Ik zou als ik jou was nu 2 keer per dag testen, zodat je niets mist. Als de test nu al wat donkerder is heb je inderdaad kans dat je ei eerder is. Dat is natuurlijk erg prettig, hoef je minder lang te wachten tot je NOD! Pendelen kan bij verschillende meiden op dit forum (o.a. Caruli en Francescak). Je moet ze dan een privebericht sturen met je volledige naam en geboortedatum. Kan even duren voordat je reactie hebt, want ze hebben het geloof ik druk. Ik heb ook al meerdere meiden gevraagd om te pendelen, Caruli was het snelst!
Dankje voor de tip! Ik heb heel veel testen nog en ben vandaag begonnen met twee keer, hij is aardig donker aan het worden dus misschien vandaag op mijn vrije dag wel drie keer, wil em niet missen namelijk!!!
De pendel van Francescak was voor mij uitgekomen in augustus Ik hoop dat die nu weer uit gaat komen, want ze heeft voor mij november gependeld
Laten we duimen voor november dan! Hoe vaak kloppen die pendels wel of niet, weet iemand dat trouwens?
ik heb er al zooveel gehad die niet kloppen, helaas maar nu weer 2 voor dec en 3 voor febr. ach 50%kans zeg maar
jeej, wat goed dat de kids dan doorslapen hoor, heerlijk! s6 met wachten thanks meid ik hoop het ook!
inderdaad gewoon doen hier wordt er dus niks gemist, want ik heb al 5 dagen een vette positieve ovutest snap er niks van................
Welke ovulatietesten gebruik je? Kruidvat staat er bekend om dat ze lang positief blijven Als je afscheiding niet meer vruchtbaar is maar creamy of bijna niets, dan is je ei waarschijnlijk al voorbij
he meiden, Even een vraagje. Volgens mijn normale cyclus zou ik vandaag of gister mijn ei gehad moeten hebben. Maar ik zag nog helemaal geen slijn, niks. Nu vandaag zie ik slijm. Nog wel wit en plakkerig. Dus het lijkt erop dat mijn ei er wel aan zit te komen. Alleen wat later. Betekent dat dan automatisch dat mijn NOD ook opschuift? thanks!
Ja.. als je je eisprong hebt (voelt of ovulatietesten) kun je er wel 14 dagen bij optellen voor je nod-berekening Als je afscheiding niet meer vruchtbaar is, dan heb je je eitje wel gehad
Haha, ja hij is grappig, ik begin gewoon een dagje later.. Mijn ovutesten beginnen donkerder te worden, denk dat ik vroeg mijn ei ga krijgen, denk niet pas zondag...
Lex, wit en plakkerig daar kunnen de zaadjes niet makkelijk doorheen, klinkt alsof je je ei hebt gehad, je slijm moet heel draderig en waterig zijn. Als je je ei later hebt, is je nod ook vaak later, vaak 14 dagen later.
Vruchtbare afscheiding kan ook eiwitachtig zijn.. vele noemen het witte afscheiding (bij mij is het iets witter dat eiwitachtige en waterig is idd zacht en dun) ik heb meestal eerst eiwit, dan waterig en dan springt m'n eitje, daarna is het wit en cremig als ik niet zwanger ben toen ik zwanger was, was het wit en joghurtachtig (dun dus) en ook soms plakkerig en doorzichtig, maar vooral veel afscheiding