Hoi gewoon quote doen reageren geheel kopieren en volgende quote reageren en dan plakken... wil je er meer doen dan dus weer alles kopieren enz... probeer maar gewoon! hihi kan nooit zo goed uitleggen, sorry![/QUOTE] Ik ga lekker freubelen met de quotjes, dankjewel!
ja we kunnen beter samen naar een zwangerschapstopic maarja.............nog niet in ieder geval we komen zeker de maand wel door, dat weet je wel
wat verschrikkelijk verdrietig lex dat je een mk hebt gehad hopelijk wordt je snel weer zwanger en gaat het deze keer goed ik hoop ook dat je cyclus mooi stabiel blijft
nee hoor meis niet kleiner als je in ieder geval wel die dag of de dag erna je ei krijgt, maarja dat weet je niet zeker he en sperma kan zelfs max 5 dagen overleven dus het kan zeker
hier aan het wachten op mijn ovutesten vandaag of morgen ben benieuwd wanneer ik mijn ei ga hebben ons prinsesje is nog ziek, maar lijkt iets op te krabbelen gelukkig
Hey meiden, even een ovu test vraagje Ik wil deze maand beginnen met de ovu testen (van zwanger en kids) en had uitgerekend dat ik met mijn cyclus het beste 6 november kan beginnen met testen. Maar nu had ik begrepen dat je het beste elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip kan testen. Dan komt voor mij tussen 12 en 1 uur het beste uit. Alleen 6 november (zaterdag) heb ik de hele dag cursus en kan dus pas in de avond testen. Heeft dat dan wel zin? of kan ik dan beter vanaf 7 november beginnen met testen?
ik zou gewoon testen meid... dan maar 1 keer wat later... tis niet anders... fijn dat het weer de goede kant op gaat! Ik ga lekker freubelen met de quotjes, dankjewel![/QUOTE] Nou z6 he? hihi
Zo wat een lap tekst joh! Zo gevorderd ben ik nog niet hoor![/QUOTE] komt vanzelf goed, oefening baart kunst!!!
hoi hoi, Daar ben ik ook weer! 29 okt ongi geworden (net na nega test) dus op naar ronde 3 en NOD waarschijnlijk rond 29 november. Maar dat duurt nog even, eerst maar mijn ongi uitzitten en dan klussen ! groetjes, Moontje
dank je wie weet is de 4 een geluksgetal ik heb niet veel gelezen hoor dus weet niet wat iedereen bezig houd hierzo ik zat bij oktober... jij ook succes
ik zou van je kortste cyclus uit gaan en dan daar 14 dgn van af en dan beginnen met testen die ene dag zou ik het dan 's avonds doen
heeeeeeeeeeeeee gezellig dat je ook nu hier bent we hebben dezelfde datum onze NOD, dat moet onze geluksdag worden succes deze ronde