Zo ik lig nu in me bedje ff nog tv kijken.....kijk altijd law and order en coldcase....zo jammer dat het zo laat komt....gelukkig ben ik morgen vrij....
Wat een geklets over de mannetjes! Haha, die van is dus zo'n Fries hihi. Meer wel lekker stoer, is ook echt van het buitenwerken. Heerlijk! Ik heb net babyboom gekeken en criminal minds en lig nu op bed met de laptop. Ga zo slapen en hoop op een mooie hoge temp morgen. Lekker slapen allemaal!
Hey meiden ik krijg in de gaten dat het veel lees werk is als je een paar dagen niet op het forum bent geweest Ik dacht laat nog wel even van me horen! Hoe staat de stand er na vandaag voor? Kon het niet terug vinden in de gesprekken die vandaag zijn gevoerd. Hier zijn verder helemaal geen zwangerschaps klachten of nod te ontdekken. Er zit maar 1 ding op en dat is afwachten hoe moeilijk dat ook blijkt te zijn. Cyclus: 29 - Ronde 2
hey dames hier nu wat bruinverlies zeg maar.......vraag me af zou dat nu nog een innesteling kunnen zijn??heb wel een beetje ongipijn.maar wel anders....benieuwd of het doorbreekt. als ja moet ik dan vanaf nu,vandaag rekenen als de eerste dag van de volgende cylus??? mmm dan zou deze zelfs nog korter zijn...
Shiela: welkom en wens je heel veel suc6 Hartje82, Silly84 en surf las ik ook. Balen meiden. Ik wens jullie een hele mooie roze juli maand. FLEXGRIL: EINDELIJKE MEER ROZE!! GEFELICITEERD MEID!! Hanna Mom: ik ben ook altijd nieuwsgierig wat mijn temp de volgende dag doet. Heb er ook totaal geen hekel aan om mijn wekker elke dag om 6.15 te hebben daarvoor. stom he jullie zullen nu wel niet denken haha Aloha: gezellig dat je bij inikkens en mij komt op de 30e. we gaan voor 3 roze namen die dag he!!!! Inikkens: verwelkom ik net Aloha bij ons op de 30e ga jij ons weer verlaten. Niet leuk hoor Nou meiden, heb ff tot pagina 106 bijgelegen. en moet er nu nog 20 . Dus ik reageert op de rest zodra ik bijgelezen heb. Mijn temp heeft vanmorgen eindelijk een duidelijke stijging laten zien. maar heb toch echt 5 dgn gelezen een positest gehad.
Zozo, dat was een druk avondje voor velen!! haha! En wat een internationaal forum dit. Gezellig. Gelukkig zijn we weer een dagje dichter bij ons NOD. Spannend!! Fijne dag allemaal ps 3 dagen overtijd zonder test denk niet dat mij dat ooit zou gebeuren. Heel knap.
Goedemorgen Vannacht weer slecht geslapen kan wel huilen zo moe ben ik.....gelukkig ben ik vrij, ik kan altijd vanmiddag nog mijn oogjes dicht doen.... Mijn mannetje is nu onderweg om zijn potje in te leveren....ik vind het allemaal heel spannend....ik had echt niet verwacht dat er nu al wat testjes gedaan zou worden enz.....ik had eerder verwacht ga je temp maar bijhouden en kom over 4 mnd terug..... Nou meiden ga ff wakker worden. En vandaag willen we ROZE!!!!
O shiela zie nu je handtekening, was reactie op iemand anders hihihi zei toch moet ff wakker worden hihihi
Goedemorgen Dames, Nou vanochtend getest en die was nega... ik snap er nu echt niks meer van.. Help!! miss toch de ha maar bellen en vragen om uitleg? succes voor alle anderen!! Liefs
Spannend hoor! Wees maar blij dat je een goede gyn heb die gelijk de nodige testen uitvoert ipv je eerst een paar maanden te laten tempen en er dan pas achter komen dat er misschien iets "mis" is dan ben je weer een paar maanden verder
@ Nicoline Ben je al lang overtijd? Hier nog steeds geen ongi te bekennen Mogelijk heeft FF verkeerd gerekend met de eisprong en zit ik vandaag op 14 ipv 17 DPO dus maar weer wachtten tot morgen.........
@ Roosje - spannend joh! Ik hoop dat het allemaal in orde is! Toch weer vijf pagina's bij moeten lezen na gisteravond! Leuk al die internationaliteiten Mijn man heeft een aantal maanden in Colombia vrijwilligerswerk gedaan en heeft dus ook "iets" met Colombia (Cartagena geloof ik). Maar verder is ie een oerhollandse jongen. Mijn temp was vandaag weer gestegen. Jipee! Morgenochtend ga ik er de eerste vroege test tegenaan gooien.
@Hendrika Ik heb al een half jaar een regelmatige cyclus van 28 dg en ik had afgelopen maandag mn regels moet en krijgen, maar vorige week heb ik en paar dagen bruin verlies gehad (zonder pijntjes of krampen). Normaal kan ik er de klok op gelijk zetten als ik het moet worden.. Ik snap er dus echt niks meer van.. Liefs
En de testen ook negatief?? Weet je zeker dat je ei geweest is? Anders zou ik toch even bellen naar de HA
Nicoline, snap dat je niks meer van snapt.... Misschien maak je wat later hcg aan. Zou ook ff de ha bellen.
Arnoe, ja echt heel fijn dat de ha het gelijk serieus nam. Hadden morgen al de uitslag kunnen krijgen maar ha heeft nu vakantie 1 week. Ik heb 7 juli inwendigonderzoek dus we wachten wel tot 7 juli....voor jou ook spannend met je temp stijging....
Goedemorgen meiden! Ik denk dat ik ongesteld ga worden.. Heb al zon rotgevoel in mijn rug en gister al mijn emotionele uitbarsting gehad. Morgen zou dag 32 dan zijn van mijn cyclus. Ik wacht het nog even af maar ik heb een slecht voorgevoel. Alleen al bij het idee kan ik wel huilen! Ik denk dat ik de volgende ronde met ovulatietesten ga beginnen. Dan hoop ik dat ik mijn ei niet mis loop. Ik hoop op veel roze hier! Liefs Bloempjuh