jeetje wat een hoop geld zeg dan worden ze echt super verwend, leuk hoor wij gingen voorheen ook altijd naar centerparcs maar voor een week vind ik dat niet te betalen hoor
Hmm ik heb heel wat gemist Even kijken of ik nog wat kan reageren. MNM, Beterschap voor je meisje. Citta, mss heeft iemand al een reactie gegeven...ik las ergens dat je op de dag voor eisprong 2x per dag te klussen...dat vergroot de kans niet Het duurdt 48 uur voordat er weer voldoende zaadcellen zijn aangemaakt. Om de dag is dus voldoende. Je ouders worden goed verwend! Leuk. Wolfje, ik heb ook een hele tijd tussentijdse bloedingen gehad. Daar heb ik toen de pil voor gekregen en toen mijn cyclus na 3 maanden pil eindelijk weer goed was is de pil de deur uit gegaan haha. Nu geen ttb meer. Als je het niet vertrouwd zou ik toch wel ff de ha raadplegen. Ik zal proberen wat meer te reageren haha. Heb het erg druk overdag en dan 's avonds meestal geen zin meer om alles terug te lezen (van 2 forums) en te reageren
Dat was dinsdagavond begon het en woensdagochtend zette het echt door. Vanaf donderdag tot nu bloed ik nog dagelijks een heel klein beetje. Heb zojuist nog een zw.test gedaan maar die was nog flink positief. Woensdag maar nog een proberen.
ai wat klote zeg kan wel even duren voordat het hcg uit je lichaam is weet je wel zeker dat het een mk is?
Fleurtjes, ik sluit me aan bij MNM. Een bloeding in het begin van de zwangerschap hoeft niks te betekenen. Ik duim voor je. MNM, ja bijna mijn ei Wolfje, ohja de ha zei toen tegen mij dat dat heel vaak voor kwam bij vrouwen (tussentijdse bloedingen).
Goedemorgen dames, (helaas) moet ook ik me aanmelden voor deze lijst: Ronde 6 voor 3e kindje. Was 5 dagen overtijd, helaas vandaag toch ongesteld geworden en zoals je aan mijn banner kan zien ben ik onregelmatig aan het worden. Gelukkig begin ik deze maand met onderzoeken bij de gyn, dus ben benieuwd. Zie weer bekenden uit de vorige lijst voorbij komen, gezellig. @MNM: ik hoop op meer succes deze ronde en een extra sint-pakje op 5 december!
Ha Jantienn, ja jammer, vooralsnog is het meer bruin dan rood bloed sinds vanochtend en dat ken ik ook nog niet, maar denk dat het gaat doorbreken.
Nou ik had dinsdagavond bruine afscheiding. Woensdag (27-10) de hele dag echt flink wat bloedverlies. Vanaf donderdag tot vandaag zo nu en dan een heel klein beetje rood of bruin verlies. Dit is trouwens mijn test van vandaag. Die kvk eronder is van 23-10. Bekijk bijlage 104829
heeeeeeeeeeeee meis dus toch............... dikke dikke klote zeg maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt dat zou wat zijn dat cadeautje......droom droom droom heel veel succes deze maand
pfff lastig maar denk dat anders je test nu wel duidelijker had moeten zijn ja het kan nog allebei de kanten op denk ik wat zei je ha of vk?