kun je vaak het eerst merken aan de tepels.. ook dat ze dikker worden maar dan zijn ze al wat verder heen en ligt ook aan de hoeveelheid pups en de soort hond.. bij toeval is mijn hond laatst weer gedekt (niet echt de bedoeling ) dit word haar 2e nest en ik weet nu dat ik het anders ga doen dan de vorige keer.. wat een hel whahahahahaha
Is ze nu nog loops? Met 4 weken is het in ieder geval zichtbaar op een echo of rontgen W at voor hond heb je?? Lekker off topic haha
Lekker toch ff off topic? Wij hebben een ras boxer en haar vriendje is ook een ras boxer. Hekate- misschien kan je me wat tips geven? Elke tip is welkom.
Hendrika- nee ze is niet meer loops. ze is vanaf dat ze 6 dagen loops was tot 14 dagen loopsheid bij haar vriendje geweest en voor zover ik weet hebben ze maar 1x vastgezeten en dat was op dag 12 van haar loopsheid.
koop alvast maar veel dettol om alle poep en plas op te ruimen haha S'nachts eruit voor de piepende pups... nee voor mij hier niet meer haha
nou babyboom was weer huilen geblazen maar ach ben toch alleeen thuis tot half 11 haha dus niemand die er last van heeft tyndall ff geeft denk ik de late dag als testdag aan omdat je nog niet genoeg cyclussen ingevoerd hebt dan gaat die uit van 19 dagen vanaf je ei volgens mij omdat die dan niet zeker je lutheal fase lengte weet.. teminste.. zoiets staat me bij Ik kan niet wachten op het mooiere weer joh dan gaat de tijd teminste iets sneller!! bah bah bah!!!!
Aloha- Ha ha jij wilt mooier weer en ik wil weleens wat bewolking. Ik zit hele dagen binnen en als ik iets leuks ga doen met de kleine man dan is het ook binnen waar er airco is. Ik was vanochtend helemaal blij dat het bewolkt was en er wat buien voorspeld waren en kijk nu... volop zon en 32 graden.
wat ik ervan geleerd heb is dat ik de honden niet meer altijd in de woonkamer wil hebben als ze gaan lopen.. wat een hel... s'morgens kwam ik uit mijn bed (hoogzwanger) en de stank van strond was niet te filmen.. ze liepen op kranten in een afgeschermt deel.. maar die kranten vraten ze stuk... heel dat laminaat onder de vastgekoekte strond. kon je dat s'morgens eerst doen en alle ramen open gooien .. en dat dus meerdere keren per dag.. ik heb nu een kennel en daar gaan ze in zodra ze beginnen te lopen en die vul ik met zaagzel.. hoef je alleen maar te scheppen... ik moet zeggen dat ik een groot nest had.. maar liefst 10 stuks en dat was bijna geen doen.. voor een beginner dan whahahaha plus dat ik op het eind liep en ook mijn kraamperiode was met puppies.. en dat was heel druk en heftig,... maar vond het wel grappig om samen met mijn hond zwanger te zijn. ook kun je erg druk zijn om die beesten weer kwijt te raken.. veel mail en belverkeer toen.. en je moet ze op de hoogte houden.. maar daar kunnen we het later wel over hebben.. ik heb veel met ze beleefd dus mocht je vragen hebben dan mag je me ook pm sturen. o ja je kunt rekenen vanaf de dag van de eerste dekking en dan 59 dagen erbovenop en vanaf die dag kunnen de pups geboren worden
dan wil ik wel weten waar jij zit!! want dan kom ik op visite!! afgelopen 3 weken zijn wij op vakantie's geweest waaronder 10 dagen spanje waarvan 1 dag warm hahahaha ik heb dus nodig wat hitte nodig!
Dames, de hitte komt er aan.. Maandag 27 graden en dinsdag boven de 30.. Even kijken hoe lang we dat gaan volhouden hahaha! Ik ga lekker tukken! Slaap lekker all!!
Thanks Hekate. Ik ga als onze babygirl zwanger blijkt te zijn zeker bij je aankloppen voor advies! Aloha- Florida
ik kan dat primmaaaaaa volhouden maar of de weergoden dat ook kunnen is een tweede haha maareh slaap lekker!!! weer een dagje verder als je wakker word! fijnfijnfijnnn!!!
Wat is er ongelofelijk veel gekletst zeg!!! Gezellig hoor meiden.... Net babyboom zitten kijken, nou ik heb een uur lang met tranen in mijn ogen gezeten en met een brok in mijn keel. En wat een prachtig meisje is er geboren.... Zelf heb ik geen verstand van honden, vooral niet van zwangere honden, dus van mij kant uit kan ik je helaas geen tips of advies of enige kennis doorgeven..... Mijn buurvrouwtje had ook een nestje van een boxer.... Zo leuk, wel veel werk zei ze, de mama had na de bevalling heel veel bloed verloren en ging het niet goed mee dus ze moest de pups zelf flesjes gaan geven, heb toen wel veel geholpen. Maar het lijkt me heel veel werk.....
oohhh!! geweldig!! ik wil daar echt nog eens heen! hoe ben je daar terecht gekomen joh? man ontmoet? werk? gek doen en erheen vertrokken?!
Hier kan je altijd terecht, voor een lach en een traan meid. Dikke knuffel en volgende ronde knallend roze!