Hey meiden. Even een snel berichtje van hier. Wat super balen dat er weer wat roden bij zijn gekomen, knuf!!! Hier is vandaag mijn NOD dag, en ik ben nog niet ongesteld geworden. Testen ga ik nu nog maar niet, voel me nl totaal nog niet zwanger, en heb wel wat licht roze verlies...
Hi, Voor degene die weer code rood hebben mogen ontvangen. Sterkte en op naar de volgende ronde. Ik moet het morgen worden. Maar heb redelijk wat dingen waarvan ik zeg misschien zou ik zwanger kunnen zijn. 1 voel heet aan terwijl ik het koud heb. ruziemakerig ( ben ik normaal nooit) Savonds heb ik kokosmatten op mijn benen terwijl die smorgens glad zijn ( echt extreem snel en veel haargroei) soms ineens heel moe. Maar sinds gister denk dat ik me te goed voel om in verwachting te zijn. Nou wordt vervolgd... je bent er toch de hele tijd mee bezig van ja of nee he?
@ Hanna Mom: het bolletje van je eerste temp (half uur vroeger dan normaal) maakt FF die wit? Of is die gewoon blauw? Als 'ie blauw is, dan telt de temp gewoon mee, als je ook een half uur vroeger hebt ingevuld. Ik denk eerlijk gezegd dat je die andere misschien niet mee moet tellen omdat je maar een uurtje geslapen hebt...maar zeker weten doe ik het ook niet
Goedemorgen!!! Ik zie geen rood maar ook geen roze! Dit wordt een weekend om heel hard te duimen hihi! Vandaag heb ik mijn kortste NOD en gelukkig geen ongi, liep gister over de markt en weer het ongi gevoel maar nada noppes afwachten tot mijn langste NOD, woensdag!! Me boobs zijn nog steeds beurs/gevoelig/groter dus er is nog een beetje hoop! Vandaag lekker de stad in en hoop vanavond wat roze te kunnen lezen hier fijne dag!
@Eva. Ik vul nooit een tijd in bij ff, dus dat weet ik niet @Iedereen. Ik ga jullie voorlopig even verlaten. Ik maak mezelf helemaal gek door hier de hele dag te kletsen (hardstikke gezellig! ), maar ik kan dat nu even niet. Ik kom af en toe wel kijken of er alweer meer roze is en zodra ik ongesteld word (of niet) kom ik dat natuurlijk melden. Fijn (ROZE!) weekend dames!!!
@Hanna Mom, Ik kan je volledig begrijpen. Heel veel succes!! En ik duim voor een dikke positieve test voor je. Ik moet wel lachen, ik probeer het forum zo nu en dan ook te volgen, maar dat gaat niet.....haha heb niet iedere dag de tijd om te kijken en als ik dan kijk staan er ineens 30 pagina's bij. Een erg gezellig forum. Vandaag heb ik mijn nod en er is nog niks te bekennen. Ook ik wil wachten met testen tot mijn langste nod en dat is dinsdag. Weet niet of het me lukt maar goed. Gisteren had ik wat ongikrampen en baalde als een stekker. Maar ja er is nog geen bloed, dus dat geeft moed. Wil er niet teveel op hopen, maar mijn klachten....tja. Ik heb geen pijnlijke borsten en tepels, die heb ik normaal wel altijd voor mijn menstruatie. En ben 's avonds kotsmisselijk. Mijn temp. is al een aantal dagen hoog en ook vanochtend was hij nog rond de 37graden. (normaal 36.1). Verder heb ik alleen een wazig gevoel, vergeetachtig en humeurig. (heb deze week flinke ruzie gehad met mijn man om niets....) Ik hoop op heel veel roze nog deze maand!!
@ Hendrika.. nee hè wat ook een teleurstelling voor jou. Jullie zijn al zo lang bezig. Hopelijk gaat deze poging van IUI goed. Gaan jullie anders verder met IVF? Dikke knuffel voor jou @ Hanna mom: Ik had dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook: opeens een dikke blauwe ader over mijn linkerborst. Na m'n miskraam issie helaas niet meer weggegaan, dus een volgende keer kan ik het daar niet meer aan zien... weer een teken minder haha!
Ik denk dat dit wel genoeg zegt: Twee hele mooie strepen! Ik kan Helaas de foto niet uploaden vanaf mijn telefoon.. Eindelijk roze meiden!
wat een roze dag zo ineens na al dat rood!! anna27 ( van het miskraam clubje) heeft ook posi getest vanmorgen met 10 dpo.. ik dus met 9 dpo en nu bloempjuh ook nog eens!! wat een feest!!!!!
@Aloha: Ook ik zie duidelijk twee hele mooie strepen! En anders voor je eigen gevoel morgen nog maar eens testen Maar ik denk dat je op ROZE mag!!! @Mammameisjes: Lastig zeg al die kwaaltjes en dan maar bedenken welke ook al weer bij een ongi horen of bij een zwangerschap! Vaak kun je op je eigen gevoel af gaan. @Mawaikee: We blijven duimen! @Dees: Voor jou ook heel spannend zie ik wel. Hier verder nog niets aan de hand en toch heb ik het gevoel zwanger te zijn. Alleen kan geen kwaaltjes bekennen. We duimen op een ROZE weekend meiden!!! Cyclus: 29-? Ronde 2
Hey nu lees ik dat er meer roze bij zijn gekomen! Van harte meiden. Komt het toch nog een beetje goed met de maand Juni Cyclus: 29-? Ronde 2
Gefeliciteerd voor alle "nieuwe" zwangeren!! Wat gaaf! Ik wil ook graag testen maar durf niet.........misschien morgen.
Yeahhhhhh eindelijk roze!!! Gefeliciteerd meiden!!! Geniet ervan!!! Ook weer wat rode dames zag ik ..... Dikke knuffel meiden!! En hoop dat jullie snel een mooie roze test in handen hebben... Hier nog 2 dgn wachten.... Totaal geen klachten hier, dus afwachten maar zoals ik al eerder zei denk niet dat het raak is deze ronde... Maar je weet het nooit...,
NOD 16 - 30 JUNI 16. kessher (ronde 2 - 1e kindje) pandorabeads (ronde 3 - 1e kindje) 17. ellaa (ronde 3 - 2e kindje) leiff (ronde 2 - 3e kindje) lies84 (ronde 1 - 1e kindje) steffie1904 (ronde 2) 18. babyproject jeskejes (ronde 7 - 1e kindje) molky (ronde 2) 19. Roozjuh (ronde 1 - 2e kindje) surf (ronde 3) meissie2008 (ronde 7 - 2e kindje) diana75 (ronde 6 - 1e kindje) 1981 (ronde 3 - 1e kindje) mamakaatje (ronde 2 - 2e kindje) maike1000 (ronde 6 - 1e kindje) melovekane (ronde 2 - 1e kindje) hartje (ronde 3) 20. missiemaartje (ronde 1 - 1e kindje) ram (ronde 1 - 3e kindje) Lievefamke (ronde 1 na mk - 2de kindje) 21. sterre21 (ronde 2 - 1e kindje) fl3xgirl (ronde 1 - 3e kindje) ilona ps livelife (ronde 1 - 1e kindje) pruts27 (ronde 3 na vmk - 2e kindje) nut Hellow86 (ronde 1 na mk - 1e kindje) 22. muisje87 (ronde 1 - 1e kindje) prinses83 (ronde 4 (2e na ma) - 1e kindje), 23. revolucia (ronde 1 - 2e kindje) mmuisje (ronde 1 - 2e kindje) Silly84 (ronde 7) tyndall (ronde 1 - 2e kindje) Hendrika (ronde 21 - 1e kindje) 24. djori (ronde 9 - 1e kindje) mei2011 (ronde 20 - 1e kindje) bamjolan (ronde 1 na stop - 4e kindje) snelly (ronde 1 na mk - 2e kindje) 25. semmy26 (ronde 4 - 2e kindje) kimmytje (ronde 3 - 1e kindje) mupkuh (ronde 5 - 2e kindje) bloempjuh23 (ronde 3 - 2e kindje) hamstertje (ronde 7) naomi1971 (ronde 9 - 1e kindje) elselz (ronde 1 - 3e kindje) dees (ronde 5 na mk - 1e kindje) MySuNsHiNe (ronde 3 - 2e kindje) meow (ronde 1 -2e kindje) 26. puck1978 (ronde 5 - 1e kindje) Arnoe (ronde 12 - 1e kindje) jessy82 (ronde 2 - 2e kindje) flippo123 (ronde 20 - 1e kindje - 3e iui) mawaikee (voorronde - 1e kindje) girafje (ronde 7 - 2e kindje) 27. priscil1986 (ronde 19 - 1e kindje) trotsemamavan2 (ronde 7 - 3e kindje) arnoe (ronde 12 - 1e kindje) roompje25 (ronde 3 - 1e kindje) hanna mom roosje31 (ronde 8 - 2e kindje) gertje08 (ronde 1 - 2e kindje) 28. marg1981 (ronde 2 - 2e kindje) eva1983 (ronde 1 - 2e kindje) diana75 hekate (ronde 3 - 3e kindje) Lien81 29. tv88 (ronde 3 na mk maart - 1e kindje) zoetie (ronde 1 - 2e kindje) meiski (ronde 3 - 1e kindje) mamaDD (ronde 21 - 2e kindje) Missy86 (ronde 2 - 2e kindje) iNikkens (ronde 3 - 1e kindje) aloha (ronde 2 na mk - 1e kindje) 30. troela (ronde 5 - 1e kindje) Lau85 (ronde 1) aantal: 76 5 zwanger, 28 ongesteld, 2negatieve test, twijfeltest, 2 mmm, 2 cyclus van slag, vlindertje, niets van vernomen Zooo heb mezelf even op roze gezet
Aloha en bloempjuh gefeliciteerd! Hier- vandaag nod en niks te zien. Temperatuur is weer .1 omhoog. Verder niks te melden.