Gezellig! Goed verder, ik was toch vijf dagen overtijd? Ik had toch zwaardere bloedingen dan normaal en gister de laatste dag was rare dikke afscheiding, misschien toch iets misgegaan? Ik ga mezelf weer lekker gek maken deze ronde, de ovu's liggen al klaar, haha!
Even een vraagje: Had maandag steken onderin mijn buik m.n. rechts onderin (ik dacht daar is/komt mijn ei). Dinsdag en woensdag was de pijn zo erg dat ik niet rechtop kon staan en paracetamol moest nemen om normaal te functioneren. Gisteren was de pijn over maar 's middags bij het naar de wc gaan een klein beetje rood/roze afscheiding. Daarna weer over. Heb nu nergens last meer van maar begrijp dit niet helemaal? Wie weet wat dit kan zijn?
Ik heb geen ovu test gedaan, vandaar ik het ook niet begrijp. Maar goed we zullen afwachten, zou natuurlijk mooi zijn als het de innesteling is maar als ik mijn banner moet geloven kan dit niet. Pfffffffffffffff................
oja meiden heb een hyves aan gemaakt brusjesem dus als je me wilt toevoegen..? je bent welkom! Liefs wolfje!
Ik denk ook je ei, dan kun je wat lichtroze verliezen. Innesteling kan bijna niet.. dus nog 2 weken afwachten zou ik zeggen... Je cyclus is wel korter, fijn!
2 weken wachten is veel te lang hahhahah. En als het mijn ei was, weet ik bijna wel zeker dat ik niet zwanger kan zijn deze ronde want afgelopen weekend voor het laatst geklust :x
lijkt erop dat er idd miss iets is missegaan maar we gaan gewoon gezellig verder haha en idd ik zeg wel dati k mezelf niet gek wil maken maar dat doe ik vast wel hahaha. gister had ik een licht streepje op mn ovutest dussss dat word een klus weekend succes!