@Wolfje, wat vreemd Zie dat je cyclus erg onregelmatig is. Balen zeg Heb je al wel je ei gehad of nog niet? @MNM, wat zielig voor je meisje. Gaat het vanochtend al weer wat beter?
Ik ga morgen een zwangerschapstestje doen om te kijken of de hormonen mijn lijf uit zijn. Als dat het geval is wil ik ovu testen gaan gebruiken. Hebben jullie dan enig idee wanneer ik het beste kan beginnen? Een week nadat ik een neg. zw.test heb of zo?
fleurtjes; ik heb volgens de temp methode ei gehad, maar ja...via ovu testen dus nog niet... MNM;merk je al iets van de ab kuur?
hoi MNM Wij hebben met ons 1e kindje 7 maanden overgedaan en toen gingen we echt vaker klussen en om de dag en soms wel 2 dagen achter elkaar dus het moet net gelukt hebben meer ken je niet doen we wachten het wel af Beterschap!!!! met je dochtertje wat heeft ze ??? en hoe oud is ze ??? jullie ook heel veel succes voor jullie 2e wondertje !!!! hoe lang zijn jullie al bezig?? en hoelang duurde het met de 1este lees ook dat je miskraam heeft gehad dat is heeeeeel erg triest liefs Citta
hoi september08 van harte met je zoontje zijn verjaardag het is nu een peuter !!!! deze dag zal heel emoticeel voor je zijn hoor (ik had dat wel) hele fijne dag maak foto's en filmen liefs Citta
Hoi MNM Ik heb even gauw terug gelezen en zag staan dat je dochtertje de ziekte van pfeiffer heeft niet is niet zo best veel beterschap!!!!! en gisteren ben ik langs mijn broer geweest om alles te bespreken voor onze ouders we gaan nu het weekendje van 28 januari 2011 naar het Vennebos landal noord -Brabant Mijn broer en schoonzus willen niet later zodoende dat we al in januari gaan liefs Citta
Hoi Wolfje, waarschijnlijk is er weinig aan de hand, maar als je nou echt vaker en lang en veel die bloedingen gaat hebben, dan zou ik als ik jou was wel even langs de huisarts gaan zodat je zelf gerustgesteld bent. Ik heb 2,5 jaar veel en lang tussentijdse bloedingen gehad (zodat ik van de 26 dagen cysclus soms wel 14/15 dagen bloed had). Ik had uitstrijkje pap 3a en weefsel Cin 2. Dit is niet zo ernstig als het klinkt, maar nadat ze weefsel van baarmoedermond hadden weggehaald, waren mijn tussentijdse bloedingen direct gestopt! He he wat een opluchting! En bloed en sperma gaat niet zo goed samen zei een gyn een keer tegen mij, dan zwemt de sperma niet meer hard door het bloed, dus is het niet zo'n gunstig klimaat om zwanger te worden. Maar ik had dus veel meer bloed dan jij he. Ik wil niet negatief doen, ik noem het omdat als ik dit zelf allemaal eerder geweten had, dan had ik veel eerder me laten behandelen, want bloedverlies kost veel energie en maakt onzeker. Veel succes ermee!
jantienn bedankt voor het delen van je verhaal! Ik ga het nog even nakijken en dan idd maar eens contact opnemen met de ha, heb het al eens eerder gedaan, maar mocht toen niet komen, pff ga het toch weer eens proberen denk ik zo! liefs
het lijkt ietsje beter te gaan behalve als ze moet hoesten en moet eten dan huilt ze, echt zielig zo vannacht was ze weer een paar keer wakker hopelijk slaat de ab snel aan dit weekend maar lekker even binnen blijven
zou je kunnen doen maar je zou ook al bijna een ei kunnen hebben dat verschilt per persoon wanneer begon je bloeding?
eerste kindje dus ook 7 maanden, hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat! Je kunt inderdaad niet meer doen en je moet maar net geluk hebben. Ja dank je, dat was het ook. De eerste keer hebben we er 6 rondes over gedaan, na 13 wkn had ik een mk, nadat mijn cyclus weer op orde was hebben we er 3 rondes over gedaan, toen een mk met 8 wkn en toen hebben we 4 rondes erover gedaan. en was 3 keer scheepsrecht bij ons gelukkig. Uiteindelijk hebben we er 1,5 jaar over gedaan. Ons meisje is nu bijna 2,5 jaar.
nee mijn dochtertje heeft de ziekte van pfeiffer gehad en is er sinds eind juli vanaf nu heeft ze een keelontsteking en een luchtweginfectie dus hopelijk komt het niet weer zover ooooh wat leuk, het vennebos is echt super leuk. Wij zijn er in september een week geweest. En 18 maart gaan we weer een weekend. Dat wordt vast helemaal top!
Hoi MNM ow dan heb ik het verkeerd gelezen ja hoop dat de keelonsteking gauw over gaat Wij zijn nog nooit in het venenbos geweest we zijn wel benieuwd wij gaan altijd naar center parcas ja vanaf maart werd de prijzen ook hoger dan dat vonden mijn broer en schonzus al zo duur zodoende dat we nu in januari gaan maarja 600 euro is ook nog een hoop geld whaaaaaa en we betalen ook nog eens het eten daar voor onze ouders mijn ouders hoeven eigenlijk geen geld mee te nemen wij betalen alles we gaan ze goed verwennen liefs Citta