NOD 16-30 juni 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door babyproject, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

amen!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

:D Ik zal duimen, voor mama EN oma!

3. Kimmytje

;)

Hier word idd enorm veel gekletst! De klusperiode is voorbij zeker hihi :)

Ik voel me sinds eerder vandaag zwaar aan de maag, mijn eten lijkt in mijn keel te zitten, en heb wel wat last van ongewenste gassen...

4. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha nee door gek doen ben ik ooit in Belgie terrecht gekomen. Ik heb de amerikaanse nationaliteit maar ben in Nederland opgegroeid. Ik woon er al sinds 10 jaar niet meer maar mis het soms wel. En natuurlijk is dit forum een leuke manier voor mij om mijn Nederlands in stand te houden he ;) Mijn ouders zijn nooit meer terug naar de States gegaan nadat mijn vader met pensioen is gegaan. Dus ik kom minstens 1x per jaar in Nederland met onze kleine man.

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    aaah kijk op die manier! lijkt me wel moeilijk om zover van opa en oma af te wonen al is het natuurlijk prachtig dat je tegenwoordig skype enz hebt ;) en dat je toch nog eens per jaar een trip hierheen maakt!

maarehm belgie.. tja haha ik woon ineens in friesland.. das soortgelijk hahaha

6. Kimmytje

Erg multicultureel hier. Ik ben Belgische, heb mijn man leren kennen in Spanje. Hij is van Colombiaanse origine maar woonde 7 jaar in Valencia wegens studies aan de unief daar.
    We vlogen maandelijks over en weer, en 2 jaartjes geleden toen zijn studies gedaan waren is hij naar België verhuist. Sinds 1 jaar zijn we getrouwd :)

*Sorry, was effe off topic*

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha Friesland. Ik kan me nog herinneren als klein meisje. Wij waren net naar Nederland verhuisd nadat we 3 jaar in Engeland gewond hadden. Ik begin net een beetje Nederlands te begrijpen en raad eens wat er op mijn pad kwam?! Een fries! LOL Ik kon er maar niet over uit wat voor een taal het nu was. Ik vroeg zelfs aan mijn vader welke taal dat het was en hij had ook geen idee. Daarna toen ik een jaar of 12 was gingen wij een keer naar Antwerpen en hoorde daar voor het eerst Vlaams! Ik heb me ROT gelachen! Ik vond het zooo grappig! En de verkoopster in de schoenenwinkel stond daar echt stokstijf met grote ogen naar me te staren en keek soms naar mijn vader en dan weer naar mijn moeder. Trok haar wenkbrauwen op en zei :"awel zedde ge zot ofwa?" Ik vergeet het NOOIT meer ik scheet echt in mijn broek en ze hebben me uit die winkel moeten sleuren want dat mens had me vermoord als ik nog langer in haar gezicht had staan lachen.
    Oh memories...

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Florida!! Leuk dat je dan hier op ZP met ons kletst.... Hier komt de zomer er ook aan, van mij mag het lekker warm blijven!!! Ik ben echt zomerfan, maar ik vind elk jaargetij wat hebben. De herfst met alle mooie kleuren, de winter de gezlligheid vd feestdagen en de sneeuw, en de lente, de vogeltjes die weer gaan fluiten en de bloemetjes die weer gaan bloeien.... Maar de zomer is toch favoriet!!!

9. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje- Off topic is meer dan welkom! Zo vergeten we even dat we zwanger willen zijn.

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje mijn mannetje is ook Colombiaans!

11. Kimmytje

Hahaha... Dat Antwerps dialect, super! :D

Roosje, geef mij ook maar lekker warm hoor, zalig genieten en veel fietsen!

12. Kimmytje

ECHT?? En hoe heb jij hem leren kennen? :D

13. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh als we het over multicultureel en internationaal hebben. Mijn man is een mix van Italiaans, Frans en Mexicaans. De perfecte mix! Lekker stuk... :)

14. Kimmytje

Hot! :)

Maar mijn Latino ook hoor ;)

15. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    We kennen elkaar via vrienden, ik ken hem al 10 jaar maar hebben 2,5 jaar relatie. Hij had nog relatie en ik ook. We trokken wel altijd naar elkaar toe, zijn relatie was voorbij en die van mij was ook over maar nog niet echt knopen doorgehakt omdat we een dochtertje hadden. Toen mijn relatie over was trokken we al heel snel naar elkaar toe en we hebben echt een super relatie!!! Ik viel altijd op grote stoere jongens blond haar blauwe ogen, hij is het tegenovergestelde.... Hij is op zijn 6e met zijn moeder naar Nederland gekomen. Ik smelt als hij Spaans tegen me praat hihihi....

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is ook hot!!! Ik heb foto in mijn album staan maar kan alleen gezien worden door vriendjes...

17. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man spreekt gelukkig geen spaans tegen me. Zijn moeder daarentegen spreekt wel spaans tegen onze zoon. En mijn schoonvader spreekt Cajun (frans-achtig iets). Gelukkig spreken ze ook nog gewoon Amerikaans! Ik ben al veel te verward met Nederlands, Engels en Duits. Ja ja ook Duits in school gehad. Heb Frans laten vallen want ik HAAAAAT Frans... Lol

18. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou wel van hun temperament.... Ze zijn romantischer en ze willen met je pronken zeg maar.... Hij geeft me altijd heel speciaal gevoel....dat vind ik wel verschil met de Ned. mannen... En ze zijn ijdeler hihihi

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het wel leuk vinden als hij onze kindjes Spaans leert

20. Kimmytje

Ik vind het ook zalig als mijn man Spaans tegen me praat *smelt* Zo sexy!
    Mijn man is wel helemaal niet macho, en dat vind ik super want ik heb een gruwelijke hekel aan macho's...
    Hij is altijd zo lief en geeft me het gevoel een prinses te zijn :)

Ik wel je foto's wel zien Roosje!

Tyndal, jou zoontje zal dan heel wat talen spreken/begrijpen, dat vind ik wel heel positief :)

Deel Deze Pagina