Hallo meiden, Ik wil ook graag met jullie meeschrijven, mijn nod is rond 21 november. Ik gebruik ovulatietesten en ik temperatuur.. de testen worden sinds gisteren al donkerder
Ja, ik voel mijn ei en meestal is de ovulatietest die zelfde dag positief, 1 of 2 dagen later heb ik dan mijn eisprong (dus de eipijn heb ik voor de eisprong zelf) Dit is mijn 1e ronde weer na de miskraam ik ben 1x ongesteld geworden, maar zonder eisprong en ook mijn gynaecoloog adviseerde me om eerst 1 ongi af te wachten Ik hoop dat we allemaal bij de juli/augustus mama's mogen meeschrijven
hallo dames, ik ben er ook weer even. heb niet bijgelezen want dat is nogal wat pagina's geloof ik zie dat het al een druk clubje is! Ik ben even een beetje in de war geraakt nu, want mijn eisprong was eerder dan verwacht namelijk afgelopen zaterdag 30 oktober. Met een luteale fase van 12 dagen betekent dat dus dat mijn NOD op 12 november al is, iets vroeger dus Ik zit nu op de mogelijke dag van innesteling, en ondanks dat ik niet goed geklust heb en mezelf nog zo hard heb gezegd niet achter alles wat ik voel iets te zoeken, begin ik nu toch steeds sneller te denken dat het allemaal iets te betekenen heeft, omdat het net iets anders is dan vorige maand. Zijn er hier dames met verstand van tempen en kunnen die evt even mijn kaartje bekijken en verklaren waarom mijn temp na mijn ei zo raar is opeens (hij zakt alleen nog maar terwijl hij toch juist een tijdje hoog zou moeten blijven)?
Hoi Luka, Het zou kunnen dat je temp zakt door een innestelling, maar ook een temp-dip zegt niet alles over zwanger zijn.. Soms zakt de temp ook voor een ongi, maar ook niet altijd.. en dat lijkt me wat vroeg bij je Hier meer info over tempen, zwangerkaartje ed: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Ik had bij mijn zwangerschap geen tempdip en was toch echt zwanger!
hai, bedankt! Ja ik zag bij het temperatuurkaartjes topic inderdaad dat een echte tempdip weinig voorkomt.. Maar daar ga ik ook niet vanuit. Ik heb geen idee wat dit is maar het lijkt me niet normaal toch? Ik kreeg eerder het idee dat mijn ongi eraan zit te komen maar zit pas op 5DPO! dat lijkt me inderdaad ook niet, een week te vroeg Achja hopelijk stijgt ie morgen weer.. ik ben altijd zo benieuwd naar wat mijn temp de volgende dag gaat doen hahaha! Elke dag denk ik; hmm interessant, morgen weet ik meer! En de volgende dag heb ik weer hetzelfde
Hallo allemaal, hier ronde 2, mijn NOD is 21 november ongeveer. Wordt het aankomende weekend flink klussen haha
wow wat spannend zeg dus je nod komt al snel dichterbij hopelijk klopt het dat je je anders voelt en ben je ZWANGER
welkom nieuwe dames sorry weinig tijd om bij te lezen net een mooie theepot gekocht en voor sem een 4zeisoenen dekbed, lekker warm!
heeeeeej!!! ben er wel maar niet zo vaak beetje druk op t werk enzo. dit word zeker onze geluks dag!!! jij ook succes hehehe
thnx nick!! ben alleen niet zo aanwezig haha want heb druk en wil niet zo mezelf weer helemaal gek maken maar ik lees wel mee hoor alles goed verder?
Zit een beetje mee te lezen, maar er wordt wel een boel gekletst... Houden jullie geen lijstje bij? Hier nog geen positieve ovutest, cyclus is heel wisselend. Kan ook nog wel een week duren, geduld, geduld... Daar ben ik zo goed in