37,0 naar 36,7... ik janken natuurlijk dacht echt 'daar gaan we weer...' maar tot nu toe nog geen bloed...dus we houden moed haha. Naja en anders ben ik nu iig er al een beetje op voorbereid.. Afwachten maar weer. Fijne avond allemaal!