Ah wat een slechte berichten hiero! @Eva. We duimen natuurlijk mee! Houdt je ons op de hoogte?? @Shiela. Dus niks, nog ff geduld . @Arnoe. He het was zo leuk geweest als je met een 2de streepje je verdediging in was gegaan he. Hoe voel je je voor vanmiddag? @Marg. Ook rood waarschijnlijk? Nog ff wat hoop houden hoor! @Kimmy. OOOHHH, dat vind ik echt baale!! Hoe is het nu met je? Nou, hier is het waarschijnlijk morgen of overmorgen ook over en uit, temp is gezakt en heb nu echt krampen... Ga er dus niet meer vanuit dat ik zwanger kan zijn. Baale meiden!
Da's extra vervelend... En volgens mij heb je ook niet echt fysiek werk he?! Anders kan je daarin nog en ie kwijt. Ik zit ook altijd achter de compu, maar soms vind het heerlijk om even wat kapot te smijten om alle frustratie eruit te laten komen (niet dat ik dat doe... beetje prijzig zo'n computer). Nogmaals een dikke knuf!
Das idd vervelend! Ik zit de hele dag aan een bureau, een beetje vanalles en nog wat dat ik doe, heb er echt geen zin in! Gelukkig maar tot 15u vandaag en dan weekend!
goede morgen allemaal ik mag op rood. helaas zijn de duivels vannacht garriveerd. wil mij svp iemand op rood zetten. geen tijd,nu afspraak darmspoeling. @ kimmytje wat balen he!!! op naar devolgende ronde met hopelijk veel roze! kom op dames we willen roze de rest van de maand!!!
Weet er trouwens iemand waar de lijst zit? Moet mezelf op rood zetten maar kan de lijst niet direct vinden...
Als de lijst toch een update krijg, mag ik er ook op. Mijn NOD is op 28 juni. Heb nog niet echt een idee of het raak is of niet. Ik heb wel wat klachten (opgeblazen buik, af en toe steken maar geen krampen alsof ik ongesteld moet worden en ik slaap heel onrustig), maar verder geen kenmerken van een zwangerschap. Geen veranderingen in de boobs, geen misselijkheid. Pfff... wat duurt wachten toch lang!
16. kessher (ronde 2 - 1e kindje) pandorabeads (ronde 3 - 1e kindje) 17. ellaa (ronde 3 - 2e kindje) leiff (ronde 2 - 3e kindje) lies84 (ronde 1 - 1e kindje) steffie1904 (ronde 2) 18. babyproject jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) molky (ronde 2) 19. Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) surf (ronde 3) meissie2008 (ronde 7 - 2e kindje) diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) melovekane (ronde 2 - 1e kindje) hartje (ronde 3) 20. missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) ram (ronde 1 - 3e kindje) Lievefamke (ronde 1 na mk - 2de kindje) 21. sterre21 (ronde 2 - 1e kindje) fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) ilona ps livelife (ronde 1 - 1e kindje) pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) nut Hellow86 (ronde 1 na mk - 1e kindje) 22. muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje), 23. revolucia (ronde 1 - 2e kindje) mmuisje (ronde 1 - 2e kindje) Silly84 (ronde 7) tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Hendrika (ronde 21 - 1e kindje) 24. djori (ronde 9 - 1e kindje) mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) hamstertje (ronde 7) naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) elselz (ronde 1 - 3e kindje) dees (ronde 5 na mk - 1e kindje) MySuNsHiNe (ronde 3 - 2e kindje) meow (ronde 1 -2e kindje) 26. puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e iui) mawaikee (voorronde - 1e kindje) girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) arnoe (ronde 12 - 1e kindje) roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) hanna mom roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) diana75 hekate (ronde 3 - 3e kindje) Lien81 29. tv88 (ronde 3 na mk maart - 1e kindje) zoetie (ronde 1 - 2e kindje) meiski (ronde 3 - 1e kindje) mamaDD (ronde 21 - 2e kindje) Missy86 (ronde 2 - 2e kindje) iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) 30. troela (ronde 5 - 1e kindje) aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) aantal: 74 5 zwanger, 26 ongesteld, 2negatieve test, twijfeltest, 2 mmm, 2 cyclus van slag, vlindertje, niets van vernomen
@Kimmy. Succes vandaag... Het is toch altijd weer een grote teleurstelling, helemaal als je een ander resultaat verwachte dit keer... @sunshine. Oh jij ook al? Niet leuk.... @Lien. Welkom! Spannend hoor! Eerste kindje? @Arnoe, mijn 1e berichtje gezien? Klaar voor vanmiddag? Jammer van die negatest... Maar het kan nog!
@ MySunShine - AI ook al! :x @ Hanna Mom - Heb eigenijk wel zin in vanmiddag. Ben heel nieuwsgierig hoe het zal zijn. Probeer vanavond update te geven, maar 't wordt vast laat... Overigens K** Geslapen. Werd super chagerijnig wakker, maar dank aan het forum is dat weer een beetje weggetrokken Ik begon heel erg uit te vallen naar mijn man. Toen ik mezelf hoorde chagerijnen (om niets) moest ik wel ff lachen.... Voel me kachel....
Thx Hanna Mom! En voor jou ook veel succes in de volgende ronde hoor MySunShine! Juni was echt geen vruchtbare maand zo te zien... Hopelijk komt er toch nog wat roze bij hoor! xoxox
Ik probeerde ff statistieken te vinden over het gemiddelde aantal "geslaagde" zwangerschappen. Kan het niet vinden. Maar ik vind 1/6e toch wel ERRUG weinig... (reken ik goed? 5 van de 31 zijn zwanger, rest ongesteld)
@Arnoe. Dat een forum dat zelfs kan doen haha. Terwijl er toch ook zoveel rood is! We houden de moed erin . Geen idee wat een normal statistiek is... Maar we treffen het niet in ieder geval! @Kimmy. Echt heel veel succes in de volgende ronde!!!
Neehee Kimmytje.. dat was niet de afspraak :x:x wat onwijs balen meid. Kan me voorstellen dat jullie down zijn als je er zo;n goed gevoel over had.... (hmm mijn hoop begint nu ook te dalen ) Heel veel succes de volgende ronde... ronde 4 (4 is een geluksgetal) gaat vast roze worden.....
Dames, Toch nog even tijd om te spieken... maar jeetje he.. wat een :x:x:x opeens??? Mijn hoop begint nu ook zo langzaam aan te zakken, dames die dezelfde klachtjes hadden zijn nu :x. Mijn (.)(.) voel ik nog steeds pff, ging gisteren sporten (Zumba) en kon niet eens mee springen hahahaha, heel subtiel mijn arm onder mijn boobs gedaan ..... Even een aankondiging: Lieve meiden, vanaf nu staat er een verbod op ROOD, alleen roze is nog welkom Fijne dag allemaal... x
@ Meiskie - Dank je voor de strenge toespraak! Ik ga je gedwee gehoorzamen (hoop ik...) Zere boobs en zumba... da's idd heftig! Haha ik ga wel eens hardlopen en dan doe ik hetzelfde, mijn armen een beetje tegen mijn borsten aan zodat het niet zo schud.... Maar Zumba... petje af!