Heb vandaag weer een positieve ovutest........ eens kijken of we vanavond nog eens extra kunnen klussen dan
Ik zit nu ook officieel op het wachtbankje... Dus voor alle wachters, hoelijk gaat de tijd snel En voor alle posi ovu testen: veel klus plezier Gr
hahaha daar heb je gelijk in maar heb het niet zo op een moetje dus even kijken of het ervan komt we hebben in ieder geval al goed geklust
haha hoop het voor je dan weet je of het werkt wij hebben het gister toch nog erg gezellig gehad dus we hebben aardig ons best gedaan
tja nou ik hoop het ook, maar ik ben nu al zover dat het me niet uitmaakt wanneer; als het er maar komt heb helaas al te veel foute pendels gehad, afwachtne moeten we weer! nu eindelijk ongi af, dus gaan snel weer aan de klus!
Ik ga het gewoon een maandje proberen. Ik heb het ook niet zo op moetjes, maar vind het nu wel lang duren, vandaar. Het resultaat mag er straks zijn hoop ik voor je!!!
dag meiden, kom weer even buurten! Hier alles goed? voor veel meiden is het weer tijd om te wachten geloof ik he? Hebben er al veel last van klachtjes? Ik heb niet echt veel klachten, heel anders dan vorige maand! Maar vanaf vandaag heb ik een heel sterk gevoel dat het misschien toch wel eens raak is geweest, vooral omdat vanochtend mijn temp weer is gestegen en omdat ik sinds vanmiddag een heel typische zwaar/drukkend gevoel heb in mijn onderbuik, wat ik nog niet eerder heb gehad! Dit geeft me heel veel hoop Ik wacht mijn temp van morgen even af en afhankelijk daarvan ga ik morgen wel of niet testen halen. Ik wil dan (afhankelijk van mijn zenuwbestendigheid) morgenmiddag of donderdag gaan testen Dan zit ik 2 of 1 dagen voor NOD, en in mijn mening zou er dan toch al iets zichtbaar moeten zijn.. Zoniet dan wacht ik het nog even af tot maandag denk ik
Ik begrijp iets niet, ik verwacht zondag mijn ei, 28 november mijn nod en heb sinds gister al (last van) vruchtbaar slijm. Hoort dit zo of kan ik een vroeg ei verwachten?