Luca, spannend! Ik duim voor je. Ik heb bij de eerste pas een aantal dagen na nod posi getest...daarvoor waren alle testen negatief. Nicky, ik had ook een aantal dagen voor ovu vruchtbaar slijm. Weet niet meer precies hoelnag van te voren.
Uiteindelijk gisteren mijn ei gehad. Zondagavond nog geklust, dus wie weet...Ik ben gisteren naar het concert van Prince geweest, dus ik hoop niet dat alles door elkaar getrild is daar vanbinnen Nu maar afwachten...bij mijn vorige zwangerschappen was ik altijd ruim voor NOD flink misselijk dus ik ben benieuwd of ik wat ga voelen...
precies dat zei ik ook bij de eerste als je maar weet dat je zwanger wordt en een gezond kindje zou krijgen dan maakt het niet uit wanneer hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan meis
hier nog geen klachten alle 3 de keren dat ik zwanger was wist ik het gewoon hopelijk is jouw gevoel nu ook juist weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad? want ik zag dat je vorige cyclus langer was oooooh spannend testen wel met ochtendurine he?
kan goed zijn dat je dit keer een vroeg ei hebt goed je ovutesten in de gaten houden dus hier deze maand maar weinig slijm, maar wel heel duidelijk een positieve ovutest
pfff ik zit hier te trillen als een rietje Zat lekker tv te kijken begint het brandalarm boven te piepen schrik me wezeloos meteen naar boven gerend omdat mijn kindjes daar liggen te slapen...wat een kabaal!! En de kids slapen gewoon door. Gelukkig geen rook ofzo te zien. Snel naar beneden gerend om een stok te halen en als een idioot tegen het alarm geslagen...ging maar niet uit. Toen ff flink frusti er tegen aan geslagen tot hij de trap af viel
hihi ja denk dat manlief heel erg blij met mij is De oudste deed even zijn oogjes open, maar nadat ik zei "ga maar lekker slapen lieverd" gingen ze ook weer snel dicht.
Ik sta er van te kijken dat ze niet echt wakker zijn geworden, want wat een lawaai kan zo'n ding maken. Ik duik maar eens lekker mijn bedje in...kijken of mijn hartje dan wat rustiger wordt
Weltrusten en ook een keer gehad en hier sliep ook alles door Kanonnen kon je afschieten hahaha. Rustig aan en droom maar mooie dromen
Jij omgekeerd dus. Ik heb wel pijn links, meestal rechts, heb genoeg testjes ga nu twee keer per dag testen....
Is niet dom hoor, ik ben er net ook pas achter. Het staat voor Sperm Meets Egg Plan. Het houdt in dat je vanaf dag 8 of10 om de andere dag klust en als je ovutest posi is elke dag tot je ei is geweest dan neem je een dagje pauze en klus je voor de zekerheid nog een dagje na je ei. Het schijnt dat je meer kans hebt om zwanger te raken omdat er altijd wel een zaadje klaarligt als je eitje springt. Zoiets...
Hey meid, ik had de laatste keer ook al heel vroeg vruchtbaar slijm, dus meteen aan de slag gegaan. Ovutest werd pas 5 dagen later positief en toen was het slijm ook het meest extreem. Dus 7 dagen achter elkaar geklust hahaha...Komende ronde toch maar even langer wachten, lijkt me niet bevorderlijk voor het zaad zoveel seks voordat je uberhaupt een positieve ovutest hebt. Maargoed, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je eerder je eisprong hebt. Waarom gooi je er niet een ovutest tegenaan? Ohja, Caruli heeft voor mij gependeld: januari 2011 jongen. Ben benieuwd! Ik hoop natuurlijk dat het al eerder raak is...
Hai Senn, ik hoop ook dat je niet tot januari hoeft te wachten! Ik doe ook ovutesten en voel altijd goed dat mijn ei eraan komt en ook als die springt, ik heb zojuist getest en hij wordt al wat donkerder dus denk toch echt dat ie eerder komt dan zondag, of het is een heel groot ei Elke dag schijnt idd niet goed voor het zaad te zijn, ze zeggen liever om de andere dag anders krijg je veel vocht binnen ipv zwemmers en de zwemmers hebben we hard nodig! Ps. hoe kan ik laten pendelen??? Hoop in november op een meid...