NOD 16 - 30 November 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door luca2504, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Misschien heb je je ei eerder gehad en wordt je cyclus wat korter?

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gewoon inderdaad gezllig verder gaan en je weet het: we gaan voor een extra sintpakje of een pakje onder de kerstboom. Iig: zwanger 2010 uit!!!

3. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Dat zou kunnen...
    Ik weet natuurlijk ook nog niet precies hoe mijn cyclus verloopt dus ik wacht het maar gewoon af.

4. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    OOOHHWWW wat zou het leuk zijn als we zwanger worden deze keer en dit idd aan anderen 'vertellen' met een een of andere surprise of cadeautje met sinterklaas!!!! Ik zit me er al helemaal op te verheugen...

Maar ik heb eerst een positieve ovulatietest nodig, en hij was vandaag negatief terwijl ik wel eipijn had afgelopen dagen:( En als ik morgen (zaterdag) geen pos ov test heb, kan ik het deze ronde wel vergeten aangezien mijn vriend vanaf zondag een week weg is... duim duim duim op een snelle super ei!

Er wordt veel geklust dit weekend lees ik, ik ga gewoon voor de zekerheid ook klussen. Veel plezier allemaal! haha

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    hier ook nog steeds geen ei te bekennen...gisteren dacht ik dat het de goede kant op ging, er was een heel licht streepje te zien op de ovutest, maar vandaag weer helemaal niks. wat duurt wachten lang als je iets graag wil zeg...

6. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Tja Angelie, wachten is lastig! Voor jou dag 14 dus... Voor de zekerheid maar wel klussen toch?

7. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ja, zeker wel! Je weet maar nooit toch? En zo'n straf is dat klussen niet...

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hallo dames...daar was ik weer na een druk weekje :D

Dat had ik dus precies hetzelfde :(
    Alleen was mijn buikpijn veel heviger dan normaal maar geen pcm nodig gehad.
    Ik gok op een bloeding van de eisprong (zie topic zwanger worden, geloof ondertussen pagina 2 of 3 bloeding na eisprong).

Alle andere dames al druk aan het klussen?

Vandaag ben ik naar de Jonge gezinnenbeurs geweest. Was wel leuk...genoeg leuke dingen gezien, maar eerst maar eens zwanger zien te worden ;)
    Wel voor mijn beide kindjes een badcape gekocht en lekkere cupcakjes versierd die ze met smaak als toetje na het eten hebben opgegeten haha.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zit op dag 6 en volop ongi!

10. Zeepaardje

ik ga in febr naar de huishoudbeurs en misschien dan ook wel naar de 9mnd beurs, al heb ik zelf een hard hoofd in!

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Daar zat ik ook te denken...mocht ik zwanger zijn.
    Maar goed manlief en ik hebben beide een gevoel dat het wel eens helemaal niet meer gaat lukken ;)
    Gewoon gebaseerd op gevoel dus ik hoop dat we het beide fout hebben. ;)

12. Zeepaardje

Dat hebben wij dus ook:(

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vervelend is dat heh?
    Hopelijk is het gewoon een beetje zelfbescherming en hebben we snel een positest in handen ;)

14. Zeepaardje

Heb sterk gevoel dat er geen 2de komt, gevoel heeft vaak gelijk helaas maar laten we het hopen ja!

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn mannetje zei gister.."ik kan me er ook helemaal geen 3de bij voorstellen en dat had ik bij de 2de wel"...en dat gevoel heb ik dus ook..heb ik hem maar niet gezegd, want wil wel een beetje moed houden haha.

16. Zeepaardje

ja echt erg! hebben we hier dus ook, maar ik hoop dat het ons nog wel gegunt is!

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jazeker! Wij gaan deze maand gewoon voor een 2de streepje ;) :D

18. Zeepaardje

jah !!!

hoeveel ronde is dit voor jou?

19. esther89

esther89 Lid

29 mei 2008
    26
    0
    0
    Hoi meiden,

Dit wordt voor ons de eerste ronde, dus ik zal me even voorstellen. Mijn vriend en ik zullen binnen een paar maanden beiden afgestudeerd zijn. Beide hebben we het gevoel dat we klaar zijn voor een kindje. Ik loop nu nog stage op de kraamafdeling dus mijn hele dag bestaat uit het verzorgen van zwangeren, baby's en kraamvrouwen. Waardoor mijn wens naar een eigen kindje steeds groter wordt. Mijn NOD is de 16de, dus het afwachten is begonnen. Ik wens iedereen een knalroze maand toe!

xx

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wolfje, dit is de 4de ronde voor ons.

Esther, welkom en suc6.

Deel Deze Pagina