NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 148253 1. Deb27 2. Kimmytje 3. 4. Rittjuh, Knorretje84 5. 6. Momisake 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 5 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep.
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 148522 1. Deb27 2. Kimmytje 3. 4. Rittjuh, Knorretje84, panna 5. 6. Momisake 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep.
Hey dames, Ik kom me ook aanmelden.. Wil iemand mij op de 7e zetten?? thnx Ik ga nu niet uit van 30 maar 33 dagen.. Als ik uitga van 30 dagen ben ik de laatste tijd een week overtijd.. Wat vinden jullie?? op 33 dagen laten of een andere??
Wel jammer dat er een foto in de lijst staat. maakt het moeilijk, anders kan je gewoon kopieren en plakken
ja zo zat ik dus ook te denken... en met het tempen wat ik vanaf nu weer moet doen zal ik toch wel me ei vinden lijkt mij
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 148665 1. Deb27 2. Kimmytje 3. 4. Rittjuh, Knorretje84, panna 5. 6. Momisake 7. Naliey 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 7 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ---------------------------------------------------------------------------- Naliey op 7 juni gezet
hallo dames, ik kom hier gezellig mee kletsen. 6 juni is mijn nod. wil iemand mij op de lijst erbij zetten? alvast bedankt. groetjes
goedemorgen dames ja het blijft elke keer weer spannend of het deze keer wel gaat lukken. weer vol goede moed! @kimmytje gaan jullie voor het 1ste kindje? een fijne dag vandaag groetjes
Goedemorgen! Mooie dag hier vandaag, gaat ongeveer 25 graden worden, laat maar komen! Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje, zitten in de 2de ronde nu. En jullie? x
wij gaan voor ons 2de kindje, we hebben al een zoontje van 1 1/2. we zitten nu in ronde 4. het word zeker een mooie dag. straks als de kleine wakker is lekker van genieten. groetjes
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 149046 1. Deb27 2. Kimmytje, Jodeli 3. 4. Rittjuh, Knorretje84, panna 5. 6. Momisake, Koekie monster 7. Naliey 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal:9 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ---------------------------------------------------------------------------- Hoop dat het het goed heb gedaan..... Heb mezelf en koekie monster erbij gezet!
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 149046 1. Deb27 2. Kimmytje, Jodeli 3. 4. Rittjuh, Knorretje84, panna 5. 6. Momisake, Koekie monster, Afrola 7. Naliey 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal:9 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ---------------------------------------------------------------------------- Mezelf toegevoegd
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 149046 1. Deb27 2. Kimmytje, Jodeli 3. 4. Rittjuh, Knorretje84, panna 5. Meiski 6. Momisake, Koekie monster, Afrola 7. Naliey 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 11 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ---------------------------------------------------------------------------- Goedemorgen... ook in mag me hier aanmelden.. 2e ronde Succes allemaal!!!
hoi dames, alles goed met jullie? hier wel wij kunnen weer gaan klussen. hopelijk dat het deze keer wel lukt. jullie ook succes! groetjes