Poehpoeh, krijg al die berichten niet meer bijgelezen joh! Hahaha Nou, nog effe en dan mag ik ook weer beginnen met ovulatietesten!
Jaaaaaaaaaaaa hier een positieve ovutest ik ben helemaal blij! Ik denk dat hij nog net ietsje feller kan, vanavond nog een keer testen en natuurlijk klussen!
De test vanavond was een beetje vaag controlestreepje ook maar mijn ei zal één van de komende 2 a 3 dagen wel komen denk ik
Hoi dames. Mijn NOD is 17 november ongeveer, afgelopen week mijn eisprong gehad dus zit weer op het wachtbankje. Iedereen heel veel succes net klussen en met wachten en we gaan met ons allen voor veel roze!!!!
Ja dacht ik ook, maar vanochtend weer negatieve test En ook geen streepje die iets donkerder is dan gisteren, gewoon bijna geen 2e streepje zichtbaar. Misschien komt het ei deze maand later dan anders of heb ik ineens geen ei ofzo? Nou ja, wel even geklust voor het idee vannacht, maar niet veel hoop dus. Ik ga morgen nog wel een test doen om te kijken of ik wel of geen ei krijg deze maand. Want dat is wel handig aangezien ik volgende cyclus start met ivf eigen cyclus. Mnm, fijn dat je een donker streepje had! Druk bezig dus!! Hoe gaat het eigenlijk met Nicky?
wat enorm klote zeg wanneer is je mannetje weer terug? hopelijk heb je morgen wel een positieve test dan maak je nog kans duim duim duim
jaaaaaa mijn ovutest is nu echt spatter de spat definitief dus mijn cyclus is netjes 28 dagen deze maand
Ik had gister op dag 7 eentje uitgeprobeerd, omdat mijn slijm er vruchtbaar uit zag, maar niets natuurlijk. Ik probeer elke dag eentje.