NOD 16-30 juni 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door babyproject, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    NOD LIJST 16-30 JUNI 2011

16.
    Kessher
    Pandorabeads

17.
    Ellaa
    Leiff (2de ronde, 3de kindje)
    Lies84 (1e ronde, 1e kindje)

18.
    Babyproject
    Mawaikee (ronde 0.5, 1e kindje)

19.
    Surf
    Meissie2008

20.

21.
    sterre21
    Fl3xgirl (Ronde 1, 3e kindje)
    Ilona PS
    LiveLife (ronde 1, 1e kindje)

22. hartje82,
    Muisje87
    Prinses83 (4e ronde (2e na ma), 1e kindje)

23. Revolucia (ronde 1, 2e kindje)

24.
    Djori (ronde 9, 1e kindje)
    Mei2011 (ronde 20, 1e kindje)
    bamjolan (ronde 1 na stop, 4e kindje)

25.
    Semmy26 (ronde 4,2e kindje)
    Kimmytje (ronde 3, 1ste kindje)
    MupKUH (5 ronde, 2e kindje)
    Bloempjuh23 (ronde 3, 2e kindje)
    Naomi1971 (ronde 9, 1e kindje)

26.
    Puck1978 (ronde 5, 1ste kindje)

27.
    Priscil1986 ( ronde 19, 1e kindje)
    trotsemamavan2 (ronde 7, 3de kindje)
    Arnoe (ronde 12, 1e kindje)

28.
    Diana75
    Marg1981 (ronde 2, 2e kindje)

29.

30.
    iNikkens, 3e ronde, 1e kindje
    Troela, 5e ronde, 1e kindje

Zwanger , Ongesteld , Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Niets van vernomen

Mezelf erbij gezet op de 25ste.
    Hopelijk hebben we deze maand wat meer roze dan de vorige (laat iedereen maar op roze gaan :D)

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland

16.
    Kessher
    Pandorabeads

17.
    Ellaa

18.
    Babyproject

19.
    Surf
    Meissie2008
    Diana75 (ronde 6, 1e kindje)

20.

21.
    sterre21
    Ilona PS

22. hartje82,
    Muisje87

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Zwanger , Ongesteld , Negatieve test, Twijfeltest, MMM, Cyclus van slag, Vlindertje Niets van vernomen

Heb mezelf even op een andere datum gezet...

3. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Hallo dames,

Na een hectische week ben ik hier ook weer even! :) Met m'n oma ging het niet goed, en lag op sterven. Dinsdagavond bij haar gekeken, en ze lag er inderdaad erg vermoeiend bij. Ze had een COPD aanval gehad, dus ze moest vechten voor adem. Door deze hectische dag heb ik m'n kleine broertje en zusje maar meegenomen naar mijn huis, zodat mijn moeder vrij was om te gaan naar haar moeder, anders maakt het 't allemaal ook zo lastig. Ze hebben bij ons geslapen, en woensdag de hele dag nog beziggehouden, en we waren al van plan om woensdagavond nog even bij oma te kijken. Toen m'n verloofde en ik daar aankwamen, was het nog ernstiger allemaal. Het was niet meer vechten naar lucht, maar het was gewoon alleen nog maar happen! Lucht kreeg ze al niet eens meer. Mijn moeder en een zus (de andere zus was nét te laat, helaas), hebben op haar "ingepraat" dat ze wel mocht gaan, zoeken naar rust. Dat heeft gelukkig niet zo lang geduurd, want het moet zo zwaar voor haar geweest zijn.

Gisteravond, in het bijzijn van veel familieleden, is ze gestorven. Een dag voor hemelvaartsdag, en mijn opa en oma zouden gisteren ook precies 60 jaar getrouwd zijn. Mijn opa is 1 jaar en 3 weken geleden overleden, dus oma heeft een mooie dag uitgezocht, en ze hebben nu samen een huwelijksfeestje boven! :) Ze hebben vroeger hun eerste dochtertje verloren aan het gevolg van een waterhoofdje en een open ruggetje met een leeftijd van 9 maanden, dus nu heeft ze haar beide ouders bij d'r in de hemel. Mooie gedachte zo!

Dinsdag is de begravenis.

Sorry, misschien is het niet geschikt om het hier te plaatsen, maar ik wilde het eigenlijk kort houden en vertellen waarom ik hier een tijdje niet was geweest, maar dan blijf ik maar typen. Sorry, dames. Als het weg moet, hoor ik het graag! :)

Hoe gaat het hier verder met jullie? We zijn inmiddels 3 Juni, dus de spannende tijd is begonnen, inmiddels al bezig zelfs!

Zijn er al dames met verschijnselen? :D

4. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Ik heb een beetje bij gelezen, en zie dat er veel klussers in dit topic zijn, haha. Nou, dan kom ik er ook graag bij, want m'n verloofde en ik hebben toevallig gisteren onze slaapkamer helemaal aangepakt, haha. Maandag waren we al naar Ikea geweest, en hadden we al meubels gekocht (nieuw bed, nachtkasjes en kastje). Gisteren dus ook druk aan de klus geweest. :D

5. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @Inikkens, wat verdrietig van je oma. Wel bijzonder hoe het uiteindelijk verlopen is, met je opa en hun dochtertje en hun trouwdag. Je ziet het bijna voor je. Gecondoleerd en veel sterkte.

Hier weet niemand dat we bezig zijn voor een tweede wondertje. Voor ons zoontje hebben we 2 ma's en 1 mk gehad, we zaten in de mmm. Op ons heerlijke ventje hebben we 3 jaar moeten wachten. In maart helaas weer met 10+3 een ma gehad :(. Omdat ik bijna 40 ben (zo voel ik me absoluut niet en ik word gelukkig ook altijd jonger geschat :)/:)) en gezien ons verleden verwacht denk ik niemand het.
    We zullen zien hoe het gaat, we zijn in ieder geval superblij met ons ventje en als het daarbij blijft is het uiteindelijk ook prima.

6. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @iNikkens Gecondoleerd. En natuurlijk is het OK als je hier even je verhaal kwijt wilt.

@ mei2011 Lijkt mij opzich ook wel fijn hoor, als je dr over kunt praten met mensen. Nadeel is alleen dat je denk ik iedere verjaardag vol verwachting word aangekeken of je al nieuws hebt...

@Ilona ps. Wat is een ma?

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Gecondoleerd meis.. wat een heftig verhaal. Dikke knuf!

Ik moest toch wel even lachen om je berichtje hierboven, dat druk aan de klus kan je namelijk op 2 manieren opvatten.. Klussen= verbouwen of klussen= sexen;) Zoals veel meiden hier dat noemen!
    Dubbel aan de klus in dit topic? :D

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland

16.
    Kessher
    Pandorabeads

17.
    Ellaa

18.
    Babyproject

19.
    Surf
    Meissie2008
    Diana75 (ronde 6, 1e kindje)

20.

21.
    sterre21
    Ilona PS

22. hartje82,
    Muisje87

24.

25.

26.

27.

28.

29.
    Girafje (ronde 7, 2e kindje)

30.

Hoi meiden,
    Heb het gaatje op de 29e gevuld! Hoop dat het een knallend roze maand gaat worden en vooral voor de meiden die al lang op een wondertje moeten wachten!

Vorige ronde had ik goede hoop door veel symptomen, maar helaas toch weer ongi geworden.
    Heb besloten om deze maand pas te klussen als de ovu testen een 2e streepje geven en hopen dat het deze maand l
    ukt!

9. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    In dit topic lijkt het erop dat mensen vooral op beide manieren aan het klussen zijn ;)
    Maar je hebt gelijk, verwarrend is het wel...

10. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Ik begreep inderdaad dat de dames hier dubbel aan de klus zijn. Daarom heb ik ook even een paar keer gelezen of ze geen sexklus bedoelden, haha. Want ik weet namelijk dat we het vaak alleen over sexklus hebben, haha.

11. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Haha, ja dat is inderdaad zo. Ik heb m'n NOD dus op 30 juni! :D

12. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ik durf trouwens vanaf vandaag te zeggen dat ik niet ongesteld meer ben. Ole, 14 dagen lang de rode duivels op bezoek. Zal toch proberen volgende keer iets minder goed voor ze te zorgen ;)

Heeft de duur van je menstruatie eigenlijk invloed op de lengte van je cyclus, of rijpt de eicel ook al terwijl je nog ongi bent?

13. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @Inikkens; Gecondoleerd meid! het is idd wel erg bijzonder idd met je opa en hun dochter! Ze zijn nu weer bij elkaar dat is een mooie gedachte! Sterkte nog aan jou en je Fam.

@Klussen; Hier zijn we op allebei de manieren aan het klussen haha Het ene is leuker om te doen als het andere hihi

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik kom me ook even melden hier :D 18juni kan ik testen

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    inikkens, gecondoleerd met je oma! hopelijk zijn ze nu weer met zijn drietjes. ze hoeft in ieder geval niet meer te vechten voor adem.
    heel veel sterkte met de afscheidsdienst en de tijd daarna.

ik zeg altijd het overlijden van iemand waar we van houden, is de geboorte van een hoop mooie herinneringen. koester deze!.

liefs

16. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ inikkens: gecondoleerd met je oma! :( het moet wel erg geweest zijn om haar zo te zien lijden. Gelukkig is ze daar nu van verlost. Sterkte met de begrafenis.

Volgen jullie ook allemaal 'babyboom' op tv? Ik wel, vind het programma erg leuk. Maar blijft zo dubbel: het ene gevoel van : er zijn nog meer mensen die lang op een wondertje moeten wachten, een stukje herkenning en tegelijk ook het gevoel van gemis, dus standaard een jankbui tijdens het kijken:(:)

Fijn zonnig weekend allemaal!:D

17. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Rise and shine ladies :D !

@Maiwaikee, ma=missed abortion
    @mei2011, jááá, ik volg babyboom ook. Zo divers en soms ook herkenbaar ;). Het is naast GTST het enige dat ik volg op tv en laat er nu net bij de laatste aflevering een upc storing zijn :x. Halve uitzending gemist, bah .

Zo, hier al gestofzuigd en gedweild en wasjes gedraaid/opgehangen. Kleine mannetje ligt tukkie te doen. Straks heerlijk de tuin in en chillen maar :D.
    Hoop dat ik vandaag geen last krijg van m'n hooikoorts. Gister was weer drama :x.

18. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    @inikkens: gecondoleerd meid en veel sterkte!
    @ mei2011: nee ik kijk geen babyboom, zegt me ook niks welke zender? klinkt wel interessant!!!!
    zal er verder dit weekend niet zijn hier, dus goed weekend iedereen:)
    Liefs

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @ Innikens: veel sterkte toegewenst!

Hier ook een Babyboom kijker :).

Vandaag weer een mooie en relaxte dag voor de boeg! Gisteren (zoals inderdaad velen hier) geklust in de tuin: mijn loungesetje staat en daar ga ik vandaag goed gebruik van maken! ;)

Als beginneling moet ik nog een beetje wennen aan het jargon, maar vandaag heb ik mijn 'ei'! Dus ik ga zo maar even zo'n ovulatietest proberen, kijken hoe en of het werkt... Ook al is het de eerste ronde, ik wil niks aan het toeval overlaten.

Een fijn en zonnig weekend allemaal!

Groetjes!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee meiden, hier inmiddels m'n ei gehad... Sta op de lijst op de 19e, maar heb m'n nod dus de 17e, scheelt weer 2 dgn, joepie!!

Deel Deze Pagina