gelukkig is bij ons zwanger worden na miskraam clubje wel 1 dame vanmorgen op roze gegaan! dus toch nog iets goed nieuws!!
Hey een hele goede morgen(bijna middag) Heb de verhalen van de afgelopen 2dagen eens even gelezen, maar kom er achter dat het niet zo'n succesvolle maand is. Voor de meiden die rood staan heel veel succes de komend maand en hopen voor jullie op een goede juli. Hier blijven we nog even spannend wachten. Onze zoon is na ronde 1 al verwekt en had het eerst zelfs niet in de gaten omdat ik nergens last van had. Nu zijn we wel echt bezig om een kindje te krijgen en wil je graag van alles voelen, maar ik kan niets ontdekken wat anders is aan mijn lijf! Cyclus: 29-? Ronde 2
Ik blijf duimen voor jou, er moet toch IEMAND op roze gaan?! Ik had die symptoompjes ook... Ach ja, volgende keer beter zeker?
@Aloha. Haha, zo overtuigd dus? En toch niet getest? Knap hoor! Je noemde maagzuur, maar ik bedenk me dat ik dat dus gisteren op bed ineens had. Heb ik ooit, alleen wel toen ik van de oudste zwanger was... Wel veel later in de zwangerschap, maar kan het wat zeggen? Hier doen mijn borsten dus ook niet meer zeer. Je wordt er zenuwachtig van he... @Missy. Spannend he, er lekker mee bezig te zijn is wel leuk, maar ook zenuwslopend... Succes hoor!
Beste dames, Er schijnt waarschijnlijk toch nog een zonnetje bij ons... heb vandaag (2 dagen voor mijn NOD) een test gedaan en die was heeeeeeeeeel licht positief. Mijn vriend geloofde het eerst niet (hij lag nog in bed) maar toen hij zijn ogen goed open had zag hij ook een licht streepje... ik wil nog niet te positief zijn... doe zondag nog een test... duimen maar!
EINDELIJK!!! Heeft mijn verbod op rood toch geholpen hahaha... Gefeliciteerd meis... geniet er van en een streepje is echt een streepje hoor dus ZWANGER!!!!
goed nieuws roompje!! foto!!!! en hannamom maagzuur heb ik kapot gegoogled laatste dagen en kwam er veel hoopvolle info tegen. hormonen kunnen ervoor zorgen dat je klepje in je slokdarm week word en daardoor sluit die minder waardoor je dus maagzuur krijgt van continue brand. Ik heb normaal ook welleens maagzuur maar dan zijn het oprispingen dit was echt continu een brandende keel die in de middag begint en pas na een poosje plat te hebben gelegen verdwijnt. Toen ik zwanger was had ik dit ookal vrij vlot en heb er toen medicatie tegen gekregen omdat ik daardoor niets kon eten en kotsmisselijk werd. Ben benieuwd of het vanmiddag weer terugkomt..
Hahaha hoe herkenbaar dit, maar goed.. Kimmytje had het ook en die staat helaas op :x dus durf er niet te veel op te hopen... Mijn klachtjes: - borsten zijn nog steeds gevoelig met af en toe steekjes. Ik deed vanmorgen mijn BH aan, wilde truitje op zolder halen, kwam terug in de badkamer en aan de rechterkant zag je een heel stuk tepelhof.. zelfs mijn vriend zei gister dat me borsten echt groter zijn en vooral 'rechts' het werd omschreven met 'joh wat een joekel' maar goed ben daar nou niet echt blij mee hahaha..... Tepelhof is dus groter en heb allemaal kleine bubbeltjes erop, verder had ik al een ader op me rechterborst (kwam ik 1e ronde pas achter haha) maar die wordt nu donkerder en trekt helemaal naar onder... en ja he 'ALOHA' bij mij jeuken ze ook hahaha niet echt charmant als je op je werk zit - last van me darmen met veel gerommel en steekjes onderin. Constant honger maar als ik eet zit ik snel vol en wordt ik weer misselijk van het teveel gegeten gevoel te hebben. - Humeurig: zelfs als mijn vriend me even aanraakt schrik ik en wordt ik boos OEPS minder leuk voor me vriend maar schrik zelf ook van me rare reacties... - Juist niet vroeg wakker maar er niet uit kunnen komen, wekker 100x verder zetten en ben dus al paar keer te laat op werk gekomen. Duf gevoel de hele dag en heb een verstopte neus elke ochtend.... 's avonds gewoon weer vroege tijd kunnen slapen. - mijn urine ruikt echt sterk... bah! - en ook wit creamy afscheiding maar alleen op papiertje als ik naar de wc ga... - vaak moeten plassen maar drink ook veel dus ligt gewoon daar aan.. Nou ben benieuwd of ik ook op rood mag :x en ook totaal geen testdrang want mijn gevoel zegt dat dit toch wel positief is hahaha denk dat ik op de 1e plek mag met 'je lichaam maakt je gek'.
en wat ik vergeet is: warrig, alles vergeten, bedenk 1 minuut geleden dat ik dit moet doen en dan vergeet ik het weer... niet handig op me werk want ben aardig wat dingen vergeten deze week... verder zweet ik de laatste tijd heel erg en voel ik me hart sneller kloppen
Maar bedenk me nu: jezus dat is wel veel... je lichaam houdt je echt voor de gek... het zal dus wel rood worden
Dit is met mijn telefoon gemaakt. Het is nogal onduidelijk te zien... kan mijn fototoestel niet vinden... Hij is een test van vanmorgenvroeg.
Nou dat hoeft echt niet hoor... hou de moed erin... hoe is je temperatuur? Ik heb namelijk wel gemerkt dat mijn temp. hoger was de afgelopen dagen... Ik dacht dat het was omdat ik niet helemaal lekker was...
hahaha meiski!! we hebben best wat overeenkomende kwaaltjes al heb jij er nog een paar extra die ik niet heb haha ben zoo benieuwd wat de uitslag zal zijn voor ons deze maand! we lopen wel gelijk op volgens mij kwa dpo dagen..? dus dat kan een reden zijn waarom onze klachten ook op elkaar lijken haha @roompje.. sorry ik zie niets meid.. maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen! laat je niet ontmoedigen door mij! wat is dat voor een test trouwens die ken ik niet?!
van testjezelf.nu Daar heb ik ook ovulatietesten van... ik vind ze erg fijn en werken erg goed. Ja de foto is erg onduidelijk en de test is ook al een beetje verkleurd. Maar hiero duidelijk een licht streepje... Doe zondag nog een testje en misschien morgen... als hetzelfde resultaat is maak ik direct een foto...
Iedereen klachtjes haha. Hoop dat het voor het goede doel is... Geduld hebben is niet makkelijk zeg...