esther welkom en hopelijk lig je snel zelf op de afdeling chantal; balen zeg ,als je eenmaal stopt met pil ofzo wil je gewoon snel zwanger zijn!
zeg wolfje en chantalk jullie worden gewoon zwanger hoor!!!!!! Chantalk wat heb ik je vanmiddag gezegd we gaan deze keer gewoon samen zwanger zijn hoor!!!!!! dikke knuffel voor jullie beide
Wolfje, ja precies dan is iedere maand 1 te lang Bij de eerste was het de 4de maand raak (alleen waren we er toen nog niet echt mee bezig, waren prive problemen waardoor zwanger worden een beetje op de achtergrond schoof) en de 2de was gelijk na het stoppen van de pil raak. Het is nu dus flink wennen dat het 'nog steeds' niet raak is. Vivi, ja daar gaan we zeker voor...en het liefst niet te lang uit elkaar...en natuurlijk ook samen naar de 9maanden beurs met een zwangere buik Dus hop aan de klus jij zodat we deze maand samen kunnen gaan testen
heb ik ook hoor meid, met de eerste zat ik op me ongi te wachten die dus niet kwam, was na stoppen met pil gelijk zwanger... 9,5 toen ik er achter kwam! dus nu ook wennen zo pff en ongeduldig zijn!
haha ja en vooral dat ongeduldig zijn. Dan zijn de eerste 3 maanden van je eerste wel lekker snel voorbij gegaan
ja echt wel acheraf wel jammer maar ja was zo'n domme gans,stop met pil en wacht op ongi, nooit bij na denken goh zwanger?! hoezo blond?!
haha ja daar ben je bij je eerste toch helemaal niet mee bezig..je wacht idd keurig op ongie..en ja als die niet komt wacht je toch nog maar wat langer Wel makkelijk...zit je tenminste niet zo ongedulig te wachten na de eisprong haha. Maar kan me voorstellen dat het wel een beetje jammer is.
Ik ook. Ik dacht wacht op mijn mannetje tot hij thuis komt, maar die is er dus nog steeds niet :x Slaap lekker en tot morgen.
@chantalk en was hij nog laat thuis?? had je mijn sms nog gehad?? dat klussen komt wel goed meid maar nu is mijn klein kereltje ff belangrijker en nu ga ik maar weer werken
Goede morgen dames! Vivi, Die kwam even na half 12 thuis Hij is wel kampioen geworden met 1 van zijn vogels! Je krijgt sms terug...was het een beetje vergeten (was met de kindjes bezig)