Meiden er moet toch echt wat meer roze komen hoor!! We zitten nu op 5 roze.... Heb het nog nooit meegemaakt zo'n slechte maand.
Hier, eigenlijk onverwacht, nog geen bloed te zien...had ik wel verwacht na die temp-dip van gister. Heb net nog wel even getest maar die was helaas negatief we wachten maar weer af
@mei2011 - spannend! Vervelend he dat wachten? Ik heb altijd iets van of lekker optijd op rood of een mooie test, maar dta onzekere grrrrrrrr.... Mei2011 - ik heb inmiddels heel wat kaartjes bekeken, was die temp dip flink of maar 0,2? dat maakt ook wel uit, zag bij anderen (zwangeren) dat de temp wel schommelde, alleen niet onder de rode lijn. Dus hoop voor je het beste! Heb net babyboom zitten kijken. Jeetje wordt echt emotioneel ervan! Heftig wat sommigen allemaal moeten meemaken. En die kracht die ze dan toch nog kunnen uitstralen. Ik heb echt ontzag voor een hoop stellen zeg! En wat mooi die geboren babies!!!
Hey dames, geodemorgen! Hier alles ok, enkel vanmorgen weer met een heavy gevoel in de maag wakker geworden. Iets later op het werk was ik een rijstkoek aan het eten (mijn favo ontbijt) en ik kreeg het maar moeilijk binnen, ik heb honger en zin, maar toch lijkt mijn maag overvol... Ik zag nog iemand met een man die gewerkt heeft in Colombia, lijkt erg populair te zijn Ik blijf zeggen, geen bloed= moed, dus dames, niet opgeven! En idd, wat een slechte maand, ik hoop ECHT dat er nog veel roze bijkomt! Leuke dag allemaal!
@Missy. Je moet ook nog 5 dagen, dus idd gewoon ff afwachten, maar dat is het lastigst he... Daarom kletsen wij hier zoveel haha. @Mysunshine. Ik zou echt wachten tot het niet meer bruin is maar bloed. Bruinverlies is oud bloed volgens mij en dan begint je nieuwe periode nog niet. Dacht ik tenminste hoor . @Troela. Snap het helemaal van je temp hoor! Nou zet ik mijn wekker niet zo vroeg haha, maar ik zorg wel dat ik rond dezelfde tijd (tussen 7 uur en half 8) temp. @Roosje. Ach arme meid. Kruip dan toch gewoon lekker met een boekje ofzo weer op bed! Als je toch niks hoeft, moet je daar ook dankbaar gebruik van maken! En super dat je man zijn zaad gewoon vandaag al kan inleveren! Die ha van jou laat er geen gras over groeien zeg! @Nicoline. Ben je al over tijd? Ik zie geen kaartje ofzo haha. Sommige vrouwen maken pas laat HCG aan, gewoon (ja heel gewoon ) over 2 dagen nog een testje doen... Ah ik zie het wel, je bent al wel overtijd. Nou, nogmaals, ik zou over 2 dagen nog een testje doen en anders even de ha bellen, misschien wil hij wel een bloedtestje doen. @Hendrika. Hoe gaat het met jou? Nog steeds geen bloed zie ik? Je kaartje ziet er echt keurig uit! @Arnoe. Oh spannend! Jouw NOD is zaterdag zie ik en je gaat morgen testen, dus dat kan wel. Snik, ik moet (en wil) nog wachten... @Bloempjuh. Geen bloed geeft nog moed hoor meis! (zie dat Hendrika dat ook al zei haha)(oh en roosje hihi, we zijn het allemaal wel met elkaar eens ) Nog even blijven hopen en anders wens ik je heel veel roze toe in juli!!! @mei. Wat deed je temp vanmorgen dan? @Kimmy. Heb ik ook. Zin in koekje, ben ik aan het eten, hoef ik niet meer... Weirdo's. Hehe, hoop dat ik zo iedereen heb gehad . Hier schrok ik vanmorgen. Temp was weer flink gestegen! Ik maakte mezelf gisteren al wel gek, maar echt geloven dat ik misschien zwanger was deed ik niet. Nu dacht ik: Zou het dan toch echt zo kunnen zijn? Ah! Ben nu al benieuwd naar mijn temp van morgen en ook van zaterdag... Waiting, waiting, waiting.
hier komen denk ik de duiveltjes eraan dames. gister avond een beetje bruin verlies. en vannacht ook maar heeeel weinig. en lichte ongi krampen,pijntjes. snap ook niks van mn lichaam.....normaliter 2 1/2 dagen menstrueren waarvan de eerste dag echt horror is,wat de pijn en de hoeveelheid bloed betreft. maar afgelopen menstruatie gewoon 7 dagen steeds een beetje bloed en de eerste drie dagen alleen maar bruin bloed. zal t nu weer zo zijn?? heb ik anders nooit gehad. mja zal t zien vandaag. zo nu gauw de stad in boodschappen doen. fijne dag allemaal en veeeeel roze vandaag graaaaag
@ hannamom ja ik weet het eigenlijk ook niet. met laatste zwangerschap was t 3de ronde raak. en in 3 maanden tijd leer je niet je cyclus kennen en al die dingen eromheen. wel handig om hier te schrijven....kan ik terug kijken
@Mysunshine. Ja je lichaam kan je wel goed voor de gek houden en in de war brengen he... Voor die 3 maanden was je aan de pil? Dan kan dit nog best wat met ontpillen hebben te maken hoor. Succes joh... Hoop op roze in de volgende ronde!!!
@ Hannamom... jeej spannend dat je temp omhoog is gegaan. Nu wordt het weer wachten op morgen... voordat ik wegga morgen naar mijn verdediging kom ik nog wel ff online om te checken hoe jullie temp is en mee te delen of mijn test kleur heeft bekend Ik ga vandaag ff goed aan de slag, dus kom waarschijnlijk vanavond pas weer kijken. PS wie was dat ook alweer die gisteren zon riep? Hier schijnt nl inmiddels de zon!!!
Hoe laat moet je verdedigen? Heb ik kort geleden ook gedaan, gewoon leuk vertellen, dat scheelt al een heleboel . Ja wel ff komen kijken en idd vertellen hoe jouw test eruit zag!!! Ik riep wel om de zon, maar dacht dat die volgende week pas kwam. Hier regent het...
Ja idd. had de pil denk ca 4-5 maanden lang,een soort die je door mag slikken en dus ook niet ongi word. waarvan je 1-3 stuk per dag mag slikken.dus word je bij 2 slikken (ocht en avond) nog steeds ongi dan ook smiddags eentje. ik moest 2 slikken. ja en daarvoor 1 jaar de mirena.maar werd om de 1 1/2 - 2 weken ongi omdat mn lichaam er blijkbaar niet tegen kon.te gevoelig voor het heen en weer bewegen in mn lichaam.
@ Hanna Mom - ik vind het zo spannend om te hopen. Ik vind het nog niet echt duidelijk of ik symptomen heb.... Raar he dat zelfs hopen een soort van spannend is.... Maar natuurlijk denk ik wel h.e.e.a. te voelen.
@ Hanna Mom HEJ wat leuk jij hebt ook pas verdedigd? Wat goed!!! Lekker zo'n gevoel met de zomer die eraan komt en lekker klaar met studie (EN ZWANGER hopelijk LOL). Ik moet op om 14:15 sigh.... Dank je voor de tip!
Ja echt heerlijk! Zo lekker om alles af te ronden. Ik moest 's morgens vrij vroeg al, dan heb je die dag gelukkig niet zoveel tijd om je druk te maken. 's Ochtends lekker ontspannen doen Arnoe! Komt goed, je kunt het! Het is alleen nog maar verdedigen, de rest van het werk heb je al gedaan... You can do it!
Veel succes Arnoe, ik zal duimen! Hier begin ik vanaf deze morgen af en toe naar het toilet te lopen... How crazy can we ladies be?
@kimmytje.... Hij kan morgen of maandag al de uitslag krijgen maar onze ha is nu week met vakantie....dus in de week van 4 juli kunnen we de uitslag krijgen.....